Balenciaga i Crocs s’uneixen per a crear unes sandàlies que causen furor en les xarxes socials

Balenciaga i Crocs s'uneixen per a crear unes sandàlies

Balenciaga i Crocs s’uneixen per a crear unes sandàlies |

 

Sota la pertinença de la multinacional francesa Kering, la signatura Balenciaga continua creant furor. La marca d’origen basc ha tornat a crear tendència en xarxes amb una nova col·laboració i és que no hi ha disseny que servei que no capte la nostra atenció. Portar a l’extrem cada accessori, vestit o peça sembla ser el seu ‘modus operandi’ de la icònica marca.

La nova aliança entre Demma Gvaslia i la marca Crocs ha causat un renou, i és que tal dissenye no pot passar desapercebut. Este disseny signat per Gvaslia s’adapta al ‘new trend’ de sandàlies estiuenques que este estiu està pegant fort. Taló mesurat baix d’un estil ‘stiletto’, damunt, uns crocs de plàstic i com no, forats en l’empenya.

Esta creació ha sigut designada amb el nom de Balenciaga Crocs 2.0 i els usuaris de les xarxes estan que cremen amb el disseny. A més, deliberen sobre la seua funcionalitat i dubten sobre la seua incursió real com a sabata de carrer creant així opinions són molt dispars.

Balenciaga Crocs 2.0 és una nova versió del disseny ja creant entre les dos signatures l’any 2017. En aquells dies la plataforma regnava en la moda i com no era d’esperar un disseny tan inimaginable es va fer possible.

Entre els comentaris trobem «grotesc«, una «desafortunada fusió» o un «contrasentit«, i no obstant això, uns altres aplaudeixen la gran creativitat del creador després de dissenyar una sandàlia amb el qual és el calceu-lo més còmode del mercat.

 

La seua anterior col·laboració va ser un èxit

 

La passada col·laboració entre les signatures va estar a la venda grans magatzems com Barney’s Nova York

Estes plataformes amb un to rosa i un to torrat van brillar en les passarel·les de l’any 2017 deixant a tots atònits. Amb una plataforma de 10 cm al costat de pins i joies que a elecció poden enganxar-se en els xicotets forats de les crocs, el seu preu va ser el que va avalar el seu èxit. La creació es venia a un cost de 800 euros i malgrat el seu alt preu i després d’unes hores disponibles el disseny va penjar el cartell d’esgotat en la web.

Disseny de la col·laboració de Balenciaga i Crocs en 2017

Disseny de la col·laboració de Balenciaga i Crocs en 2017 | Balenciaga

A més, els ‘memes‘ de xarxes no han tardat a arribar, i com ja és costum us deixem alguns dels millors.

Últimes notícies

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.