Balenciaga i Crocs s’uneixen per a crear unes sandàlies que causen furor en les xarxes socials

Balenciaga i Crocs s'uneixen per a crear unes sandàlies

Balenciaga i Crocs s’uneixen per a crear unes sandàlies |

 

Sota la pertinença de la multinacional francesa Kering, la signatura Balenciaga continua creant furor. La marca d’origen basc ha tornat a crear tendència en xarxes amb una nova col·laboració i és que no hi ha disseny que servei que no capte la nostra atenció. Portar a l’extrem cada accessori, vestit o peça sembla ser el seu ‘modus operandi’ de la icònica marca.

La nova aliança entre Demma Gvaslia i la marca Crocs ha causat un renou, i és que tal dissenye no pot passar desapercebut. Este disseny signat per Gvaslia s’adapta al ‘new trend’ de sandàlies estiuenques que este estiu està pegant fort. Taló mesurat baix d’un estil ‘stiletto’, damunt, uns crocs de plàstic i com no, forats en l’empenya.

Esta creació ha sigut designada amb el nom de Balenciaga Crocs 2.0 i els usuaris de les xarxes estan que cremen amb el disseny. A més, deliberen sobre la seua funcionalitat i dubten sobre la seua incursió real com a sabata de carrer creant així opinions són molt dispars.

Balenciaga Crocs 2.0 és una nova versió del disseny ja creant entre les dos signatures l’any 2017. En aquells dies la plataforma regnava en la moda i com no era d’esperar un disseny tan inimaginable es va fer possible.

Entre els comentaris trobem «grotesc«, una «desafortunada fusió» o un «contrasentit«, i no obstant això, uns altres aplaudeixen la gran creativitat del creador després de dissenyar una sandàlia amb el qual és el calceu-lo més còmode del mercat.

 

La seua anterior col·laboració va ser un èxit

 

La passada col·laboració entre les signatures va estar a la venda grans magatzems com Barney’s Nova York

Estes plataformes amb un to rosa i un to torrat van brillar en les passarel·les de l’any 2017 deixant a tots atònits. Amb una plataforma de 10 cm al costat de pins i joies que a elecció poden enganxar-se en els xicotets forats de les crocs, el seu preu va ser el que va avalar el seu èxit. La creació es venia a un cost de 800 euros i malgrat el seu alt preu i després d’unes hores disponibles el disseny va penjar el cartell d’esgotat en la web.

Disseny de la col·laboració de Balenciaga i Crocs en 2017

Disseny de la col·laboració de Balenciaga i Crocs en 2017 | Balenciaga

A més, els ‘memes‘ de xarxes no han tardat a arribar, i com ja és costum us deixem alguns dels millors.

Últimes notícies

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.