Balenciaga i Crocs s’uneixen per a crear unes sandàlies que causen furor en les xarxes socials

Balenciaga i Crocs s'uneixen per a crear unes sandàlies

Balenciaga i Crocs s’uneixen per a crear unes sandàlies |

 

Sota la pertinença de la multinacional francesa Kering, la signatura Balenciaga continua creant furor. La marca d’origen basc ha tornat a crear tendència en xarxes amb una nova col·laboració i és que no hi ha disseny que servei que no capte la nostra atenció. Portar a l’extrem cada accessori, vestit o peça sembla ser el seu ‘modus operandi’ de la icònica marca.

La nova aliança entre Demma Gvaslia i la marca Crocs ha causat un renou, i és que tal dissenye no pot passar desapercebut. Este disseny signat per Gvaslia s’adapta al ‘new trend’ de sandàlies estiuenques que este estiu està pegant fort. Taló mesurat baix d’un estil ‘stiletto’, damunt, uns crocs de plàstic i com no, forats en l’empenya.

Esta creació ha sigut designada amb el nom de Balenciaga Crocs 2.0 i els usuaris de les xarxes estan que cremen amb el disseny. A més, deliberen sobre la seua funcionalitat i dubten sobre la seua incursió real com a sabata de carrer creant així opinions són molt dispars.

Balenciaga Crocs 2.0 és una nova versió del disseny ja creant entre les dos signatures l’any 2017. En aquells dies la plataforma regnava en la moda i com no era d’esperar un disseny tan inimaginable es va fer possible.

Entre els comentaris trobem «grotesc«, una «desafortunada fusió» o un «contrasentit«, i no obstant això, uns altres aplaudeixen la gran creativitat del creador després de dissenyar una sandàlia amb el qual és el calceu-lo més còmode del mercat.

 

La seua anterior col·laboració va ser un èxit

 

La passada col·laboració entre les signatures va estar a la venda grans magatzems com Barney’s Nova York

Estes plataformes amb un to rosa i un to torrat van brillar en les passarel·les de l’any 2017 deixant a tots atònits. Amb una plataforma de 10 cm al costat de pins i joies que a elecció poden enganxar-se en els xicotets forats de les crocs, el seu preu va ser el que va avalar el seu èxit. La creació es venia a un cost de 800 euros i malgrat el seu alt preu i després d’unes hores disponibles el disseny va penjar el cartell d’esgotat en la web.

Disseny de la col·laboració de Balenciaga i Crocs en 2017

Disseny de la col·laboració de Balenciaga i Crocs en 2017 | Balenciaga

A més, els ‘memes‘ de xarxes no han tardat a arribar, i com ja és costum us deixem alguns dels millors.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.