Balenciaga i Crocs s’uneixen per a crear unes sandàlies que causen furor en les xarxes socials

Balenciaga i Crocs s'uneixen per a crear unes sandàlies

Balenciaga i Crocs s’uneixen per a crear unes sandàlies |

 

Sota la pertinença de la multinacional francesa Kering, la signatura Balenciaga continua creant furor. La marca d’origen basc ha tornat a crear tendència en xarxes amb una nova col·laboració i és que no hi ha disseny que servei que no capte la nostra atenció. Portar a l’extrem cada accessori, vestit o peça sembla ser el seu ‘modus operandi’ de la icònica marca.

La nova aliança entre Demma Gvaslia i la marca Crocs ha causat un renou, i és que tal dissenye no pot passar desapercebut. Este disseny signat per Gvaslia s’adapta al ‘new trend’ de sandàlies estiuenques que este estiu està pegant fort. Taló mesurat baix d’un estil ‘stiletto’, damunt, uns crocs de plàstic i com no, forats en l’empenya.

Esta creació ha sigut designada amb el nom de Balenciaga Crocs 2.0 i els usuaris de les xarxes estan que cremen amb el disseny. A més, deliberen sobre la seua funcionalitat i dubten sobre la seua incursió real com a sabata de carrer creant així opinions són molt dispars.

Balenciaga Crocs 2.0 és una nova versió del disseny ja creant entre les dos signatures l’any 2017. En aquells dies la plataforma regnava en la moda i com no era d’esperar un disseny tan inimaginable es va fer possible.

Entre els comentaris trobem «grotesc«, una «desafortunada fusió» o un «contrasentit«, i no obstant això, uns altres aplaudeixen la gran creativitat del creador després de dissenyar una sandàlia amb el qual és el calceu-lo més còmode del mercat.

 

La seua anterior col·laboració va ser un èxit

 

La passada col·laboració entre les signatures va estar a la venda grans magatzems com Barney’s Nova York

Estes plataformes amb un to rosa i un to torrat van brillar en les passarel·les de l’any 2017 deixant a tots atònits. Amb una plataforma de 10 cm al costat de pins i joies que a elecció poden enganxar-se en els xicotets forats de les crocs, el seu preu va ser el que va avalar el seu èxit. La creació es venia a un cost de 800 euros i malgrat el seu alt preu i després d’unes hores disponibles el disseny va penjar el cartell d’esgotat en la web.

Disseny de la col·laboració de Balenciaga i Crocs en 2017

Disseny de la col·laboració de Balenciaga i Crocs en 2017 | Balenciaga

A més, els ‘memes‘ de xarxes no han tardat a arribar, i com ja és costum us deixem alguns dels millors.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.