Balenciaga i Crocs s’uneixen per a crear unes sandàlies que causen furor en les xarxes socials

Balenciaga i Crocs s'uneixen per a crear unes sandàlies

Balenciaga i Crocs s’uneixen per a crear unes sandàlies |

 

Sota la pertinença de la multinacional francesa Kering, la signatura Balenciaga continua creant furor. La marca d’origen basc ha tornat a crear tendència en xarxes amb una nova col·laboració i és que no hi ha disseny que servei que no capte la nostra atenció. Portar a l’extrem cada accessori, vestit o peça sembla ser el seu ‘modus operandi’ de la icònica marca.

La nova aliança entre Demma Gvaslia i la marca Crocs ha causat un renou, i és que tal dissenye no pot passar desapercebut. Este disseny signat per Gvaslia s’adapta al ‘new trend’ de sandàlies estiuenques que este estiu està pegant fort. Taló mesurat baix d’un estil ‘stiletto’, damunt, uns crocs de plàstic i com no, forats en l’empenya.

Esta creació ha sigut designada amb el nom de Balenciaga Crocs 2.0 i els usuaris de les xarxes estan que cremen amb el disseny. A més, deliberen sobre la seua funcionalitat i dubten sobre la seua incursió real com a sabata de carrer creant així opinions són molt dispars.

Balenciaga Crocs 2.0 és una nova versió del disseny ja creant entre les dos signatures l’any 2017. En aquells dies la plataforma regnava en la moda i com no era d’esperar un disseny tan inimaginable es va fer possible.

Entre els comentaris trobem «grotesc«, una «desafortunada fusió» o un «contrasentit«, i no obstant això, uns altres aplaudeixen la gran creativitat del creador després de dissenyar una sandàlia amb el qual és el calceu-lo més còmode del mercat.

 

La seua anterior col·laboració va ser un èxit

 

La passada col·laboració entre les signatures va estar a la venda grans magatzems com Barney’s Nova York

Estes plataformes amb un to rosa i un to torrat van brillar en les passarel·les de l’any 2017 deixant a tots atònits. Amb una plataforma de 10 cm al costat de pins i joies que a elecció poden enganxar-se en els xicotets forats de les crocs, el seu preu va ser el que va avalar el seu èxit. La creació es venia a un cost de 800 euros i malgrat el seu alt preu i després d’unes hores disponibles el disseny va penjar el cartell d’esgotat en la web.

Disseny de la col·laboració de Balenciaga i Crocs en 2017

Disseny de la col·laboració de Balenciaga i Crocs en 2017 | Balenciaga

A més, els ‘memes‘ de xarxes no han tardat a arribar, i com ja és costum us deixem alguns dels millors.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.