Per què has d’afegir tres boles de paper d’alumini quan poses la llavadora?

 

El paper d’alumini és conegut per tot el món per la gran diversitat d’ús que té. S’utilitza per a conservar aliments, tintar el cabell, com a conductor d’electricitat i fins i tot com afilador per a les tisores.

L’aïllament complet que ofereix contra la llum, la humitat i els gasos és un dels principals motius de l’ampli ús del paper d’alumini. Però, sabies que també pot ajudar a millorar la qualitat de les teues peces de roba? A continuació, et comptem tots els detalls.

 

Paper d’alumini en la llavadora

 

Gràcies a eixa propietat per la qual no es magnetitza fàcilment, el paper d’alumini és un gran aliat per a conservar la nostra roba en bon estat durant les rentades. I com aconseguir-ho? Introduint tres boles en la llavadora, no més grans que una pilota de golf, al costat de la nostra roba per a llavar.

Posteriorment posarem el detergent, el suavitzant i el programa habitual de rentada. Simplement introduint esta nova variant aconseguirem conservar el bon estat de les peces.

L’alumini absorbirà durant la rentada tota l’energia elèctrica que es desprenga, evitant que la roba es desbarate.

Este truc pot ser extensible també per a l’assecadora. De fet, ja existeix en el mercat paper específic per a este electrodomèstic, encara que pots usar sense problema este truc de les tres boles de paper.
Per què usar paper d’alumini en la rentadora.

 

Per quin costat hem d’usar el paper?

 

 

Es pot usar de manera indistinta per qualsevol dels costats, la diferència entre la part brillant i la grisa és tan sols un resultat de la fabricació del paper, per tant no importarà el sentit en el qual es pose.

Característiques de l’alumini

 

El paper d’alumini s’aconsegueix gràcies a l’equilibri de ferro i silicona, al costat del 98,5% d’alumini. A més, la fulla d’este metall és molt flexible i és un gran conductor de la calor.

El paper d’alumini es pot usar per qualsevol de les seues dues cares, ja que l’única diferència que existeix entre elles és el seu acabat en la fabricació.

 Això sí, es recomana evitar embolicar aliments àcids amb este producte perquè són els que més absorbeixen els components químics, com, per exemple, la tomaca.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.