Per què has d’afegir tres boles de paper d’alumini quan poses la llavadora?

 

El paper d’alumini és conegut per tot el món per la gran diversitat d’ús que té. S’utilitza per a conservar aliments, tintar el cabell, com a conductor d’electricitat i fins i tot com afilador per a les tisores.

L’aïllament complet que ofereix contra la llum, la humitat i els gasos és un dels principals motius de l’ampli ús del paper d’alumini. Però, sabies que també pot ajudar a millorar la qualitat de les teues peces de roba? A continuació, et comptem tots els detalls.

 

Paper d’alumini en la llavadora

 

Gràcies a eixa propietat per la qual no es magnetitza fàcilment, el paper d’alumini és un gran aliat per a conservar la nostra roba en bon estat durant les rentades. I com aconseguir-ho? Introduint tres boles en la llavadora, no més grans que una pilota de golf, al costat de la nostra roba per a llavar.

Posteriorment posarem el detergent, el suavitzant i el programa habitual de rentada. Simplement introduint esta nova variant aconseguirem conservar el bon estat de les peces.

L’alumini absorbirà durant la rentada tota l’energia elèctrica que es desprenga, evitant que la roba es desbarate.

Este truc pot ser extensible també per a l’assecadora. De fet, ja existeix en el mercat paper específic per a este electrodomèstic, encara que pots usar sense problema este truc de les tres boles de paper.
Per què usar paper d’alumini en la rentadora.

 

Per quin costat hem d’usar el paper?

 

 

Es pot usar de manera indistinta per qualsevol dels costats, la diferència entre la part brillant i la grisa és tan sols un resultat de la fabricació del paper, per tant no importarà el sentit en el qual es pose.

Característiques de l’alumini

 

El paper d’alumini s’aconsegueix gràcies a l’equilibri de ferro i silicona, al costat del 98,5% d’alumini. A més, la fulla d’este metall és molt flexible i és un gran conductor de la calor.

El paper d’alumini es pot usar per qualsevol de les seues dues cares, ja que l’única diferència que existeix entre elles és el seu acabat en la fabricació.

 Això sí, es recomana evitar embolicar aliments àcids amb este producte perquè són els que més absorbeixen els components químics, com, per exemple, la tomaca.

Últimes notícies

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.