Per què has d’afegir tres boles de paper d’alumini quan poses la llavadora?

Ejemplo de shortcode con estilo
  El paper d’alumini és conegut per tot el món per la gran diversitat d’ús que té. S’utilitza per a conservar aliments, tintar el cabell, com a conductor d’electricitat i fins i tot com afilador per a les tisores. L’aïllament complet que ofereix contra la llum, la humitat i els gasos és un dels principals […]

 

El paper d’alumini és conegut per tot el món per la gran diversitat d’ús que té. S’utilitza per a conservar aliments, tintar el cabell, com a conductor d’electricitat i fins i tot com afilador per a les tisores.

L’aïllament complet que ofereix contra la llum, la humitat i els gasos és un dels principals motius de l’ampli ús del paper d’alumini. Però, sabies que també pot ajudar a millorar la qualitat de les teues peces de roba? A continuació, et comptem tots els detalls.

 

Paper d’alumini en la llavadora

 

Gràcies a eixa propietat per la qual no es magnetitza fàcilment, el paper d’alumini és un gran aliat per a conservar la nostra roba en bon estat durant les rentades. I com aconseguir-ho? Introduint tres boles en la llavadora, no més grans que una pilota de golf, al costat de la nostra roba per a llavar.

Posteriorment posarem el detergent, el suavitzant i el programa habitual de rentada. Simplement introduint esta nova variant aconseguirem conservar el bon estat de les peces.

L’alumini absorbirà durant la rentada tota l’energia elèctrica que es desprenga, evitant que la roba es desbarate.

Este truc pot ser extensible també per a l’assecadora. De fet, ja existeix en el mercat paper específic per a este electrodomèstic, encara que pots usar sense problema este truc de les tres boles de paper.
Per què usar paper d’alumini en la rentadora.

 

Per quin costat hem d’usar el paper?

 

 

Es pot usar de manera indistinta per qualsevol dels costats, la diferència entre la part brillant i la grisa és tan sols un resultat de la fabricació del paper, per tant no importarà el sentit en el qual es pose.

Característiques de l’alumini

 

El paper d’alumini s’aconsegueix gràcies a l’equilibri de ferro i silicona, al costat del 98,5% d’alumini. A més, la fulla d’este metall és molt flexible i és un gran conductor de la calor.

El paper d’alumini es pot usar per qualsevol de les seues dues cares, ja que l’única diferència que existeix entre elles és el seu acabat en la fabricació.

 Això sí, es recomana evitar embolicar aliments àcids amb este producte perquè són els que més absorbeixen els components químics, com, per exemple, la tomaca.

Últimes notícies

Felipe VI comprova a Bétera les capacitats de defensa NBQ de l’Exèrcit

Felipe VI ha assistit a Bétera a l’exercici Grifo 2026, que ha posat a prova la resposta davant d’amenaces nuclears, biològiques i químiques. La maniobra s’ha acurtat després del xoc de dos trens a Urda.

L’avanç de la IA planteja a les empreses com garantir-ne el funcionament correcte

L’avanç de la intel·ligència artificial planteja a les empreses tecnològiques el repte de garantir que els sistemes funcionen correctament, responen a les necessitats reals dels usuaris i mantenen els estàndards de qualitat i seguretat.

Activistes mexicanes parlen amb afectades per la dana sobre l’impacte de les tragèdies en les dones

Dues activistes de Mèxic s’han reunit amb persones afectades per la dana de 2024, que va deixar 233 persones mortes a la província de València, per a analitzar l’impacte de les tragèdies en les dones i defensar la importància d’afegir una perspectiva feminista en les catàstrofes.

Troben mort l’home que buscaven en una muntanya de Polop (Alacant)

L’home de 45 anys que buscaven als voltants de la muntanya del Ponoig, a Polop de la Marina (Alacant), ha sigut trobat mort, possiblement a causa d’una caiguda des d’una altura.

València se suma al minut de silenci convocat per la FEMP per l’accident de trens

València se sumarà al minut de silenci convocat per la FEMP a les 20.00 hores d’este dimecres per l’accident de trens ocorregut a Urda (Toledo).

David Sánchez guanya per tercera vegada el Premi Evarist Garcia

El dramaturg oriolà David Sánchez Pacheco ha guanyat per tercera vegada el Premi de Teatro Breu en Valencià Evarist Garcia. La comèdia *'Coses que passen'* s’estrenarà el 2 de desembre al teatre Arniches d’Alacant.

Catarroja vol reconstruir-se amb obres adaptades a les riuades futures

Lorena Silvent defensa que la reconstrucció de Catarroja ha de millorar infraestructures i preparar el municipi davant del canvi climàtic. L’alcaldessa reclama un pla de contractació per a agilitzar les obres prioritàries sense vulnerar la llei.

Mor un camioner en caure el vehicle per un terraplè a l’AP-7 a Xeresa (València)

Un camioner de 44 anys ha mort després que el tràiler que conduïa caiguera per un terraplè de l’AP-7, al terme de Xeresa (València). Els bombers l’han excarcerat i el SAMU n’ha confirmat la mort.