Per què has d’afegir tres boles de paper d’alumini quan poses la llavadora?

 

El paper d’alumini és conegut per tot el món per la gran diversitat d’ús que té. S’utilitza per a conservar aliments, tintar el cabell, com a conductor d’electricitat i fins i tot com afilador per a les tisores.

L’aïllament complet que ofereix contra la llum, la humitat i els gasos és un dels principals motius de l’ampli ús del paper d’alumini. Però, sabies que també pot ajudar a millorar la qualitat de les teues peces de roba? A continuació, et comptem tots els detalls.

 

Paper d’alumini en la llavadora

 

Gràcies a eixa propietat per la qual no es magnetitza fàcilment, el paper d’alumini és un gran aliat per a conservar la nostra roba en bon estat durant les rentades. I com aconseguir-ho? Introduint tres boles en la llavadora, no més grans que una pilota de golf, al costat de la nostra roba per a llavar.

Posteriorment posarem el detergent, el suavitzant i el programa habitual de rentada. Simplement introduint esta nova variant aconseguirem conservar el bon estat de les peces.

L’alumini absorbirà durant la rentada tota l’energia elèctrica que es desprenga, evitant que la roba es desbarate.

Este truc pot ser extensible també per a l’assecadora. De fet, ja existeix en el mercat paper específic per a este electrodomèstic, encara que pots usar sense problema este truc de les tres boles de paper.
Per què usar paper d’alumini en la rentadora.

 

Per quin costat hem d’usar el paper?

 

 

Es pot usar de manera indistinta per qualsevol dels costats, la diferència entre la part brillant i la grisa és tan sols un resultat de la fabricació del paper, per tant no importarà el sentit en el qual es pose.

Característiques de l’alumini

 

El paper d’alumini s’aconsegueix gràcies a l’equilibri de ferro i silicona, al costat del 98,5% d’alumini. A més, la fulla d’este metall és molt flexible i és un gran conductor de la calor.

El paper d’alumini es pot usar per qualsevol de les seues dues cares, ja que l’única diferència que existeix entre elles és el seu acabat en la fabricació.

 Això sí, es recomana evitar embolicar aliments àcids amb este producte perquè són els que més absorbeixen els components químics, com, per exemple, la tomaca.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.