Per què has d’afegir tres boles de paper d’alumini quan poses la llavadora?

 

El paper d’alumini és conegut per tot el món per la gran diversitat d’ús que té. S’utilitza per a conservar aliments, tintar el cabell, com a conductor d’electricitat i fins i tot com afilador per a les tisores.

L’aïllament complet que ofereix contra la llum, la humitat i els gasos és un dels principals motius de l’ampli ús del paper d’alumini. Però, sabies que també pot ajudar a millorar la qualitat de les teues peces de roba? A continuació, et comptem tots els detalls.

 

Paper d’alumini en la llavadora

 

Gràcies a eixa propietat per la qual no es magnetitza fàcilment, el paper d’alumini és un gran aliat per a conservar la nostra roba en bon estat durant les rentades. I com aconseguir-ho? Introduint tres boles en la llavadora, no més grans que una pilota de golf, al costat de la nostra roba per a llavar.

Posteriorment posarem el detergent, el suavitzant i el programa habitual de rentada. Simplement introduint esta nova variant aconseguirem conservar el bon estat de les peces.

L’alumini absorbirà durant la rentada tota l’energia elèctrica que es desprenga, evitant que la roba es desbarate.

Este truc pot ser extensible també per a l’assecadora. De fet, ja existeix en el mercat paper específic per a este electrodomèstic, encara que pots usar sense problema este truc de les tres boles de paper.
Per què usar paper d’alumini en la rentadora.

 

Per quin costat hem d’usar el paper?

 

 

Es pot usar de manera indistinta per qualsevol dels costats, la diferència entre la part brillant i la grisa és tan sols un resultat de la fabricació del paper, per tant no importarà el sentit en el qual es pose.

Característiques de l’alumini

 

El paper d’alumini s’aconsegueix gràcies a l’equilibri de ferro i silicona, al costat del 98,5% d’alumini. A més, la fulla d’este metall és molt flexible i és un gran conductor de la calor.

El paper d’alumini es pot usar per qualsevol de les seues dues cares, ja que l’única diferència que existeix entre elles és el seu acabat en la fabricació.

 Això sí, es recomana evitar embolicar aliments àcids amb este producte perquè són els que més absorbeixen els components químics, com, per exemple, la tomaca.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.