Caiguda mundial de Whatsapp, Facebook i Instagram: no permet usar les apps

 

 

 

Whatsapp, Facebook i Instagram ha patit un problema generalitzat a nivell mundial este dilluns 4 d’octubre i de moment no permet realitzar cap enviament de text ni imatge a través de Whatsapp ni actualització del perfil en la resta d’aplicacions.
 

El passat 22 de juliol, una fallada en els serveis de la companyia estatunidenca de serveis en el núvol Akamai va provocar interrupcions en el servei de companyies com Airbnb, plataformes de videojocs com Playstation Network o Steam, aerolínies com a Delta Air Lines, cadenes de distribució com Costco Wholesale, serveis financers com American Express, a més de nombrosos bancs com a BBVA, o mitjans de comunicació com EL PAÍS, entre altres.

Més aparatós va ser la fallada global en la xarxa de distribució de continguts Fastly que el 8 de juny va deixar fora de joc a milers de pàgines de tot el món. Llocs com els d’Amazon, EL PAÍS, The New York Times, Twitch, Financial Times o Reddit van patir problemes i en alguns casos van romandre inaccessibles per als seus usuaris durant quasi una hora.

L’endemà, Fastly va explicar que l’acció innocent d’un client va activar un error de programari que romania ocult en un programa informàtic i va causar la caiguda generalitzada.

Estos incidents ―com la caiguda dels serveis de Google el desembre passat― han posat en evidència la vulnerabilitat de les connexions digitals i la feblesa del sistema sobre el qual s’assentisca el funcionament de la xarxa en un moment en el qual empreses i usuaris depenen més que mai d’elles pel teletreball.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.