Caiguda mundial de Whatsapp, Facebook i Instagram: no permet usar les apps

 

 

 

Whatsapp, Facebook i Instagram ha patit un problema generalitzat a nivell mundial este dilluns 4 d’octubre i de moment no permet realitzar cap enviament de text ni imatge a través de Whatsapp ni actualització del perfil en la resta d’aplicacions.
 

El passat 22 de juliol, una fallada en els serveis de la companyia estatunidenca de serveis en el núvol Akamai va provocar interrupcions en el servei de companyies com Airbnb, plataformes de videojocs com Playstation Network o Steam, aerolínies com a Delta Air Lines, cadenes de distribució com Costco Wholesale, serveis financers com American Express, a més de nombrosos bancs com a BBVA, o mitjans de comunicació com EL PAÍS, entre altres.

Més aparatós va ser la fallada global en la xarxa de distribució de continguts Fastly que el 8 de juny va deixar fora de joc a milers de pàgines de tot el món. Llocs com els d’Amazon, EL PAÍS, The New York Times, Twitch, Financial Times o Reddit van patir problemes i en alguns casos van romandre inaccessibles per als seus usuaris durant quasi una hora.

L’endemà, Fastly va explicar que l’acció innocent d’un client va activar un error de programari que romania ocult en un programa informàtic i va causar la caiguda generalitzada.

Estos incidents ―com la caiguda dels serveis de Google el desembre passat― han posat en evidència la vulnerabilitat de les connexions digitals i la feblesa del sistema sobre el qual s’assentisca el funcionament de la xarxa en un moment en el qual empreses i usuaris depenen més que mai d’elles pel teletreball.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.