Un home cancel·la la seua boda pel que la seua nóvia va fer amb el seu gos

Un home va decidir cancel·lar la seua boda perquè la seua promesa quasi mata al seu gos. El subjecte, de 28 anys, va ser parella de la dona des de 2018, i fa sis mesos es va comprometre amb ella. Per mitjà de les seues xarxes socials, el jove va compartir detalls del fet i va revelar els motius que el van portar a repensar la seua decisió de casar-se.

El dissabte, la meua promesa va tindre el seu comiat de soltera a casa. Jo em vaig quedar amb els meus pares, però li vaig deixar al gos perquè m’agrada tindre’l allí. No obstant això, em vaig assegurar de dir-li que ho posara a la nostra habitació una vegada que començara la festa”, va relatar l’home, segons consigna el diari ‘New York Post’.

Els problemes van començar a les 5 am de l’endemà. A aqueixa hora, la seua nóvia ho va cridar desesperada, assegurant que la seua mascota s’havia posat malament. “Estava embriaga, així que li vaig dir que prenguera un taxi i fora a la clínica veterinària d’emergència”, va continuar narrant el subjecte.

Quan vaig arribar allí, semblava que no havia deixat de plorar durant hores i ni tan sols podia parlar. Dos de les seues amigues eren allí, així que em van dir que el meu gos estava viu però no es trobava bé. Vaig sentir pena per ella durant 10 minuts mentre esperava al veterinari”, va afegir.

Llavors, el metge es va acostar i li va dir que el ca hi havia menjada grans quantitats d’alcohol i xocolate.

Aparentment, les xiques van pensar que seria genial posar tot en taules baixes de café, deixar que el gos deambulara en lloc de posar-lo a l’habitació i després emborratxar-se i no adonar-se que l’animal s’estava menjant tot”, va escriure el jove, bastant indignat.

Ell estava furiós perquè ella no havia seguit les seues instruccions de mantindre al gos allunyat de la festa i li va permetre menjar coses que van posar en perill la seua vida.

Decisió i reacció

Al ser la seua mascota, el subjecte es va enfurir, ja que només li havia demanat cuidar al gosset. “Quan van arribar a casa, li vaig dir a la meua promesa que fera les maletes i isquera de la meua casa i de la meua vida. Li vaig dir que li diguera als seus convidats que la boda estava cancel·lada i jo li diré al meu entorn. Ella es va sorprendre, però va prendre les seues coses i es va anar”, va relatar l’home.

Van arribar els insults, missatges de text dels familiars de la dona per haver cancel·lat un esdeveniment important després de 4 anys de relació. Però no va rebre suport al punt que la seua família va creure que estava exagerant en la seua acció de no casar-se amb la seua parella.

La seua publicació va generar polèmica entre els qui donen suport a la seua decisió, ja que ho consideren una negligència de la dona; mentre que altres usuaris van decidir recomanar que reflexione la seua actitud per a disculpar-se.

Poc després va actualitzar el post on va prendre una decisió: “Publicar ací em va portar a concloure que això no es tracta del gos en absolut. Ella és negligent i irresponsable i no vull quedar-me i possiblement veure al nostre fill morir en un accident automobilístic algun dia perquè estava enviant missatges de text o perquè va oblidar posar-se el cinturó de seguretat. Supose que em vaig adonar que no vull passar la meua vida amb algú que té un menyspreu tan flagrant per la vida humana (o animal)”.

Últimes notícies

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.