Un home cancel·la la seua boda pel que la seua nóvia va fer amb el seu gos

Un home va decidir cancel·lar la seua boda perquè la seua promesa quasi mata al seu gos. El subjecte, de 28 anys, va ser parella de la dona des de 2018, i fa sis mesos es va comprometre amb ella. Per mitjà de les seues xarxes socials, el jove va compartir detalls del fet i va revelar els motius que el van portar a repensar la seua decisió de casar-se.

El dissabte, la meua promesa va tindre el seu comiat de soltera a casa. Jo em vaig quedar amb els meus pares, però li vaig deixar al gos perquè m’agrada tindre’l allí. No obstant això, em vaig assegurar de dir-li que ho posara a la nostra habitació una vegada que començara la festa”, va relatar l’home, segons consigna el diari ‘New York Post’.

Els problemes van començar a les 5 am de l’endemà. A aqueixa hora, la seua nóvia ho va cridar desesperada, assegurant que la seua mascota s’havia posat malament. “Estava embriaga, així que li vaig dir que prenguera un taxi i fora a la clínica veterinària d’emergència”, va continuar narrant el subjecte.

Quan vaig arribar allí, semblava que no havia deixat de plorar durant hores i ni tan sols podia parlar. Dos de les seues amigues eren allí, així que em van dir que el meu gos estava viu però no es trobava bé. Vaig sentir pena per ella durant 10 minuts mentre esperava al veterinari”, va afegir.

Llavors, el metge es va acostar i li va dir que el ca hi havia menjada grans quantitats d’alcohol i xocolate.

Aparentment, les xiques van pensar que seria genial posar tot en taules baixes de café, deixar que el gos deambulara en lloc de posar-lo a l’habitació i després emborratxar-se i no adonar-se que l’animal s’estava menjant tot”, va escriure el jove, bastant indignat.

Ell estava furiós perquè ella no havia seguit les seues instruccions de mantindre al gos allunyat de la festa i li va permetre menjar coses que van posar en perill la seua vida.

Decisió i reacció

Al ser la seua mascota, el subjecte es va enfurir, ja que només li havia demanat cuidar al gosset. “Quan van arribar a casa, li vaig dir a la meua promesa que fera les maletes i isquera de la meua casa i de la meua vida. Li vaig dir que li diguera als seus convidats que la boda estava cancel·lada i jo li diré al meu entorn. Ella es va sorprendre, però va prendre les seues coses i es va anar”, va relatar l’home.

Van arribar els insults, missatges de text dels familiars de la dona per haver cancel·lat un esdeveniment important després de 4 anys de relació. Però no va rebre suport al punt que la seua família va creure que estava exagerant en la seua acció de no casar-se amb la seua parella.

La seua publicació va generar polèmica entre els qui donen suport a la seua decisió, ja que ho consideren una negligència de la dona; mentre que altres usuaris van decidir recomanar que reflexione la seua actitud per a disculpar-se.

Poc després va actualitzar el post on va prendre una decisió: “Publicar ací em va portar a concloure que això no es tracta del gos en absolut. Ella és negligent i irresponsable i no vull quedar-me i possiblement veure al nostre fill morir en un accident automobilístic algun dia perquè estava enviant missatges de text o perquè va oblidar posar-se el cinturó de seguretat. Supose que em vaig adonar que no vull passar la meua vida amb algú que té un menyspreu tan flagrant per la vida humana (o animal)”.

Últimes notícies

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.
FILMOTECA D'ESTIU