Un home cancel·la la seua boda pel que la seua nóvia va fer amb el seu gos

Un home va decidir cancel·lar la seua boda perquè la seua promesa quasi mata al seu gos. El subjecte, de 28 anys, va ser parella de la dona des de 2018, i fa sis mesos es va comprometre amb ella. Per mitjà de les seues xarxes socials, el jove va compartir detalls del fet i va revelar els motius que el van portar a repensar la seua decisió de casar-se.

El dissabte, la meua promesa va tindre el seu comiat de soltera a casa. Jo em vaig quedar amb els meus pares, però li vaig deixar al gos perquè m’agrada tindre’l allí. No obstant això, em vaig assegurar de dir-li que ho posara a la nostra habitació una vegada que començara la festa”, va relatar l’home, segons consigna el diari ‘New York Post’.

Els problemes van començar a les 5 am de l’endemà. A aqueixa hora, la seua nóvia ho va cridar desesperada, assegurant que la seua mascota s’havia posat malament. “Estava embriaga, així que li vaig dir que prenguera un taxi i fora a la clínica veterinària d’emergència”, va continuar narrant el subjecte.

Quan vaig arribar allí, semblava que no havia deixat de plorar durant hores i ni tan sols podia parlar. Dos de les seues amigues eren allí, així que em van dir que el meu gos estava viu però no es trobava bé. Vaig sentir pena per ella durant 10 minuts mentre esperava al veterinari”, va afegir.

Llavors, el metge es va acostar i li va dir que el ca hi havia menjada grans quantitats d’alcohol i xocolate.

Aparentment, les xiques van pensar que seria genial posar tot en taules baixes de café, deixar que el gos deambulara en lloc de posar-lo a l’habitació i després emborratxar-se i no adonar-se que l’animal s’estava menjant tot”, va escriure el jove, bastant indignat.

Ell estava furiós perquè ella no havia seguit les seues instruccions de mantindre al gos allunyat de la festa i li va permetre menjar coses que van posar en perill la seua vida.

Decisió i reacció

Al ser la seua mascota, el subjecte es va enfurir, ja que només li havia demanat cuidar al gosset. “Quan van arribar a casa, li vaig dir a la meua promesa que fera les maletes i isquera de la meua casa i de la meua vida. Li vaig dir que li diguera als seus convidats que la boda estava cancel·lada i jo li diré al meu entorn. Ella es va sorprendre, però va prendre les seues coses i es va anar”, va relatar l’home.

Van arribar els insults, missatges de text dels familiars de la dona per haver cancel·lat un esdeveniment important després de 4 anys de relació. Però no va rebre suport al punt que la seua família va creure que estava exagerant en la seua acció de no casar-se amb la seua parella.

La seua publicació va generar polèmica entre els qui donen suport a la seua decisió, ja que ho consideren una negligència de la dona; mentre que altres usuaris van decidir recomanar que reflexione la seua actitud per a disculpar-se.

Poc després va actualitzar el post on va prendre una decisió: “Publicar ací em va portar a concloure que això no es tracta del gos en absolut. Ella és negligent i irresponsable i no vull quedar-me i possiblement veure al nostre fill morir en un accident automobilístic algun dia perquè estava enviant missatges de text o perquè va oblidar posar-se el cinturó de seguretat. Supose que em vaig adonar que no vull passar la meua vida amb algú que té un menyspreu tan flagrant per la vida humana (o animal)”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.

Set ferits lleus per la solsida parcial del sostre d’un hotel a Benidorm

Set persones, entre elles un menor de 8 anys i un home de 78, van resultar contusionades després de la solsida parcial del sostre d'un hotel a Benidorm. Cinc afectats van ser traslladats a centres hospitalaris.

El Celta firma una remuntada brillant i afona al València a Mestalla

El Celta de Vigo remunta a Mestalla un gol inicial de Guido Rodríguez amb una segona part irresistible i consolida la seua plaça europea davant un València que va reaccionar massa tard.

El Celta de Vigo remunta al València a Mestalla amb un 2-3 agònic

El Celta de Vigo va voltejar el gol inicial de Guido Rodríguez amb una gran segona part i es va emportar un 2-3 de Mestalla malgrat el sofriment final en l'afegit.

Mor als 78 anys el poeta i escriptor valencià Josep Piera

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i referent de les lletres en valencià, ha mort als 78 anys.