Un home cancel·la la seua boda pel que la seua nóvia va fer amb el seu gos

Un home va decidir cancel·lar la seua boda perquè la seua promesa quasi mata al seu gos. El subjecte, de 28 anys, va ser parella de la dona des de 2018, i fa sis mesos es va comprometre amb ella. Per mitjà de les seues xarxes socials, el jove va compartir detalls del fet i va revelar els motius que el van portar a repensar la seua decisió de casar-se.

El dissabte, la meua promesa va tindre el seu comiat de soltera a casa. Jo em vaig quedar amb els meus pares, però li vaig deixar al gos perquè m’agrada tindre’l allí. No obstant això, em vaig assegurar de dir-li que ho posara a la nostra habitació una vegada que començara la festa”, va relatar l’home, segons consigna el diari ‘New York Post’.

Els problemes van començar a les 5 am de l’endemà. A aqueixa hora, la seua nóvia ho va cridar desesperada, assegurant que la seua mascota s’havia posat malament. “Estava embriaga, així que li vaig dir que prenguera un taxi i fora a la clínica veterinària d’emergència”, va continuar narrant el subjecte.

Quan vaig arribar allí, semblava que no havia deixat de plorar durant hores i ni tan sols podia parlar. Dos de les seues amigues eren allí, així que em van dir que el meu gos estava viu però no es trobava bé. Vaig sentir pena per ella durant 10 minuts mentre esperava al veterinari”, va afegir.

Llavors, el metge es va acostar i li va dir que el ca hi havia menjada grans quantitats d’alcohol i xocolate.

Aparentment, les xiques van pensar que seria genial posar tot en taules baixes de café, deixar que el gos deambulara en lloc de posar-lo a l’habitació i després emborratxar-se i no adonar-se que l’animal s’estava menjant tot”, va escriure el jove, bastant indignat.

Ell estava furiós perquè ella no havia seguit les seues instruccions de mantindre al gos allunyat de la festa i li va permetre menjar coses que van posar en perill la seua vida.

Decisió i reacció

Al ser la seua mascota, el subjecte es va enfurir, ja que només li havia demanat cuidar al gosset. “Quan van arribar a casa, li vaig dir a la meua promesa que fera les maletes i isquera de la meua casa i de la meua vida. Li vaig dir que li diguera als seus convidats que la boda estava cancel·lada i jo li diré al meu entorn. Ella es va sorprendre, però va prendre les seues coses i es va anar”, va relatar l’home.

Van arribar els insults, missatges de text dels familiars de la dona per haver cancel·lat un esdeveniment important després de 4 anys de relació. Però no va rebre suport al punt que la seua família va creure que estava exagerant en la seua acció de no casar-se amb la seua parella.

La seua publicació va generar polèmica entre els qui donen suport a la seua decisió, ja que ho consideren una negligència de la dona; mentre que altres usuaris van decidir recomanar que reflexione la seua actitud per a disculpar-se.

Poc després va actualitzar el post on va prendre una decisió: “Publicar ací em va portar a concloure que això no es tracta del gos en absolut. Ella és negligent i irresponsable i no vull quedar-me i possiblement veure al nostre fill morir en un accident automobilístic algun dia perquè estava enviant missatges de text o perquè va oblidar posar-se el cinturó de seguretat. Supose que em vaig adonar que no vull passar la meua vida amb algú que té un menyspreu tan flagrant per la vida humana (o animal)”.

Últimes notícies

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.

Visites multisensorials perquè les Fogueres d Alacant siguen accessibles per a tots

Un grup d investigació de la Universitat d Alacant i la Foguera Sèneca-Autobusos ha posat en marxa una prova pilot de visites multisensorials per a acostar el monument a persones amb discapacitat. El projecte FogUAccess busca fer l art i la festa més accessibles amb olors, sons, textures i explicacions adaptades.

Una mascletà berciana fa tremolar les Fogueres de Sant Joan dAlacant

El pirotècnic Pedro Alonso, de la firma Pibierzo, ha debutat en el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan dAlacant amb un espectacle anomenat Terremoto berciano en el cielo alicantino, que ha arribat als 126,8 decibels en 5 minuts i 41 segons.

CCOO PV es persona com a acusació popular pel cas de la professora agredida per un policia a València

CCOO PV s'ha personat com a acusació popular en la causa oberta per l'agressió d'un policia nacional a una professora jubilada durant la vaga del professorat valencià el 31 de maig a València. El sindicat demana imputar diversos delictes a l'agent i reclama la seua suspensió cautelar de funcions.

Roben el coure d’un pou agrícola arranjat per la dana només un dia després d’acabar les obres

La comunitat de regants La Serreta i La Escala, que rega quasi 500 hectàrees en pobles com Real i Montroi, ha patit un robatori de coure valorat en més de 25.000 euros només 24 hores després de finalitzar les obres de reparació del pou danyat per la dana.

Obres a la Gran Via Marqués del Túria: menys soroll i asfalt nou este estiu

L’Ajuntament de València ha iniciat la renovació de més de 22.000 m2 de calçada a la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent que reduirà fins a 10 decibels el soroll del trànsit i fins a un 20 % les emissions de CO₂. Les obres, adjudicades per 1,24 milions d’euros, s’allargaran fins a finals d’agost.

Pérez Llorca veu en la condemna a Ábalos l’inici del final del sanchisme

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, interpreta la condemna a 24 anys de presó a José Luis Ábalos com l’inici del final del sanchisme a Espanya i en la Comunitat Valenciana, i pressiona Pedro Sánchez perquè convoque eleccions.

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.