Vídeo: Un ciclista a punt d’atropellar a Ximo Puig

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, es trobava gaudint d’una agradable travessia marítima al costat de la seua parella sentimental, Gabriela Bravo, actual consellera de Justícia. No obstant això, un succés va alterar els seus plans. Pel que sembla, un ciclista que es trobava gravant a la parella quasi els atropella. 

 

“Cura Ximo, compte. Gràcies per tot”, va dir el corredor per a no atropellar-los. A l’instant, el cap del conseller es va inclinar a un costat de la calçada protegint també la seua parella mentre s’acomiadava del ciclista, que va passar pel seu costat a velocitat moderada. 

 

Pocs metres més endavant, l’autor del vídeo va començar a riure’s del succés: “El Ximo Puig, quasi li lleve el perruquí!”, va manifestar. Encara que es desconeix la ubicació exacta i el dia dels fets, existeixen elements en el vídeo que ajuden a desxifrar aquestes incògnites: el vestuari estiuenc o el clima assolellat.

 

Últimes notícies

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.

Ferit un jove de 21 anys en xocar el seu cotxe contra un arbre a Alcoi

Un jove de 21 anys resulta ferit en col·lidir el cotxe que conduïa contra un arbre en un carrer del nucli urbà d'Alcoi i és traslladat a l'hospital.

Carlos Cuerpo i Arcadi España s’estrenen en la Moncloa abans del primer Consell de Ministres

Carlos Cuerpo i Arcadi España posen en l'escalinata de la Moncloa abans d'assistir al seu primer Consell de Ministres com a titulars de les seues noves carteres després de l'eixida de María Jesús Montero.

Ratxes de vent de fins a 122 km/h assoten diversos municipis de Castelló

El fort vent a la província de Castelló deixa ratxes màximes de 122 km/h i manté actiu l'avís groc, amb registres destacats a l'interior i la costa.

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.