Vídeo: Un ciclista a punt d’atropellar a Ximo Puig

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, es trobava gaudint d’una agradable travessia marítima al costat de la seua parella sentimental, Gabriela Bravo, actual consellera de Justícia. No obstant això, un succés va alterar els seus plans. Pel que sembla, un ciclista que es trobava gravant a la parella quasi els atropella. 

 

“Cura Ximo, compte. Gràcies per tot”, va dir el corredor per a no atropellar-los. A l’instant, el cap del conseller es va inclinar a un costat de la calçada protegint també la seua parella mentre s’acomiadava del ciclista, que va passar pel seu costat a velocitat moderada. 

 

Pocs metres més endavant, l’autor del vídeo va començar a riure’s del succés: “El Ximo Puig, quasi li lleve el perruquí!”, va manifestar. Encara que es desconeix la ubicació exacta i el dia dels fets, existeixen elements en el vídeo que ajuden a desxifrar aquestes incògnites: el vestuari estiuenc o el clima assolellat.

 

Anuncios

Últimes notícies

El vent aconseguix 129 km/h a Rossell i deixa ratxes molt fortes a la província de Castelló

El fort vent de component nord ha deixat ratxes de fins a 129 km/h a Rossell i més de 120 km/h en diversos punts de l'interior de Castelló, obligant a intervindre als bombers per la caiguda de branques i tanques.

L’equip Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta Lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència motora, aspira a conquistar la seua quarta Lliga nacional de futbol en cadira elèctrica i ultima també la seua participació en la Copa d'Espanya.

Quatre comunitats seguixen en avís per vent i fort onatge, amb Catalunya en nivell taronja

Quatre comunitats mantenen avisos per vent i temporal marítim, amb Catalunya en nivell taronja per ratxes de fins a 80 km/h i ones de fins a quatre metres.

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.

El fort vent dona pas a un pont de Setmana Santa estable i més càlid en la Comunitat

El fort vent previst per a este dijous, especialment a Castelló, precedix a un pont de Setmana Santa estable en la Comunitat Valenciana, marcat per cels buidats i un progressiu ascens de les temperatures màximes.

El tramvia de València torna a la normalitat després del trencament de la catenària

Les línies 4 i 6 del tramvia de València recuperen des de primera hora la circulació habitual després del tall provocat pel enganchón d'un camió amb la catenària.

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.