Vídeo: Un ciclista a punt d’atropellar a Ximo Puig

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, es trobava gaudint d’una agradable travessia marítima al costat de la seua parella sentimental, Gabriela Bravo, actual consellera de Justícia. No obstant això, un succés va alterar els seus plans. Pel que sembla, un ciclista que es trobava gravant a la parella quasi els atropella. 

 

“Cura Ximo, compte. Gràcies per tot”, va dir el corredor per a no atropellar-los. A l’instant, el cap del conseller es va inclinar a un costat de la calçada protegint també la seua parella mentre s’acomiadava del ciclista, que va passar pel seu costat a velocitat moderada. 

 

Pocs metres més endavant, l’autor del vídeo va començar a riure’s del succés: «El Ximo Puig, quasi li lleve el perruquí!», va manifestar. Encara que es desconeix la ubicació exacta i el dia dels fets, existeixen elements en el vídeo que ajuden a desxifrar aquestes incògnites: el vestuari estiuenc o el clima assolellat.

 

Últimes notícies

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.