Vídeo: Un ciclista a punt d’atropellar a Ximo Puig

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, es trobava gaudint d’una agradable travessia marítima al costat de la seua parella sentimental, Gabriela Bravo, actual consellera de Justícia. No obstant això, un succés va alterar els seus plans. Pel que sembla, un ciclista que es trobava gravant a la parella quasi els atropella. 

 

“Cura Ximo, compte. Gràcies per tot”, va dir el corredor per a no atropellar-los. A l’instant, el cap del conseller es va inclinar a un costat de la calçada protegint també la seua parella mentre s’acomiadava del ciclista, que va passar pel seu costat a velocitat moderada. 

 

Pocs metres més endavant, l’autor del vídeo va començar a riure’s del succés: “El Ximo Puig, quasi li lleve el perruquí!”, va manifestar. Encara que es desconeix la ubicació exacta i el dia dels fets, existeixen elements en el vídeo que ajuden a desxifrar aquestes incògnites: el vestuari estiuenc o el clima assolellat.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.

Lafuente alerta que la polarització política bloqueja l’avanç de la societat

El president de la CEV, Vicente Lafuente, advertix que la polarització política frena acords clau per a l'economia i reclama diàleg, cessions i grans pactes d'Estat.

Detinguts dos hòmens per robatoris amb força en comerços del centre històric de Gandia

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 45 i 33 anys per dos robatoris amb força en una perfumeria i una peluqueria del centre historico de Gandia, on van sostraure diners en efectiu i material professional.

El TSJCV manté la seua decisió de no investigar a Carlos Mazón per la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja per unanimitat els recursos de súplica i confirma que no investigarà al expresident Carlos Mazón per la seua actuació durant la dana de 2024.