Uns veïns del Grau de Castelló denuncien que un bar contínua obert tot el dia a pesar de les restriccions

 

Els veïns del carrer Gravina del Grau de Castelló es troben indignats a causa d’un bar que contínua obert tot el dia, incomplint les restriccions imposades pel govern valencià. Els afectats asseguren que un gran número de persones entren i ixen durant tot el dia del bar a pesar de les restriccions motivades per la pandèmia del coronavirus que obliga a tancar als negocis d’hostaleria en tot el territori valencià.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, uns quants veïns han denunciat que la gent entra al local a fer-se un cubata, un cafè o a estar de tertúlia. Estes mateixes fonts asseguren que l’establiment «obri cada dia des de les 08.00 hores fins a les 22.00 hores, quan es decreta el toc de queda i ja seria molt descarat. Cada dia entren i ixen unes cent persones diferents. Açò ho podem comprovar pel soroll de la persiana», afirmen els residents d’este citat barri.

 

D’altra banda, els veïns asseguren que «només este diumenge vam telefonar unes 30 voltes a la Policia Local de Castelló. Al principi no ens feien cas i després ens van demanar que telefonàrem millor al 092, però amb el mateix èxit. Ací no va vindre ningú», asseguren els veïns del carrer Gravina del Grau de Castelló, que han manifestat haver rebut amenaces: «Hem rebut missatges dient que ompliran de merda el balcó i que estaria bé que ens pillen».

 

Finalment, els veïns han lamentat que «es boten les normes d’esta manera i amb tal impunitat», afegint que «esperem que si passa una cosa grossa els agents acudisquen amb més velocitat».

Últimes notícies

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.