Uns veïns del Grau de Castelló denuncien que un bar contínua obert tot el dia a pesar de les restriccions

 

Els veïns del carrer Gravina del Grau de Castelló es troben indignats a causa d’un bar que contínua obert tot el dia, incomplint les restriccions imposades pel govern valencià. Els afectats asseguren que un gran número de persones entren i ixen durant tot el dia del bar a pesar de les restriccions motivades per la pandèmia del coronavirus que obliga a tancar als negocis d’hostaleria en tot el territori valencià.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, uns quants veïns han denunciat que la gent entra al local a fer-se un cubata, un cafè o a estar de tertúlia. Estes mateixes fonts asseguren que l’establiment «obri cada dia des de les 08.00 hores fins a les 22.00 hores, quan es decreta el toc de queda i ja seria molt descarat. Cada dia entren i ixen unes cent persones diferents. Açò ho podem comprovar pel soroll de la persiana», afirmen els residents d’este citat barri.

 

D’altra banda, els veïns asseguren que «només este diumenge vam telefonar unes 30 voltes a la Policia Local de Castelló. Al principi no ens feien cas i després ens van demanar que telefonàrem millor al 092, però amb el mateix èxit. Ací no va vindre ningú», asseguren els veïns del carrer Gravina del Grau de Castelló, que han manifestat haver rebut amenaces: «Hem rebut missatges dient que ompliran de merda el balcó i que estaria bé que ens pillen».

 

Finalment, els veïns han lamentat que «es boten les normes d’esta manera i amb tal impunitat», afegint que «esperem que si passa una cosa grossa els agents acudisquen amb més velocitat».

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.