Uns veïns del Grau de Castelló denuncien que un bar contínua obert tot el dia a pesar de les restriccions

 

Els veïns del carrer Gravina del Grau de Castelló es troben indignats a causa d’un bar que contínua obert tot el dia, incomplint les restriccions imposades pel govern valencià. Els afectats asseguren que un gran número de persones entren i ixen durant tot el dia del bar a pesar de les restriccions motivades per la pandèmia del coronavirus que obliga a tancar als negocis d’hostaleria en tot el territori valencià.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, uns quants veïns han denunciat que la gent entra al local a fer-se un cubata, un cafè o a estar de tertúlia. Estes mateixes fonts asseguren que l’establiment «obri cada dia des de les 08.00 hores fins a les 22.00 hores, quan es decreta el toc de queda i ja seria molt descarat. Cada dia entren i ixen unes cent persones diferents. Açò ho podem comprovar pel soroll de la persiana», afirmen els residents d’este citat barri.

 

D’altra banda, els veïns asseguren que «només este diumenge vam telefonar unes 30 voltes a la Policia Local de Castelló. Al principi no ens feien cas i després ens van demanar que telefonàrem millor al 092, però amb el mateix èxit. Ací no va vindre ningú», asseguren els veïns del carrer Gravina del Grau de Castelló, que han manifestat haver rebut amenaces: «Hem rebut missatges dient que ompliran de merda el balcó i que estaria bé que ens pillen».

 

Finalment, els veïns han lamentat que «es boten les normes d’esta manera i amb tal impunitat», afegint que «esperem que si passa una cosa grossa els agents acudisquen amb més velocitat».

Últimes notícies

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.