Anuncios

Uns veïns del Grau de Castelló denuncien que un bar contínua obert tot el dia a pesar de les restriccions

 

Els veïns del carrer Gravina del Grau de Castelló es troben indignats a causa d’un bar que contínua obert tot el dia, incomplint les restriccions imposades pel govern valencià. Els afectats asseguren que un gran número de persones entren i ixen durant tot el dia del bar a pesar de les restriccions motivades per la pandèmia del coronavirus que obliga a tancar als negocis d’hostaleria en tot el territori valencià.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, uns quants veïns han denunciat que la gent entra al local a fer-se un cubata, un cafè o a estar de tertúlia. Estes mateixes fonts asseguren que l’establiment «obri cada dia des de les 08.00 hores fins a les 22.00 hores, quan es decreta el toc de queda i ja seria molt descarat. Cada dia entren i ixen unes cent persones diferents. Açò ho podem comprovar pel soroll de la persiana», afirmen els residents d’este citat barri.

Anuncios

 

D’altra banda, els veïns asseguren que «només este diumenge vam telefonar unes 30 voltes a la Policia Local de Castelló. Al principi no ens feien cas i després ens van demanar que telefonàrem millor al 092, però amb el mateix èxit. Ací no va vindre ningú», asseguren els veïns del carrer Gravina del Grau de Castelló, que han manifestat haver rebut amenaces: «Hem rebut missatges dient que ompliran de merda el balcó i que estaria bé que ens pillen».

 

Finalment, els veïns han lamentat que «es boten les normes d’esta manera i amb tal impunitat», afegint que «esperem que si passa una cosa grossa els agents acudisquen amb més velocitat».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.
Anuncios