Uns veïns del Grau de Castelló denuncien que un bar contínua obert tot el dia a pesar de les restriccions

 

Els veïns del carrer Gravina del Grau de Castelló es troben indignats a causa d’un bar que contínua obert tot el dia, incomplint les restriccions imposades pel govern valencià. Els afectats asseguren que un gran número de persones entren i ixen durant tot el dia del bar a pesar de les restriccions motivades per la pandèmia del coronavirus que obliga a tancar als negocis d’hostaleria en tot el territori valencià.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, uns quants veïns han denunciat que la gent entra al local a fer-se un cubata, un cafè o a estar de tertúlia. Estes mateixes fonts asseguren que l’establiment «obri cada dia des de les 08.00 hores fins a les 22.00 hores, quan es decreta el toc de queda i ja seria molt descarat. Cada dia entren i ixen unes cent persones diferents. Açò ho podem comprovar pel soroll de la persiana», afirmen els residents d’este citat barri.

 

D’altra banda, els veïns asseguren que «només este diumenge vam telefonar unes 30 voltes a la Policia Local de Castelló. Al principi no ens feien cas i després ens van demanar que telefonàrem millor al 092, però amb el mateix èxit. Ací no va vindre ningú», asseguren els veïns del carrer Gravina del Grau de Castelló, que han manifestat haver rebut amenaces: «Hem rebut missatges dient que ompliran de merda el balcó i que estaria bé que ens pillen».

 

Finalment, els veïns han lamentat que «es boten les normes d’esta manera i amb tal impunitat», afegint que «esperem que si passa una cosa grossa els agents acudisquen amb més velocitat».

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.