Polèmica a Vila-real: Utilitza un carret de bebé com cadira infantil en el cotxe

 

Fa poc més d’una setmana, la Policia Local de Vila-real (Castelló), va viure una sorprenent situació quan es va trobar un vehicle que utilitzava un carro de bebé serrat com a cadira infantil. Òbviament, els agents van denunciar al propietari i van immobilitzar l’automòbil.

 

La Policia Local de Vila-real va publicar el fet denunciable en el compte de Facebook, causant una gran polèmica entre els veïns d’aquesta localitat de Castelló.

 

Cal recordar, que actualment a Espanya conviuen dues normatives de cadires de cotxe per a xiquets: la i-Size i la R44. La primera és la més recent i es categoritza en funció de l’alçada dels xicotets, mentre que la segona ho fa pel seu pes. Serà la i-Size la que perdure al llarg del temps i la R44 desapareixerà en una data encara desconeguda.

 

Segons la normativa de cadires infantils, no portar als xiquets correctament asseguts en el cotxe amb les seues cadires homologades i no fer ús dels cinturons de seguretat és considerat com a infracció greu, amb una sanció econòmica de fins a 200 euros i retirada de tres punts.

 

 

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.