Polèmica a Vila-real: Utilitza un carret de bebé com cadira infantil en el cotxe

 

Fa poc més d’una setmana, la Policia Local de Vila-real (Castelló), va viure una sorprenent situació quan es va trobar un vehicle que utilitzava un carro de bebé serrat com a cadira infantil. Òbviament, els agents van denunciar al propietari i van immobilitzar l’automòbil.

 

La Policia Local de Vila-real va publicar el fet denunciable en el compte de Facebook, causant una gran polèmica entre els veïns d’aquesta localitat de Castelló.

 

Cal recordar, que actualment a Espanya conviuen dues normatives de cadires de cotxe per a xiquets: la i-Size i la R44. La primera és la més recent i es categoritza en funció de l’alçada dels xicotets, mentre que la segona ho fa pel seu pes. Serà la i-Size la que perdure al llarg del temps i la R44 desapareixerà en una data encara desconeguda.

 

Segons la normativa de cadires infantils, no portar als xiquets correctament asseguts en el cotxe amb les seues cadires homologades i no fer ús dels cinturons de seguretat és considerat com a infracció greu, amb una sanció econòmica de fins a 200 euros i retirada de tres punts.

 

 

Últimes notícies

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.