Polèmica a Vila-real: Utilitza un carret de bebé com cadira infantil en el cotxe

 

Fa poc més d’una setmana, la Policia Local de Vila-real (Castelló), va viure una sorprenent situació quan es va trobar un vehicle que utilitzava un carro de bebé serrat com a cadira infantil. Òbviament, els agents van denunciar al propietari i van immobilitzar l’automòbil.

 

La Policia Local de Vila-real va publicar el fet denunciable en el compte de Facebook, causant una gran polèmica entre els veïns d’aquesta localitat de Castelló.

 

Cal recordar, que actualment a Espanya conviuen dues normatives de cadires de cotxe per a xiquets: la i-Size i la R44. La primera és la més recent i es categoritza en funció de l’alçada dels xicotets, mentre que la segona ho fa pel seu pes. Serà la i-Size la que perdure al llarg del temps i la R44 desapareixerà en una data encara desconeguda.

 

Segons la normativa de cadires infantils, no portar als xiquets correctament asseguts en el cotxe amb les seues cadires homologades i no fer ús dels cinturons de seguretat és considerat com a infracció greu, amb una sanció econòmica de fins a 200 euros i retirada de tres punts.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig