17 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Polèmica a Vila-real: Utilitza un carret de bebé com cadira infantil en el cotxe

 

Fa poc més d’una setmana, la Policia Local de Vila-real (Castelló), va viure una sorprenent situació quan es va trobar un vehicle que utilitzava un carro de bebé serrat com a cadira infantil. Òbviament, els agents van denunciar al propietari i van immobilitzar l’automòbil.

 

La Policia Local de Vila-real va publicar el fet denunciable en el compte de Facebook, causant una gran polèmica entre els veïns d’aquesta localitat de Castelló.

 

Cal recordar, que actualment a Espanya conviuen dues normatives de cadires de cotxe per a xiquets: la i-Size i la R44. La primera és la més recent i es categoritza en funció de l’alçada dels xicotets, mentre que la segona ho fa pel seu pes. Serà la i-Size la que perdure al llarg del temps i la R44 desapareixerà en una data encara desconeguda.

 

Segons la normativa de cadires infantils, no portar als xiquets correctament asseguts en el cotxe amb les seues cadires homologades i no fer ús dels cinturons de seguretat és considerat com a infracció greu, amb una sanció econòmica de fins a 200 euros i retirada de tres punts.

 

 

Últimes notícies

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.