Una escena íntima, protagonista de la jornada de descans del Tour de França

El Tour de França s’ha représ este dimarts després de la jornada de descans del dilluns, un dia en què inesperadament el protagonisme pel que fa a la gran ronda gal·la va ser per a una parella anònima.

L’ocorregut va ser captat i comptat per un periodista francés que aprofitava el dia lliure per a passejar pels carrers d’Andorra, i el que va succeir s’ha fet viral durant les últimes hores.

Concretament, ha sigut la foto pujada per Christophe Berard, professional del diari ‘Le Parisien’, la que ha corregut com la pólvora. I és que en la imatge captada pel periodista es pot veure a un home i una dona en plena escena sexual íntima en la piscina d’un hotel d’Andorra, un modern espai que es veu des de fora, d’ací l’ocorregut.

“Passejant pels carrers d’Andorra quan de sobte…” va ser el missatge que acompanyava a la imatge dels dos protagonistes donant curs al seu amor en eixe balneari de Caldea.

 

Ràpidament, en les xarxes socials multitud d’usuaris van compartir la foto i el missatge del periodista gal, una curiositat que va protagonitzar la jornada de descans en el Tour de França.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.