Una escena íntima, protagonista de la jornada de descans del Tour de França

El Tour de França s’ha représ este dimarts després de la jornada de descans del dilluns, un dia en què inesperadament el protagonisme pel que fa a la gran ronda gal·la va ser per a una parella anònima.

L’ocorregut va ser captat i comptat per un periodista francés que aprofitava el dia lliure per a passejar pels carrers d’Andorra, i el que va succeir s’ha fet viral durant les últimes hores.

Concretament, ha sigut la foto pujada per Christophe Berard, professional del diari ‘Le Parisien’, la que ha corregut com la pólvora. I és que en la imatge captada pel periodista es pot veure a un home i una dona en plena escena sexual íntima en la piscina d’un hotel d’Andorra, un modern espai que es veu des de fora, d’ací l’ocorregut.

“Passejant pels carrers d’Andorra quan de sobte…” va ser el missatge que acompanyava a la imatge dels dos protagonistes donant curs al seu amor en eixe balneari de Caldea.

 

Ràpidament, en les xarxes socials multitud d’usuaris van compartir la foto i el missatge del periodista gal, una curiositat que va protagonitzar la jornada de descans en el Tour de França.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.