Una escena íntima, protagonista de la jornada de descans del Tour de França

El Tour de França s’ha représ este dimarts després de la jornada de descans del dilluns, un dia en què inesperadament el protagonisme pel que fa a la gran ronda gal·la va ser per a una parella anònima.

L’ocorregut va ser captat i comptat per un periodista francés que aprofitava el dia lliure per a passejar pels carrers d’Andorra, i el que va succeir s’ha fet viral durant les últimes hores.

Concretament, ha sigut la foto pujada per Christophe Berard, professional del diari ‘Le Parisien’, la que ha corregut com la pólvora. I és que en la imatge captada pel periodista es pot veure a un home i una dona en plena escena sexual íntima en la piscina d’un hotel d’Andorra, un modern espai que es veu des de fora, d’ací l’ocorregut.

“Passejant pels carrers d’Andorra quan de sobte…” va ser el missatge que acompanyava a la imatge dels dos protagonistes donant curs al seu amor en eixe balneari de Caldea.

 

Ràpidament, en les xarxes socials multitud d’usuaris van compartir la foto i el missatge del periodista gal, una curiositat que va protagonitzar la jornada de descans en el Tour de França.

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.