Una escena íntima, protagonista de la jornada de descans del Tour de França

El Tour de França s’ha représ este dimarts després de la jornada de descans del dilluns, un dia en què inesperadament el protagonisme pel que fa a la gran ronda gal·la va ser per a una parella anònima.

L’ocorregut va ser captat i comptat per un periodista francés que aprofitava el dia lliure per a passejar pels carrers d’Andorra, i el que va succeir s’ha fet viral durant les últimes hores.

Concretament, ha sigut la foto pujada per Christophe Berard, professional del diari ‘Le Parisien’, la que ha corregut com la pólvora. I és que en la imatge captada pel periodista es pot veure a un home i una dona en plena escena sexual íntima en la piscina d’un hotel d’Andorra, un modern espai que es veu des de fora, d’ací l’ocorregut.

“Passejant pels carrers d’Andorra quan de sobte…” va ser el missatge que acompanyava a la imatge dels dos protagonistes donant curs al seu amor en eixe balneari de Caldea.

 

Ràpidament, en les xarxes socials multitud d’usuaris van compartir la foto i el missatge del periodista gal, una curiositat que va protagonitzar la jornada de descans en el Tour de França.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.