Instagram deixa de funcionar i suspén comptes sense previ avís

Una setmana després de la caiguda de WhatsApp que va mantindre durant dues hores als usuaris de tot el món sense poder enviar-se missatges, Instagram deixa de funcionar.

La xarxa social, també propietat de Meta, està caiguda segons mostra DownDetector, encara que la fallada no estaria afectant un número tan ampli com el de la setmana passada.

La incidència s’ha produït al voltant de les 14.00 hores, quan s’ha registrat un repunt de notificacions dels usuaris en DownDetector sobre el funcionament de la plataforma, que també s’ha convertit en un dels trending topics de Twitter.

Segons la majoria dels comentaris que han exposat els usuaris afectats, els perfils han sigut suspesos sense previ avís i a més de no poder iniciar sessió, la resta de persones no poden accedir als continguts d’aquests comptes ni veure les seues publicacions.

No obstant això, encara no es coneix l’origen del problema que estaria bloquejant els comptes com si hagueren sigut suspeses per infringir les normes de la xarxa social.

La xarxa social sol·licita dades personals com el correu electrònic i el número de telèfon, però si el bloqueig massiu respon a una fallada en el sistema, és possible que Instagram prenga altres mesures per a retornar els perfils a tots els afectats abans d’aqueixos 30 dies.
Altres usuaris també estan experimentant una gran caiguda en el nombre de seguidors dels seus comptes.

De moment, la companyia només ha emés un escarit comunicat, sense donar més explicacions: “Som conscients que alguns de vosaltres teniu problemes per a accedir al vostre compte d’Instagram. Ho estem investigant i demanem disculpes per les molèsties“.

Últimes notícies

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.