Instagram deixa de funcionar i suspén comptes sense previ avís

Una setmana després de la caiguda de WhatsApp que va mantindre durant dues hores als usuaris de tot el món sense poder enviar-se missatges, Instagram deixa de funcionar.

La xarxa social, també propietat de Meta, està caiguda segons mostra DownDetector, encara que la fallada no estaria afectant un número tan ampli com el de la setmana passada.

La incidència s’ha produït al voltant de les 14.00 hores, quan s’ha registrat un repunt de notificacions dels usuaris en DownDetector sobre el funcionament de la plataforma, que també s’ha convertit en un dels trending topics de Twitter.

Segons la majoria dels comentaris que han exposat els usuaris afectats, els perfils han sigut suspesos sense previ avís i a més de no poder iniciar sessió, la resta de persones no poden accedir als continguts d’aquests comptes ni veure les seues publicacions.

No obstant això, encara no es coneix l’origen del problema que estaria bloquejant els comptes com si hagueren sigut suspeses per infringir les normes de la xarxa social.

La xarxa social sol·licita dades personals com el correu electrònic i el número de telèfon, però si el bloqueig massiu respon a una fallada en el sistema, és possible que Instagram prenga altres mesures per a retornar els perfils a tots els afectats abans d’aqueixos 30 dies.
Altres usuaris també estan experimentant una gran caiguda en el nombre de seguidors dels seus comptes.

De moment, la companyia només ha emés un escarit comunicat, sense donar més explicacions: “Som conscients que alguns de vosaltres teniu problemes per a accedir al vostre compte d’Instagram. Ho estem investigant i demanem disculpes per les molèsties“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer destí favorit dels viatgers espanyols al març

La Comunitat Valenciana va ser al març el tercer destí més triat pels residents a Espanya, amb el 12,7% de les pernoctacions, en un context d'augment general del turisme hoteler i de preus a l'alça.

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.