Instagram deixa de funcionar i suspén comptes sense previ avís

Una setmana després de la caiguda de WhatsApp que va mantindre durant dues hores als usuaris de tot el món sense poder enviar-se missatges, Instagram deixa de funcionar.

La xarxa social, també propietat de Meta, està caiguda segons mostra DownDetector, encara que la fallada no estaria afectant un número tan ampli com el de la setmana passada.

La incidència s’ha produït al voltant de les 14.00 hores, quan s’ha registrat un repunt de notificacions dels usuaris en DownDetector sobre el funcionament de la plataforma, que també s’ha convertit en un dels trending topics de Twitter.

Segons la majoria dels comentaris que han exposat els usuaris afectats, els perfils han sigut suspesos sense previ avís i a més de no poder iniciar sessió, la resta de persones no poden accedir als continguts d’aquests comptes ni veure les seues publicacions.

No obstant això, encara no es coneix l’origen del problema que estaria bloquejant els comptes com si hagueren sigut suspeses per infringir les normes de la xarxa social.

La xarxa social sol·licita dades personals com el correu electrònic i el número de telèfon, però si el bloqueig massiu respon a una fallada en el sistema, és possible que Instagram prenga altres mesures per a retornar els perfils a tots els afectats abans d’aqueixos 30 dies.
Altres usuaris també estan experimentant una gran caiguda en el nombre de seguidors dels seus comptes.

De moment, la companyia només ha emés un escarit comunicat, sense donar més explicacions: “Som conscients que alguns de vosaltres teniu problemes per a accedir al vostre compte d’Instagram. Ho estem investigant i demanem disculpes per les molèsties“.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.