Instagram deixa de funcionar i suspén comptes sense previ avís

Una setmana després de la caiguda de WhatsApp que va mantindre durant dues hores als usuaris de tot el món sense poder enviar-se missatges, Instagram deixa de funcionar.

La xarxa social, també propietat de Meta, està caiguda segons mostra DownDetector, encara que la fallada no estaria afectant un número tan ampli com el de la setmana passada.

La incidència s’ha produït al voltant de les 14.00 hores, quan s’ha registrat un repunt de notificacions dels usuaris en DownDetector sobre el funcionament de la plataforma, que també s’ha convertit en un dels trending topics de Twitter.

Segons la majoria dels comentaris que han exposat els usuaris afectats, els perfils han sigut suspesos sense previ avís i a més de no poder iniciar sessió, la resta de persones no poden accedir als continguts d’aquests comptes ni veure les seues publicacions.

No obstant això, encara no es coneix l’origen del problema que estaria bloquejant els comptes com si hagueren sigut suspeses per infringir les normes de la xarxa social.

La xarxa social sol·licita dades personals com el correu electrònic i el número de telèfon, però si el bloqueig massiu respon a una fallada en el sistema, és possible que Instagram prenga altres mesures per a retornar els perfils a tots els afectats abans d’aqueixos 30 dies.
Altres usuaris també estan experimentant una gran caiguda en el nombre de seguidors dels seus comptes.

De moment, la companyia només ha emés un escarit comunicat, sense donar més explicacions: “Som conscients que alguns de vosaltres teniu problemes per a accedir al vostre compte d’Instagram. Ho estem investigant i demanem disculpes per les molèsties“.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.