Javier Cárdenas culpa a Pedro Sánchez del seu acomiadament fulminant d’Europa FM

Javier Cárdenas ja no condueix el programa matinal de l’emissora musical Europa FM, a causa del seu acomiadament fulminant conegut este dilluns després de més d’onze anys ininterromputs en antena. El descens d’audiència de l’espai ‘Levántate y Cárdenas’ ressonava este dilluns com una de les principals causes de la marxa del presentador, però Atresmedia, propietària de l’emissora, encara no ha donat explicacions sobre este tema.

El que sí que ha donat la seua versió del succeït ha sigut el mateix Cárdenas a través d’un vídeo publicat en el seu compte d’Instagram, en el qual no ha dubtat a apuntar que han sigut pressions polítiques les que han forçat la seua marxa.

«Tan sols s’aguanta per una decisió política», assegura el català als seus seguidors, i afegeix que «fa qüestió d’un any la cadena ja em va dir que deixara de fer crítiques polítiques perquè des de Moncloa havien donat avisos i advertiments molt seriosos. Però jo els vaig dir que ho sentia molt, però que m’havien fitxat sabent com era i que us ho devia a vosaltres. Amb la situació tan complicada que hi ha a Espanya jo no em podia callar davant tot el que està passant», subratlla dirigint-se a la seua audiència.

Des del seu punt de vista, el seu acomiadament no respon així a la baixada d’audiència. I continua dient que «és evident que, una vegada que Pedro Sánchez ha ficat la quantitat de diners que ha ficat en Atresmedia, no ho ha fet gratis. Em deia fa uns dies un directiu de la casa que jo no era l’únic que cauré, que hi ha més gent en la llista».

Cárdenas ha lamentat la forma en la qual ha arribat la decisió d’Europa FM i que no se li haja permés acomiadar-se dels oients en antena. Ja que este mateix dimarts es posava al capdavant del matinal Juanma Romero. «Encara no entenem per què la cadena ha pres aqueixa decisió, creiem que no li beneficia res. I com li he dit a la cadena, ‘no us beneficia, la gent no entendrà per què no ens deixeu que ens acomiadem si ho farem d’una forma bonica, elegant, anem, com tots ens mereixem», explica.

El presentador ha volgut agrair als seus seguidors les mostres d’afecte i suport rebut tant en les últimes hores com durant tota la seua trajectòria en l’emissora.

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.