Javier Cárdenas culpa a Pedro Sánchez del seu acomiadament fulminant d’Europa FM

Javier Cárdenas ja no condueix el programa matinal de l’emissora musical Europa FM, a causa del seu acomiadament fulminant conegut este dilluns després de més d’onze anys ininterromputs en antena. El descens d’audiència de l’espai ‘Levántate y Cárdenas’ ressonava este dilluns com una de les principals causes de la marxa del presentador, però Atresmedia, propietària de l’emissora, encara no ha donat explicacions sobre este tema.

El que sí que ha donat la seua versió del succeït ha sigut el mateix Cárdenas a través d’un vídeo publicat en el seu compte d’Instagram, en el qual no ha dubtat a apuntar que han sigut pressions polítiques les que han forçat la seua marxa.

“Tan sols s’aguanta per una decisió política”, assegura el català als seus seguidors, i afegeix que “fa qüestió d’un any la cadena ja em va dir que deixara de fer crítiques polítiques perquè des de Moncloa havien donat avisos i advertiments molt seriosos. Però jo els vaig dir que ho sentia molt, però que m’havien fitxat sabent com era i que us ho devia a vosaltres. Amb la situació tan complicada que hi ha a Espanya jo no em podia callar davant tot el que està passant”, subratlla dirigint-se a la seua audiència.

Des del seu punt de vista, el seu acomiadament no respon així a la baixada d’audiència. I continua dient que “és evident que, una vegada que Pedro Sánchez ha ficat la quantitat de diners que ha ficat en Atresmedia, no ho ha fet gratis. Em deia fa uns dies un directiu de la casa que jo no era l’únic que cauré, que hi ha més gent en la llista”.

Cárdenas ha lamentat la forma en la qual ha arribat la decisió d’Europa FM i que no se li haja permés acomiadar-se dels oients en antena. Ja que este mateix dimarts es posava al capdavant del matinal Juanma Romero. “Encara no entenem per què la cadena ha pres aqueixa decisió, creiem que no li beneficia res. I com li he dit a la cadena, ‘no us beneficia, la gent no entendrà per què no ens deixeu que ens acomiadem si ho farem d’una forma bonica, elegant, anem, com tots ens mereixem”, explica.

El presentador ha volgut agrair als seus seguidors les mostres d’afecte i suport rebut tant en les últimes hores com durant tota la seua trajectòria en l’emissora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.

Pérez Llorca reclama menys burocràcia i impostos perquè els jóvens puguen emprendre

Juanfran Pérez Llorca defén que les administracions reduïsquen burocràcia i impostos i reforcen la formació i les ajudes directes perquè els jóvens puguen emprendre i desenrotllar el seu projecte de vida en la Comunitat Valenciana.

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.