Javier Cárdenas culpa a Pedro Sánchez del seu acomiadament fulminant d’Europa FM

Javier Cárdenas ja no condueix el programa matinal de l’emissora musical Europa FM, a causa del seu acomiadament fulminant conegut este dilluns després de més d’onze anys ininterromputs en antena. El descens d’audiència de l’espai ‘Levántate y Cárdenas’ ressonava este dilluns com una de les principals causes de la marxa del presentador, però Atresmedia, propietària de l’emissora, encara no ha donat explicacions sobre este tema.

El que sí que ha donat la seua versió del succeït ha sigut el mateix Cárdenas a través d’un vídeo publicat en el seu compte d’Instagram, en el qual no ha dubtat a apuntar que han sigut pressions polítiques les que han forçat la seua marxa.

«Tan sols s’aguanta per una decisió política», assegura el català als seus seguidors, i afegeix que «fa qüestió d’un any la cadena ja em va dir que deixara de fer crítiques polítiques perquè des de Moncloa havien donat avisos i advertiments molt seriosos. Però jo els vaig dir que ho sentia molt, però que m’havien fitxat sabent com era i que us ho devia a vosaltres. Amb la situació tan complicada que hi ha a Espanya jo no em podia callar davant tot el que està passant», subratlla dirigint-se a la seua audiència.

Des del seu punt de vista, el seu acomiadament no respon així a la baixada d’audiència. I continua dient que «és evident que, una vegada que Pedro Sánchez ha ficat la quantitat de diners que ha ficat en Atresmedia, no ho ha fet gratis. Em deia fa uns dies un directiu de la casa que jo no era l’únic que cauré, que hi ha més gent en la llista».

Cárdenas ha lamentat la forma en la qual ha arribat la decisió d’Europa FM i que no se li haja permés acomiadar-se dels oients en antena. Ja que este mateix dimarts es posava al capdavant del matinal Juanma Romero. «Encara no entenem per què la cadena ha pres aqueixa decisió, creiem que no li beneficia res. I com li he dit a la cadena, ‘no us beneficia, la gent no entendrà per què no ens deixeu que ens acomiadem si ho farem d’una forma bonica, elegant, anem, com tots ens mereixem», explica.

El presentador ha volgut agrair als seus seguidors les mostres d’afecte i suport rebut tant en les últimes hores com durant tota la seua trajectòria en l’emissora.

Últimes notícies

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.