Javier Cárdenas culpa a Pedro Sánchez del seu acomiadament fulminant d’Europa FM

Javier Cárdenas ja no condueix el programa matinal de l’emissora musical Europa FM, a causa del seu acomiadament fulminant conegut este dilluns després de més d’onze anys ininterromputs en antena. El descens d’audiència de l’espai ‘Levántate y Cárdenas’ ressonava este dilluns com una de les principals causes de la marxa del presentador, però Atresmedia, propietària de l’emissora, encara no ha donat explicacions sobre este tema.

El que sí que ha donat la seua versió del succeït ha sigut el mateix Cárdenas a través d’un vídeo publicat en el seu compte d’Instagram, en el qual no ha dubtat a apuntar que han sigut pressions polítiques les que han forçat la seua marxa.

“Tan sols s’aguanta per una decisió política”, assegura el català als seus seguidors, i afegeix que “fa qüestió d’un any la cadena ja em va dir que deixara de fer crítiques polítiques perquè des de Moncloa havien donat avisos i advertiments molt seriosos. Però jo els vaig dir que ho sentia molt, però que m’havien fitxat sabent com era i que us ho devia a vosaltres. Amb la situació tan complicada que hi ha a Espanya jo no em podia callar davant tot el que està passant”, subratlla dirigint-se a la seua audiència.

Des del seu punt de vista, el seu acomiadament no respon així a la baixada d’audiència. I continua dient que “és evident que, una vegada que Pedro Sánchez ha ficat la quantitat de diners que ha ficat en Atresmedia, no ho ha fet gratis. Em deia fa uns dies un directiu de la casa que jo no era l’únic que cauré, que hi ha més gent en la llista”.

Cárdenas ha lamentat la forma en la qual ha arribat la decisió d’Europa FM i que no se li haja permés acomiadar-se dels oients en antena. Ja que este mateix dimarts es posava al capdavant del matinal Juanma Romero. “Encara no entenem per què la cadena ha pres aqueixa decisió, creiem que no li beneficia res. I com li he dit a la cadena, ‘no us beneficia, la gent no entendrà per què no ens deixeu que ens acomiadem si ho farem d’una forma bonica, elegant, anem, com tots ens mereixem”, explica.

El presentador ha volgut agrair als seus seguidors les mostres d’afecte i suport rebut tant en les últimes hores com durant tota la seua trajectòria en l’emissora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.