Javier Cárdenas culpa a Pedro Sánchez del seu acomiadament fulminant d’Europa FM

Javier Cárdenas ja no condueix el programa matinal de l’emissora musical Europa FM, a causa del seu acomiadament fulminant conegut este dilluns després de més d’onze anys ininterromputs en antena. El descens d’audiència de l’espai ‘Levántate y Cárdenas’ ressonava este dilluns com una de les principals causes de la marxa del presentador, però Atresmedia, propietària de l’emissora, encara no ha donat explicacions sobre este tema.

El que sí que ha donat la seua versió del succeït ha sigut el mateix Cárdenas a través d’un vídeo publicat en el seu compte d’Instagram, en el qual no ha dubtat a apuntar que han sigut pressions polítiques les que han forçat la seua marxa.

«Tan sols s’aguanta per una decisió política», assegura el català als seus seguidors, i afegeix que «fa qüestió d’un any la cadena ja em va dir que deixara de fer crítiques polítiques perquè des de Moncloa havien donat avisos i advertiments molt seriosos. Però jo els vaig dir que ho sentia molt, però que m’havien fitxat sabent com era i que us ho devia a vosaltres. Amb la situació tan complicada que hi ha a Espanya jo no em podia callar davant tot el que està passant», subratlla dirigint-se a la seua audiència.

Des del seu punt de vista, el seu acomiadament no respon així a la baixada d’audiència. I continua dient que «és evident que, una vegada que Pedro Sánchez ha ficat la quantitat de diners que ha ficat en Atresmedia, no ho ha fet gratis. Em deia fa uns dies un directiu de la casa que jo no era l’únic que cauré, que hi ha més gent en la llista».

Cárdenas ha lamentat la forma en la qual ha arribat la decisió d’Europa FM i que no se li haja permés acomiadar-se dels oients en antena. Ja que este mateix dimarts es posava al capdavant del matinal Juanma Romero. «Encara no entenem per què la cadena ha pres aqueixa decisió, creiem que no li beneficia res. I com li he dit a la cadena, ‘no us beneficia, la gent no entendrà per què no ens deixeu que ens acomiadem si ho farem d’una forma bonica, elegant, anem, com tots ens mereixem», explica.

El presentador ha volgut agrair als seus seguidors les mostres d’afecte i suport rebut tant en les últimes hores com durant tota la seua trajectòria en l’emissora.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.