El jove valencià que es confon amb el seu nom complet i fa el ridícul en la televisió

Saúl Desembre

Imatge de la confusió en la televisió valenciana | Twitter

 

En els últims dies s’ha fet viral un divertit fet que ha experimentat un jove valencià en la televisió pública valenciana. Es tracta de Saúl Fenollosa, que va patir una confusió durant la gravació d’una notícia per a esta cadena. 

 

L’equip d’esta televisió li va preguntar a este jove pel seu nom i ell va respondre Saúl. Però els treballadors li preguntaren «I què més?», al que el jove va respondre «Desembre». El xic pensava que li preguntaven pel mes de l’any en el que fa anys, és a dir, el seu mes d’aniversari. 

 

Estes preguntes li van ser formulades al jove per a que en la posterior edició de la notícia, els periodistes pogueren afegir un rètol amb el seu nom i cognom. La sorpresa va arribar quan Saúl va vore en la televisió que l’havien anomenat ‘Saúl Desembre’. 

 

El jove ha explicat els fets en el seu compte de Twitter i la publicació s’ha fet viral, amb més de 3.000 retuits i 25.000 likes. 

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.