El jove valencià que es confon amb el seu nom complet i fa el ridícul en la televisió

Saúl Desembre

Imatge de la confusió en la televisió valenciana | Twitter

 

En els últims dies s’ha fet viral un divertit fet que ha experimentat un jove valencià en la televisió pública valenciana. Es tracta de Saúl Fenollosa, que va patir una confusió durant la gravació d’una notícia per a esta cadena. 

 

L’equip d’esta televisió li va preguntar a este jove pel seu nom i ell va respondre Saúl. Però els treballadors li preguntaren «I què més?», al que el jove va respondre «Desembre». El xic pensava que li preguntaven pel mes de l’any en el que fa anys, és a dir, el seu mes d’aniversari. 

 

Estes preguntes li van ser formulades al jove per a que en la posterior edició de la notícia, els periodistes pogueren afegir un rètol amb el seu nom i cognom. La sorpresa va arribar quan Saúl va vore en la televisió que l’havien anomenat ‘Saúl Desembre’. 

 

El jove ha explicat els fets en el seu compte de Twitter i la publicació s’ha fet viral, amb més de 3.000 retuits i 25.000 likes. 

 

Últimes notícies

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.