El jove valencià que es confon amb el seu nom complet i fa el ridícul en la televisió

Saúl Desembre

Imatge de la confusió en la televisió valenciana | Twitter

 

En els últims dies s’ha fet viral un divertit fet que ha experimentat un jove valencià en la televisió pública valenciana. Es tracta de Saúl Fenollosa, que va patir una confusió durant la gravació d’una notícia per a esta cadena. 

 

L’equip d’esta televisió li va preguntar a este jove pel seu nom i ell va respondre Saúl. Però els treballadors li preguntaren «I què més?», al que el jove va respondre «Desembre». El xic pensava que li preguntaven pel mes de l’any en el que fa anys, és a dir, el seu mes d’aniversari. 

 

Estes preguntes li van ser formulades al jove per a que en la posterior edició de la notícia, els periodistes pogueren afegir un rètol amb el seu nom i cognom. La sorpresa va arribar quan Saúl va vore en la televisió que l’havien anomenat ‘Saúl Desembre’. 

 

El jove ha explicat els fets en el seu compte de Twitter i la publicació s’ha fet viral, amb més de 3.000 retuits i 25.000 likes. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.