5.1 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

L’acudit de Matías Prats en connectar amb una reportera

Matías Prats ho ha tornat a fer. El conductor de ‘Antena 3 Notícies’ durant els caps de setmana ha inclòs un acudit en la escaleta per a donar pas a una companya que estava cobrint els problemes de subministraments que una petita localitat de Castella i Lleó estava sofrint.

Fins esta localitat es va desplaçar la redactora

En Rabanales, un poble de Zamora que no té connexió a internet estable, una de les frases que més s’escolta és la “d’apagat o fora de cobertura“. Per este motiu, les coses més quotidianes es converteixen en impossibles i en una ocasió que el mític presentador de televisió Matías Prats no podia deixar escapar per a un dels seus coneguts acudits o jocs de paraules.

Així pues, Matías Prats va jugar amb el tema central del vídeo al qual donava pas per a dirigir-se a la reportera que estava en el lloc del reportatge: “Hem enviat a una de les nostres reporteres més comunicatives, Silvia González, explica’ns, no et talles“. Amb esta senzilla i elegant frase, el presentador d’Antena 3 Notícies Cap de setmana va aconseguir treure un somriure a la seua casa a més d’un i, en esta ocasió, ens quedem amb les ganes de veure la reacció de la seva companya Mónica Carrillo, ja que no apareixia en el pla.

Un acudit que ja circula per les xarxes socials

Una clara al·lusió als talls de subministrament que afecten els veïns d’esta localitat. Cal recordar que no és la primera vegada que Matías Prats inclou acudits d’este tipus. El passat estiu, el periodista no va tenir objecció a titllar a Múrcia i Còrdova com “l’avantsala de l’infern” a causa de les altíssimes temperatures que es registraven en estes zones.

Este últim acudit ja circula en xarxes. Un gran moment que la mateixa reportera es va encarregar de difondre a través del següent missatge:

<

>
 

<

>

Últimes notícies

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.

Turisme i cultura impulsen els preparatius del primer eclipsi solar total en un segle

Les reserves per al 12 d'agost ja es noten en les zones de millor visibilitat i es multipliquen les iniciatives culturals i educatives. L'observació exigirà ubicacions amb horitzó buidat i protecció ocular adequada.

Detingut a Elx un pròfug reclamat per França per delictes sexuals contra menors

La Policia Nacional ha arrestat a Elx a un home de 37 anys buscat per França per delictes sexuals contra menors. Va ser localitzat en acudir a una comissaria per a tràmits i ha passat a l'Audiència Nacional.

Cel nuvolós i pluges a Castelló; màximes sense canvis este diumenge en la Comunitat Valenciana

Domingo amb nuvolositat i pluges a Castelló i altres trams del litoral, sense canvis en les màximes. El dilluns podran donar-se precipitacions fortes en el nord de Castelló i nevades en cotes altes.

Ensalada femenina i carn masculina: un estudi a Espanya i l’Equador confirma estereotips

Un estudi de la UPV a Espanya i l'Equador conclou que ensalades i fruites s'associen al femení i la carn al masculí. Els resultats apunten a estereotips que operen de manera inconscient i tenen implicacions en salut, màrqueting i I+D.

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.