L’acudit de Matías Prats en connectar amb una reportera

Matías Prats ho ha tornat a fer. El conductor de ‘Antena 3 Notícies’ durant els caps de setmana ha inclòs un acudit en la escaleta per a donar pas a una companya que estava cobrint els problemes de subministraments que una petita localitat de Castella i Lleó estava sofrint.

Fins esta localitat es va desplaçar la redactora

En Rabanales, un poble de Zamora que no té connexió a internet estable, una de les frases que més s’escolta és la “d’apagat o fora de cobertura“. Per este motiu, les coses més quotidianes es converteixen en impossibles i en una ocasió que el mític presentador de televisió Matías Prats no podia deixar escapar per a un dels seus coneguts acudits o jocs de paraules.

Així pues, Matías Prats va jugar amb el tema central del vídeo al qual donava pas per a dirigir-se a la reportera que estava en el lloc del reportatge: “Hem enviat a una de les nostres reporteres més comunicatives, Silvia González, explica’ns, no et talles“. Amb esta senzilla i elegant frase, el presentador d’Antena 3 Notícies Cap de setmana va aconseguir treure un somriure a la seua casa a més d’un i, en esta ocasió, ens quedem amb les ganes de veure la reacció de la seva companya Mónica Carrillo, ja que no apareixia en el pla.

Un acudit que ja circula per les xarxes socials

Una clara al·lusió als talls de subministrament que afecten els veïns d’esta localitat. Cal recordar que no és la primera vegada que Matías Prats inclou acudits d’este tipus. El passat estiu, el periodista no va tenir objecció a titllar a Múrcia i Còrdova com “l’avantsala de l’infern” a causa de les altíssimes temperatures que es registraven en estes zones.

Este últim acudit ja circula en xarxes. Un gran moment que la mateixa reportera es va encarregar de difondre a través del següent missatge:

<

>
 

<

>

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.