L’acudit de Matías Prats en connectar amb una reportera

Matías Prats ho ha tornat a fer. El conductor de ‘Antena 3 Notícies’ durant els caps de setmana ha inclòs un acudit en la escaleta per a donar pas a una companya que estava cobrint els problemes de subministraments que una petita localitat de Castella i Lleó estava sofrint.

Fins esta localitat es va desplaçar la redactora

En Rabanales, un poble de Zamora que no té connexió a internet estable, una de les frases que més s’escolta és la «d’apagat o fora de cobertura«. Per este motiu, les coses més quotidianes es converteixen en impossibles i en una ocasió que el mític presentador de televisió Matías Prats no podia deixar escapar per a un dels seus coneguts acudits o jocs de paraules.

Així pues, Matías Prats va jugar amb el tema central del vídeo al qual donava pas per a dirigir-se a la reportera que estava en el lloc del reportatge: «Hem enviat a una de les nostres reporteres més comunicatives, Silvia González, explica’ns, no et talles«. Amb esta senzilla i elegant frase, el presentador d’Antena 3 Notícies Cap de setmana va aconseguir treure un somriure a la seua casa a més d’un i, en esta ocasió, ens quedem amb les ganes de veure la reacció de la seva companya Mónica Carrillo, ja que no apareixia en el pla.

Un acudit que ja circula per les xarxes socials

Una clara al·lusió als talls de subministrament que afecten els veïns d’esta localitat. Cal recordar que no és la primera vegada que Matías Prats inclou acudits d’este tipus. El passat estiu, el periodista no va tenir objecció a titllar a Múrcia i Còrdova com «l’avantsala de l’infern» a causa de les altíssimes temperatures que es registraven en estes zones.

Este últim acudit ja circula en xarxes. Un gran moment que la mateixa reportera es va encarregar de difondre a través del següent missatge:

<

>
 

<

>

Últimes notícies

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.