L’acudit de Matías Prats en connectar amb una reportera

Matías Prats ho ha tornat a fer. El conductor de ‘Antena 3 Notícies’ durant els caps de setmana ha inclòs un acudit en la escaleta per a donar pas a una companya que estava cobrint els problemes de subministraments que una petita localitat de Castella i Lleó estava sofrint.

Fins esta localitat es va desplaçar la redactora

En Rabanales, un poble de Zamora que no té connexió a internet estable, una de les frases que més s’escolta és la «d’apagat o fora de cobertura«. Per este motiu, les coses més quotidianes es converteixen en impossibles i en una ocasió que el mític presentador de televisió Matías Prats no podia deixar escapar per a un dels seus coneguts acudits o jocs de paraules.

Així pues, Matías Prats va jugar amb el tema central del vídeo al qual donava pas per a dirigir-se a la reportera que estava en el lloc del reportatge: «Hem enviat a una de les nostres reporteres més comunicatives, Silvia González, explica’ns, no et talles«. Amb esta senzilla i elegant frase, el presentador d’Antena 3 Notícies Cap de setmana va aconseguir treure un somriure a la seua casa a més d’un i, en esta ocasió, ens quedem amb les ganes de veure la reacció de la seva companya Mónica Carrillo, ja que no apareixia en el pla.

Un acudit que ja circula per les xarxes socials

Una clara al·lusió als talls de subministrament que afecten els veïns d’esta localitat. Cal recordar que no és la primera vegada que Matías Prats inclou acudits d’este tipus. El passat estiu, el periodista no va tenir objecció a titllar a Múrcia i Còrdova com «l’avantsala de l’infern» a causa de les altíssimes temperatures que es registraven en estes zones.

Este últim acudit ja circula en xarxes. Un gran moment que la mateixa reportera es va encarregar de difondre a través del següent missatge:

<

>
 

<

>

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.