L’oferta de treball que irrita en xarxes per inhumana

No sempre el mercat laboral està com voldriem o ens agradaria i pot arribar a ser molt salvatge. Treballs precaris, condicions molt dures i, a vegades, requisits d’allò més inhumà per a adaptar-se a alguns llocs.

<

>
El compte de Twitter Mierda Jobs‘ ha compartit un anunci publicat en internet per a la localitat d’Almeria de Berja amb un tuit que resa “es busca màquina“. El càrrec és el de cap/a de rang, per a uns magatzems. En el portal Job Today es detalla un salari d’entre 2.500 i 3.000 euros.

Tot pareix ser normal

El lloc és el de cap de magatzem, que consisteix a fer complir el treball al personal al seu càrrec, mantenir ordre, fer complir les normes, horaris, neteja, etc.Un encarregat, seriós, recte, però fins ací tot normal.

<

>

Comença a vindre el greu

El greu comença després: “Bàsicament es busca una persona que no fraternitze massa amb els treballadors perquè no tinga dificultat a acomiadar en cas que siga necessari“. Humà, però poc.

Encara hi ha més. Per si no quedava clar l’anterior, insisteixen: “Ha de tractar de mantenir fermesa i serietat al personal de la línia de confecció i als mossos de càrrega i descàrrega“.

I arriba la barbaritat

I que sàpiga manejar el ‘látigo’“.

Les respostes estan entre la indignació i els que tiren de sentit de l’humor:

<

 

>

<

>

<

>

<

>

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.