11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

La mare valenciana que critica paelles en TikTok troba per fi una bona recepta

 

Amb pràcticament 50.000 seguidors en TikTok i també viral en Twitter, Lola o ‘Madre indignada’ s’ha convertit en un dels perfils més populars per criticar els arrossos que intenten fer fora del territori valencià i que pretenen ser una paella.

 

Segons informa ’20 minutos’, el seu usuari és @madreindignadaa i a partir del mes de febrer s’ha atrevit a publicar el que molts pensen sobre la forma de fer la paella fora del nostre territori. Ella ho anomena «arròs amb coses», ja que no seguixen la recepta original ni usen els ingredients adequats. De fet, fins i tot ha arribat gravar com prepara la seua pròpia paella, cuinada tal com diu la recepta original, segons el seu criteri.

 

Ara, ha ocorregut un fet històric. Després de posar a parir tantes ‘paelles’, ha arribat el moment de reconéixer que una de les paelles que ha comentat té una elaboració molt fidel que no li indigna. «Esta paella nivell té. Molt bé el foc, anivellada total, de categoria mundial», assegura en el vídeo. «Ole, la llauradora! D’esta forma sí que es fa una senyora paella», aplaudix Lola. 

 

Curiosament, ara està a punt d’arribar als 50.000 seguidors i vol fer alguna cosa especial. El que ha pensat i ha comunicat als seus espectadors és preparar una d’estes receptes “d’arròs amb coses” per a comprovar si el plat que alguns anomenen paella, és del seu gust o no.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.