La mare valenciana que critica paelles en TikTok troba per fi una bona recepta

 

Amb pràcticament 50.000 seguidors en TikTok i també viral en Twitter, Lola o ‘Madre indignada’ s’ha convertit en un dels perfils més populars per criticar els arrossos que intenten fer fora del territori valencià i que pretenen ser una paella.

 

Segons informa ’20 minutos’, el seu usuari és @madreindignadaa i a partir del mes de febrer s’ha atrevit a publicar el que molts pensen sobre la forma de fer la paella fora del nostre territori. Ella ho anomena «arròs amb coses», ja que no seguixen la recepta original ni usen els ingredients adequats. De fet, fins i tot ha arribat gravar com prepara la seua pròpia paella, cuinada tal com diu la recepta original, segons el seu criteri.

 

Ara, ha ocorregut un fet històric. Després de posar a parir tantes ‘paelles’, ha arribat el moment de reconéixer que una de les paelles que ha comentat té una elaboració molt fidel que no li indigna. «Esta paella nivell té. Molt bé el foc, anivellada total, de categoria mundial», assegura en el vídeo. «Ole, la llauradora! D’esta forma sí que es fa una senyora paella», aplaudix Lola. 

 

Curiosament, ara està a punt d’arribar als 50.000 seguidors i vol fer alguna cosa especial. El que ha pensat i ha comunicat als seus espectadors és preparar una d’estes receptes «d’arròs amb coses» per a comprovar si el plat que alguns anomenen paella, és del seu gust o no.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.