7.7 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

La mare valenciana que critica paelles en TikTok troba per fi una bona recepta

 

Amb pràcticament 50.000 seguidors en TikTok i també viral en Twitter, Lola o ‘Madre indignada’ s’ha convertit en un dels perfils més populars per criticar els arrossos que intenten fer fora del territori valencià i que pretenen ser una paella.

 

Segons informa ’20 minutos’, el seu usuari és @madreindignadaa i a partir del mes de febrer s’ha atrevit a publicar el que molts pensen sobre la forma de fer la paella fora del nostre territori. Ella ho anomena «arròs amb coses», ja que no seguixen la recepta original ni usen els ingredients adequats. De fet, fins i tot ha arribat gravar com prepara la seua pròpia paella, cuinada tal com diu la recepta original, segons el seu criteri.

 

Ara, ha ocorregut un fet històric. Després de posar a parir tantes ‘paelles’, ha arribat el moment de reconéixer que una de les paelles que ha comentat té una elaboració molt fidel que no li indigna. «Esta paella nivell té. Molt bé el foc, anivellada total, de categoria mundial», assegura en el vídeo. «Ole, la llauradora! D’esta forma sí que es fa una senyora paella», aplaudix Lola. 

 

Curiosament, ara està a punt d’arribar als 50.000 seguidors i vol fer alguna cosa especial. El que ha pensat i ha comunicat als seus espectadors és preparar una d’estes receptes “d’arròs amb coses” per a comprovar si el plat que alguns anomenen paella, és del seu gust o no.

Últimes notícies

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.