9.9 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

La mare valenciana que critica paelles en TikTok troba per fi una bona recepta

 

Amb pràcticament 50.000 seguidors en TikTok i també viral en Twitter, Lola o ‘Madre indignada’ s’ha convertit en un dels perfils més populars per criticar els arrossos que intenten fer fora del territori valencià i que pretenen ser una paella.

 

Segons informa ’20 minutos’, el seu usuari és @madreindignadaa i a partir del mes de febrer s’ha atrevit a publicar el que molts pensen sobre la forma de fer la paella fora del nostre territori. Ella ho anomena «arròs amb coses», ja que no seguixen la recepta original ni usen els ingredients adequats. De fet, fins i tot ha arribat gravar com prepara la seua pròpia paella, cuinada tal com diu la recepta original, segons el seu criteri.

 

Ara, ha ocorregut un fet històric. Després de posar a parir tantes ‘paelles’, ha arribat el moment de reconéixer que una de les paelles que ha comentat té una elaboració molt fidel que no li indigna. «Esta paella nivell té. Molt bé el foc, anivellada total, de categoria mundial», assegura en el vídeo. «Ole, la llauradora! D’esta forma sí que es fa una senyora paella», aplaudix Lola. 

 

Curiosament, ara està a punt d’arribar als 50.000 seguidors i vol fer alguna cosa especial. El que ha pensat i ha comunicat als seus espectadors és preparar una d’estes receptes “d’arròs amb coses” per a comprovar si el plat que alguns anomenen paella, és del seu gust o no.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.