La mare valenciana que critica paelles en TikTok troba per fi una bona recepta

 

Amb pràcticament 50.000 seguidors en TikTok i també viral en Twitter, Lola o ‘Madre indignada’ s’ha convertit en un dels perfils més populars per criticar els arrossos que intenten fer fora del territori valencià i que pretenen ser una paella.

 

Segons informa ’20 minutos’, el seu usuari és @madreindignadaa i a partir del mes de febrer s’ha atrevit a publicar el que molts pensen sobre la forma de fer la paella fora del nostre territori. Ella ho anomena «arròs amb coses», ja que no seguixen la recepta original ni usen els ingredients adequats. De fet, fins i tot ha arribat gravar com prepara la seua pròpia paella, cuinada tal com diu la recepta original, segons el seu criteri.

 

Ara, ha ocorregut un fet històric. Després de posar a parir tantes ‘paelles’, ha arribat el moment de reconéixer que una de les paelles que ha comentat té una elaboració molt fidel que no li indigna. «Esta paella nivell té. Molt bé el foc, anivellada total, de categoria mundial», assegura en el vídeo. «Ole, la llauradora! D’esta forma sí que es fa una senyora paella», aplaudix Lola. 

 

Curiosament, ara està a punt d’arribar als 50.000 seguidors i vol fer alguna cosa especial. El que ha pensat i ha comunicat als seus espectadors és preparar una d’estes receptes «d’arròs amb coses» per a comprovar si el plat que alguns anomenen paella, és del seu gust o no.

Últimes notícies

Tapiada una finestra trencada del Museu de Villena després del robatori del Tresor

Operaris municipals han tapat una de les finestres trencades del Museu de Villena després del robatori de gran part del Tresor, enmig d’una gran expectació veïnal. La Guàrdia Civil investiga el cas mentres la Policia Local regula el trànsit a la zona.

Desallotgen la zona de la Gola de Pujol per un possible incendi a la Devesa de El Saler

Tres mitjans aeris i sis dotacions de Bombers de València s’han mobilitzat este dijous per un possible incendi a la Gola de Pujol, a la Devesa de El Saler, on s’ha desallotjat l’aparcament i es controlen els accessos de manera preventiva.

Arcadi España insta la Generalitat a defensar la finançació valenciana davant el PP

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, reclama a la Generalitat i a les autonomies del PP que defenguen els interessos dels seus territoris en el nou model de finançació, que preveu 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana. Adverteix que el Govern no pot imposar el model i que l’última paraula la tindran les Corts Generals.

El Govern recorda a la Generalitat que li correspon netejar els barrancs i reclama lleialtat

La comissionada del Govern per a la reconstrucció després de la dana, Zulima Pérez, ha remarcat a Mislata que la planificació i la retirada de canyes invasores en barrancs són competència de la Generalitat i dels ajuntaments, no de la CHJ, i ha reclamat més lleialtat institucional.

Atrapat un fals comprador per robar en vivendes d’Alacant i Múrcia

Un home de 58 anys ha sigut detingut acusat de diversos furts en vivendes d’Alacant i Múrcia que visitava fent-se passar per comprador, amb un perjuí superior als 56.000 euros.

Arcadi España critica el debat sobre el CNI i reclama més solidaritat amb Ceuta

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, considera que el debat sobre el CNI aporta poc i apel·la a la solidaritat de les comunitats autònomes, especialment davant l’acollida de menors migrants a Ceuta.

Robatori al MUVI: sostreuen gran part del llegendari Tresor de Villena

Gran part del mític Tresor de Villena, un conjunt únic d’orfebreria de l’Edat del Bronze descobert en 1963, ha sigut robat del Museu de Villena (MUVI). La col·lecció inclou 59 peces, majoritàriament d’or, considerades de les més importants d’Europa.

Roben el Tresor de Villena: 66 joies úniques amb quasi 10 quilos d’or

Un robatori al museu de Villena s’ha saldat amb la desaparició de les 66 peces del Tresor, un conjunt únic de quasi 10 quilos d’or i dues peces amb ferro d’origen meteòric, considerat un dels grans símbols arqueològics de la península Ibèrica.