Vaig estar a punt de menjar-m’ho: ho troba en una bossa i ho ven per 17.000 euros

 

Una xiqueta australiana de 13 anys ha fet història en xarxes socials per subhastar un peculiar dorito per la increïble quantitat de 17.000 euros

Rylee Stuart va trobar un dorito diferent dels altres de la bossa mentre menjava tranquil·lament l’snack. Resulta que eixe dorito estava unflat d’aire i li va cridar tant l’atenció que va decidir no menjar-s’ho. La idea va ser millor: posar-ho a la venda en eBay a veure què passava.

Rylee Stuart ho va posar a la venda en eBay i la marca va voler recompensar la iniciativa de la xicoteta amb un fons per valor de 17.000 euros, ja que l’oferta ràpidament va obtindre diverses propostes que li oferien fins a 100.000 dòlars australians, oferta que va estar en línia a penes uns dies, prou per a acaparar l’atenció.

No obstant això, l’anunci va ser esborrat perquè es tractava d’un experiment per a veure el que podia arribar a passar. Malgrat això, la marca del producte va recompensar a la xiqueta de 13 anys.

«Han sigut un parell de dies vertiginosos per a Rylee i la seua família, i ens ha encantat seguir la seua història», va confirmar la directora de màrqueting de Doritos Austràlia, Vandita Pandey. «Estem tan impressionats amb l’audàcia i l’esperit emprenedor de Rylee, que volíem assegurar-nos que la família Stuart fora recompensada per la seua creativitat i amor per Doritos».

Va tindre la temptació de menjar-s’ho

 

Però la història no es va quedar ací. Stuart va decidir pujar el vídeo del seu dorito unflat a Tik Tok i ací és on va viralitzar aconseguint més de dos milions de visualitzacions. Al final, va ser a través d’esta xarxa social com va aconseguir subhastar l’especial dorito i vendre-ho per 17.000 euros. El dorito més cotitzat de la història, segur.

 

@m0mmymilkerza

Reply to @rylee.s #duet #doritos #tiktok #fyp

♬ original sound – ?

La jove va reconéixer en unes declaracions per a 9News que va tindre la temptació de menjar-s’ho, però per sort no va arribar a fer-ho. «Vaig estar a punt de menjar-ho, i vaig pensar que seria millor guardar-ho per a més tard», va dir. A més, va contar que quan va veure com el seu dorito va aconseguir el valor de 100.000 dòlars en eBay, li van entrar guanyar de cridar de l’emoció.

«El meu papà va dir que com ell va comprar la bossa el dorito hauria de ser seu, però com jo ho vaig trobar crec que em pertany a mi», va comentar.
 

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU