Vaig estar a punt de menjar-m’ho: ho troba en una bossa i ho ven per 17.000 euros

 

Una xiqueta australiana de 13 anys ha fet història en xarxes socials per subhastar un peculiar dorito per la increïble quantitat de 17.000 euros

Rylee Stuart va trobar un dorito diferent dels altres de la bossa mentre menjava tranquil·lament l’snack. Resulta que eixe dorito estava unflat d’aire i li va cridar tant l’atenció que va decidir no menjar-s’ho. La idea va ser millor: posar-ho a la venda en eBay a veure què passava.

Rylee Stuart ho va posar a la venda en eBay i la marca va voler recompensar la iniciativa de la xicoteta amb un fons per valor de 17.000 euros, ja que l’oferta ràpidament va obtindre diverses propostes que li oferien fins a 100.000 dòlars australians, oferta que va estar en línia a penes uns dies, prou per a acaparar l’atenció.

No obstant això, l’anunci va ser esborrat perquè es tractava d’un experiment per a veure el que podia arribar a passar. Malgrat això, la marca del producte va recompensar a la xiqueta de 13 anys.

“Han sigut un parell de dies vertiginosos per a Rylee i la seua família, i ens ha encantat seguir la seua història”, va confirmar la directora de màrqueting de Doritos Austràlia, Vandita Pandey. «Estem tan impressionats amb l’audàcia i l’esperit emprenedor de Rylee, que volíem assegurar-nos que la família Stuart fora recompensada per la seua creativitat i amor per Doritos».

Va tindre la temptació de menjar-s’ho

 

Però la història no es va quedar ací. Stuart va decidir pujar el vídeo del seu dorito unflat a Tik Tok i ací és on va viralitzar aconseguint més de dos milions de visualitzacions. Al final, va ser a través d’esta xarxa social com va aconseguir subhastar l’especial dorito i vendre-ho per 17.000 euros. El dorito més cotitzat de la història, segur.

 

@m0mmymilkerza

Reply to @rylee.s #duet #doritos #tiktok #fyp

♬ original sound – ?

La jove va reconéixer en unes declaracions per a 9News que va tindre la temptació de menjar-s’ho, però per sort no va arribar a fer-ho. “Vaig estar a punt de menjar-ho, i vaig pensar que seria millor guardar-ho per a més tard”, va dir. A més, va contar que quan va veure com el seu dorito va aconseguir el valor de 100.000 dòlars en eBay, li van entrar guanyar de cridar de l’emoció.

“El meu papà va dir que com ell va comprar la bossa el dorito hauria de ser seu, però com jo ho vaig trobar crec que em pertany a mi”, va comentar.
 

Últimes notícies

Investiguen a un veí de Sant Jordi per abandonar al seu gos en estat crític

El Seprona de la Guàrdia Civil investiga a un veí de Sant Jordi (Castelló) per un presumpte delicte d'abandó animal després de trobar al seu gos en estat crític en una zona rural.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major brot d’hepatitis C a València

Mor en un hospital Juan Maeso, l'anestesista condemnat a 1.933 anys de presó pel contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València.

La flota pesquera espanyola es planteja amarrar per la pujada del gasoil lligada a la guerra de l’Iran

Les associacions d'armadors i confraries alerten que la pujada del gasoil per la guerra de l'Iran porta a la flota al límit de la rendibilitat i pressionen per a aconseguir ajudes immediates.

El turisme d’interior de la Comunitat Valenciana s’acosta al ple per Setmana Santa amb fins a un 87% d’ocupació

El turisme d'interior de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació d'entre el 74 i el 87% per Setmana Santa, amb fort pes de les reserves d'última hora i lideratge del viatger local.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major contagi d’hepatitis C a València

L'anestesista Juan Maeso, condemnat a 1.933 anys de presó per un contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València, ha mort en un hospital després d'eixir en llibertat condicional en 2023 pel seu delicat estat de salut.

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.

Ferit un jove de 21 anys en xocar el seu cotxe contra un arbre a Alcoi

Un jove de 21 anys resulta ferit en col·lidir el cotxe que conduïa contra un arbre en un carrer del nucli urbà d'Alcoi i és traslladat a l'hospital.

Carlos Cuerpo i Arcadi España s’estrenen en la Moncloa abans del primer Consell de Ministres

Carlos Cuerpo i Arcadi España posen en l'escalinata de la Moncloa abans d'assistir al seu primer Consell de Ministres com a titulars de les seues noves carteres després de l'eixida de María Jesús Montero.