14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Vaig estar a punt de menjar-m’ho: ho troba en una bossa i ho ven per 17.000 euros

 

Una xiqueta australiana de 13 anys ha fet història en xarxes socials per subhastar un peculiar dorito per la increïble quantitat de 17.000 euros

Rylee Stuart va trobar un dorito diferent dels altres de la bossa mentre menjava tranquil·lament l’snack. Resulta que eixe dorito estava unflat d’aire i li va cridar tant l’atenció que va decidir no menjar-s’ho. La idea va ser millor: posar-ho a la venda en eBay a veure què passava.

Rylee Stuart ho va posar a la venda en eBay i la marca va voler recompensar la iniciativa de la xicoteta amb un fons per valor de 17.000 euros, ja que l’oferta ràpidament va obtindre diverses propostes que li oferien fins a 100.000 dòlars australians, oferta que va estar en línia a penes uns dies, prou per a acaparar l’atenció.

No obstant això, l’anunci va ser esborrat perquè es tractava d’un experiment per a veure el que podia arribar a passar. Malgrat això, la marca del producte va recompensar a la xiqueta de 13 anys.

“Han sigut un parell de dies vertiginosos per a Rylee i la seua família, i ens ha encantat seguir la seua història”, va confirmar la directora de màrqueting de Doritos Austràlia, Vandita Pandey. «Estem tan impressionats amb l’audàcia i l’esperit emprenedor de Rylee, que volíem assegurar-nos que la família Stuart fora recompensada per la seua creativitat i amor per Doritos».

Va tindre la temptació de menjar-s’ho

 

Però la història no es va quedar ací. Stuart va decidir pujar el vídeo del seu dorito unflat a Tik Tok i ací és on va viralitzar aconseguint més de dos milions de visualitzacions. Al final, va ser a través d’esta xarxa social com va aconseguir subhastar l’especial dorito i vendre-ho per 17.000 euros. El dorito més cotitzat de la història, segur.

 

@m0mmymilkerza

Reply to @rylee.s #duet #doritos #tiktok #fyp

♬ original sound – ?

La jove va reconéixer en unes declaracions per a 9News que va tindre la temptació de menjar-s’ho, però per sort no va arribar a fer-ho. “Vaig estar a punt de menjar-ho, i vaig pensar que seria millor guardar-ho per a més tard”, va dir. A més, va contar que quan va veure com el seu dorito va aconseguir el valor de 100.000 dòlars en eBay, li van entrar guanyar de cridar de l’emoció.

“El meu papà va dir que com ell va comprar la bossa el dorito hauria de ser seu, però com jo ho vaig trobar crec que em pertany a mi”, va comentar.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.