Vaig estar a punt de menjar-m’ho: ho troba en una bossa i ho ven per 17.000 euros

 

Una xiqueta australiana de 13 anys ha fet història en xarxes socials per subhastar un peculiar dorito per la increïble quantitat de 17.000 euros

Rylee Stuart va trobar un dorito diferent dels altres de la bossa mentre menjava tranquil·lament l’snack. Resulta que eixe dorito estava unflat d’aire i li va cridar tant l’atenció que va decidir no menjar-s’ho. La idea va ser millor: posar-ho a la venda en eBay a veure què passava.

Rylee Stuart ho va posar a la venda en eBay i la marca va voler recompensar la iniciativa de la xicoteta amb un fons per valor de 17.000 euros, ja que l’oferta ràpidament va obtindre diverses propostes que li oferien fins a 100.000 dòlars australians, oferta que va estar en línia a penes uns dies, prou per a acaparar l’atenció.

No obstant això, l’anunci va ser esborrat perquè es tractava d’un experiment per a veure el que podia arribar a passar. Malgrat això, la marca del producte va recompensar a la xiqueta de 13 anys.

«Han sigut un parell de dies vertiginosos per a Rylee i la seua família, i ens ha encantat seguir la seua història», va confirmar la directora de màrqueting de Doritos Austràlia, Vandita Pandey. «Estem tan impressionats amb l’audàcia i l’esperit emprenedor de Rylee, que volíem assegurar-nos que la família Stuart fora recompensada per la seua creativitat i amor per Doritos».

Va tindre la temptació de menjar-s’ho

 

Però la història no es va quedar ací. Stuart va decidir pujar el vídeo del seu dorito unflat a Tik Tok i ací és on va viralitzar aconseguint més de dos milions de visualitzacions. Al final, va ser a través d’esta xarxa social com va aconseguir subhastar l’especial dorito i vendre-ho per 17.000 euros. El dorito més cotitzat de la història, segur.

 

@m0mmymilkerza

Reply to @rylee.s #duet #doritos #tiktok #fyp

♬ original sound – ?

La jove va reconéixer en unes declaracions per a 9News que va tindre la temptació de menjar-s’ho, però per sort no va arribar a fer-ho. «Vaig estar a punt de menjar-ho, i vaig pensar que seria millor guardar-ho per a més tard», va dir. A més, va contar que quan va veure com el seu dorito va aconseguir el valor de 100.000 dòlars en eBay, li van entrar guanyar de cridar de l’emoció.

«El meu papà va dir que com ell va comprar la bossa el dorito hauria de ser seu, però com jo ho vaig trobar crec que em pertany a mi», va comentar.
 

Últimes notícies

Mor un motorista en la A-31 a Monforte del Cid en un xoc amb un cotxe

Un home de 42 anys ha mort en un accident entre la seua motocicleta i un cotxe a l’A-31, a Monforte del Cid, mentre que el conductor del turisme, de 19 anys, ha resultat il·lés.

Els bombers mantenen la vigilància i busquen extingir l’incendi d’El Saler

Els bombers de València continuen treballant a la Devesa d’El Saler per controlar punts calents i aconseguir l’extinció total després de cremar-se 37 hectàrees.

Divendres amb temperatures màximes molt altes a l’interior i prelitoral valencià

Este divendres el cel estarà poc nuvolós a la Comunitat Valenciana i les temperatures màximes pujaran, amb valors significativament alts en zones de l’interior i del prelitoral. Dissabte es mantindrà la calor, especialment a l’interior, amb vents fluixos de direcció variable que giraran a component este.

Avís groc este divendres per temperatures de fins a 38 graus a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc a tota la província de València per calor intensa, amb fins a 38 graus a l’interior i 36 al litoral.

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.