Vaig estar a punt de menjar-m’ho: ho troba en una bossa i ho ven per 17.000 euros

 

Una xiqueta australiana de 13 anys ha fet història en xarxes socials per subhastar un peculiar dorito per la increïble quantitat de 17.000 euros

Rylee Stuart va trobar un dorito diferent dels altres de la bossa mentre menjava tranquil·lament l’snack. Resulta que eixe dorito estava unflat d’aire i li va cridar tant l’atenció que va decidir no menjar-s’ho. La idea va ser millor: posar-ho a la venda en eBay a veure què passava.

Rylee Stuart ho va posar a la venda en eBay i la marca va voler recompensar la iniciativa de la xicoteta amb un fons per valor de 17.000 euros, ja que l’oferta ràpidament va obtindre diverses propostes que li oferien fins a 100.000 dòlars australians, oferta que va estar en línia a penes uns dies, prou per a acaparar l’atenció.

No obstant això, l’anunci va ser esborrat perquè es tractava d’un experiment per a veure el que podia arribar a passar. Malgrat això, la marca del producte va recompensar a la xiqueta de 13 anys.

“Han sigut un parell de dies vertiginosos per a Rylee i la seua família, i ens ha encantat seguir la seua història”, va confirmar la directora de màrqueting de Doritos Austràlia, Vandita Pandey. «Estem tan impressionats amb l’audàcia i l’esperit emprenedor de Rylee, que volíem assegurar-nos que la família Stuart fora recompensada per la seua creativitat i amor per Doritos».

Va tindre la temptació de menjar-s’ho

 

Però la història no es va quedar ací. Stuart va decidir pujar el vídeo del seu dorito unflat a Tik Tok i ací és on va viralitzar aconseguint més de dos milions de visualitzacions. Al final, va ser a través d’esta xarxa social com va aconseguir subhastar l’especial dorito i vendre-ho per 17.000 euros. El dorito més cotitzat de la història, segur.

 

@m0mmymilkerza

Reply to @rylee.s #duet #doritos #tiktok #fyp

♬ original sound – ?

La jove va reconéixer en unes declaracions per a 9News que va tindre la temptació de menjar-s’ho, però per sort no va arribar a fer-ho. “Vaig estar a punt de menjar-ho, i vaig pensar que seria millor guardar-ho per a més tard”, va dir. A més, va contar que quan va veure com el seu dorito va aconseguir el valor de 100.000 dòlars en eBay, li van entrar guanyar de cridar de l’emoció.

“El meu papà va dir que com ell va comprar la bossa el dorito hauria de ser seu, però com jo ho vaig trobar crec que em pertany a mi”, va comentar.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.