VIRAL: El missatge d’un veí de Benicarló des de l’UCI dedicat als negacionistes

 

Un missatge en Facebook ha sorprés aquest dijous a alguns seguidors d’aquesta xarxa social. Adrián Flos, un jove de Benicarló ha relatat a  través de les xarxes socials el seu pas per l’UCI de l’hospital.

 

«Vaig arribar a pensar que em moria. Sense la vacuna hauria sigut pitjor». Amb aquestes paraules, el veí de Benicarló amb 35 anys, resumeix així la seua experiència després de haver ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital General de Castelló amb una pneumònia bilateral provocada per el coronavirus.

 

Ara, el jove valencià es recupera en el seu domicili, on ha aprofitat per a llançar un missatge de conscienciació sobre la importància de vacunar-se: «Conec a gent que no ha volgut acudir a vacunar-se i que només una persona canvie d’opinió tindré suficient», explica.

 

De fet, aquest dijous ha optat fins i tot per publicar un missatge a través de les xarxes socials que ràpidament s’ha viralitzat. «És preferible passar uns dies de febre per la vacuna que no estar dins d’un Helmet –casc d’oxigen– en una UCI», sentència.

 

Es va vacunar el 16 de juliol

Adrián va rebre la vacuna contra el Covid el passat 16 de juliol i es va contagiar durant la setmana següent. Segons relata, després de confirmar-se el seu positiu i descartar un primer ingrés va acabar a l’Hospital Comarcal de Vinaròs en agreujar-se les dificultats per a respirar. Allí, els metges li van derivar fins a la capital de la Plana, on va quedar ingressat en l’UCI: «Els metges em van dir que tot eixiria bé i van optar per posar-me un Helmet», detalla.

 

Pensava que no eixiria de l’UCI

El pas d’Adrián per l’hospital no va estar exempt de moments difícils: «La primera nit ho vaig passar molt mal i em vaig plantejar que no eixiria d’aquesta i que seria el final», confessa Adrián. El seu estat de salut va millorar fins a poder retirar el Helmet i recuperar a poc a poc una respiració més natural, rebent l’alta a principis d’agost.

 

En aquests moments, encara es troba en ple procés de recuperació. «Encara estic recuperant-me i, de fet, l’altre dia vaig intentar traure al gos i encara em marejava», comenta, alhora que adverteix amb el seu propi cas que això li pot passar a qualsevol: «No tinc cap patologia ni problema de salut i, a més, dedique molt temps a fer ciclisme i fins i tot tenia previst participar ara en una volta».

 

«Cal vacunar-se», conclou Adrián, qui espera ja poder tornar a fer esport i participar en una pròxima carrera ciclista després d’aquest dur esglai en la seua vida a causa de la pandèmia.

Últimes notícies

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.