VIRAL: El missatge d’un veí de Benicarló des de l’UCI dedicat als negacionistes

 

Un missatge en Facebook ha sorprés aquest dijous a alguns seguidors d’aquesta xarxa social. Adrián Flos, un jove de Benicarló ha relatat a  través de les xarxes socials el seu pas per l’UCI de l’hospital.

 

«Vaig arribar a pensar que em moria. Sense la vacuna hauria sigut pitjor». Amb aquestes paraules, el veí de Benicarló amb 35 anys, resumeix així la seua experiència després de haver ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital General de Castelló amb una pneumònia bilateral provocada per el coronavirus.

 

Ara, el jove valencià es recupera en el seu domicili, on ha aprofitat per a llançar un missatge de conscienciació sobre la importància de vacunar-se: «Conec a gent que no ha volgut acudir a vacunar-se i que només una persona canvie d’opinió tindré suficient», explica.

 

De fet, aquest dijous ha optat fins i tot per publicar un missatge a través de les xarxes socials que ràpidament s’ha viralitzat. «És preferible passar uns dies de febre per la vacuna que no estar dins d’un Helmet –casc d’oxigen– en una UCI», sentència.

 

Es va vacunar el 16 de juliol

Adrián va rebre la vacuna contra el Covid el passat 16 de juliol i es va contagiar durant la setmana següent. Segons relata, després de confirmar-se el seu positiu i descartar un primer ingrés va acabar a l’Hospital Comarcal de Vinaròs en agreujar-se les dificultats per a respirar. Allí, els metges li van derivar fins a la capital de la Plana, on va quedar ingressat en l’UCI: «Els metges em van dir que tot eixiria bé i van optar per posar-me un Helmet», detalla.

 

Pensava que no eixiria de l’UCI

El pas d’Adrián per l’hospital no va estar exempt de moments difícils: «La primera nit ho vaig passar molt mal i em vaig plantejar que no eixiria d’aquesta i que seria el final», confessa Adrián. El seu estat de salut va millorar fins a poder retirar el Helmet i recuperar a poc a poc una respiració més natural, rebent l’alta a principis d’agost.

 

En aquests moments, encara es troba en ple procés de recuperació. «Encara estic recuperant-me i, de fet, l’altre dia vaig intentar traure al gos i encara em marejava», comenta, alhora que adverteix amb el seu propi cas que això li pot passar a qualsevol: «No tinc cap patologia ni problema de salut i, a més, dedique molt temps a fer ciclisme i fins i tot tenia previst participar ara en una volta».

 

«Cal vacunar-se», conclou Adrián, qui espera ja poder tornar a fer esport i participar en una pròxima carrera ciclista després d’aquest dur esglai en la seua vida a causa de la pandèmia.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU