VIRAL: El missatge d’un veí de Benicarló des de l’UCI dedicat als negacionistes

 

Un missatge en Facebook ha sorprés aquest dijous a alguns seguidors d’aquesta xarxa social. Adrián Flos, un jove de Benicarló ha relatat a  través de les xarxes socials el seu pas per l’UCI de l’hospital.

 

“Vaig arribar a pensar que em moria. Sense la vacuna hauria sigut pitjor”. Amb aquestes paraules, el veí de Benicarló amb 35 anys, resumeix així la seua experiència després de haver ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital General de Castelló amb una pneumònia bilateral provocada per el coronavirus.

 

Ara, el jove valencià es recupera en el seu domicili, on ha aprofitat per a llançar un missatge de conscienciació sobre la importància de vacunar-se: “Conec a gent que no ha volgut acudir a vacunar-se i que només una persona canvie d’opinió tindré suficient”, explica.

 

De fet, aquest dijous ha optat fins i tot per publicar un missatge a través de les xarxes socials que ràpidament s’ha viralitzat. “És preferible passar uns dies de febre per la vacuna que no estar dins d’un Helmet –casc d’oxigen– en una UCI”, sentència.

 

Es va vacunar el 16 de juliol

Adrián va rebre la vacuna contra el Covid el passat 16 de juliol i es va contagiar durant la setmana següent. Segons relata, després de confirmar-se el seu positiu i descartar un primer ingrés va acabar a l’Hospital Comarcal de Vinaròs en agreujar-se les dificultats per a respirar. Allí, els metges li van derivar fins a la capital de la Plana, on va quedar ingressat en l’UCI: “Els metges em van dir que tot eixiria bé i van optar per posar-me un Helmet”, detalla.

 

Pensava que no eixiria de l’UCI

El pas d’Adrián per l’hospital no va estar exempt de moments difícils: “La primera nit ho vaig passar molt mal i em vaig plantejar que no eixiria d’aquesta i que seria el final”, confessa Adrián. El seu estat de salut va millorar fins a poder retirar el Helmet i recuperar a poc a poc una respiració més natural, rebent l’alta a principis d’agost.

 

En aquests moments, encara es troba en ple procés de recuperació. “Encara estic recuperant-me i, de fet, l’altre dia vaig intentar traure al gos i encara em marejava”, comenta, alhora que adverteix amb el seu propi cas que això li pot passar a qualsevol: “No tinc cap patologia ni problema de salut i, a més, dedique molt temps a fer ciclisme i fins i tot tenia previst participar ara en una volta”.

 

“Cal vacunar-se”, conclou Adrián, qui espera ja poder tornar a fer esport i participar en una pròxima carrera ciclista després d’aquest dur esglai en la seua vida a causa de la pandèmia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana han posat en marxa REDIT Defensa, una unitat col·laborativa per a reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial i consolidar el seu lideratge en I+D+i.

Munilla equipara l’avortament a la guerra i critica una política que calciga l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament a la de la guerra i alerta d'una política que, al seu juí, ignora els principis ètics bàsics.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes. L'acte coincidix amb una jornada marcada per la presència d'autoritats i per les crítiques de l'oposició al govern local d'Alacant.

València obri gratis els refugis antiaeris i monuments pel Dia dels Monuments

L'Ajuntament de València organitza conferències, visites guiades a refugis antiaeris i accés gratuït a monuments històrics per a celebrar el Dia Internacional dels Monuments i Llocs.

Espanya posa fi al confinament de les aus de corral després de millorar la situació de la grip aviària

Agricultura alça el confinament preventiu de les aus de corral vigent des de novembre, després de constatar l'absència de casos en aus silvestres i una menor pressió del virus.

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d’Alacant

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d'Alacant ha sigut del 100% i critica uns servicis mínims del 75%, que considera excessius.

Deu detinguts a València per explotar sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja

La Policia Nacional ha desarticulat un entramat criminal que explotava sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja, on 14 víctimes eren controlades i sancionades amb multes i amenaces.

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.