VIRAL: El missatge d’un veí de Benicarló des de l’UCI dedicat als negacionistes

 

Un missatge en Facebook ha sorprés aquest dijous a alguns seguidors d’aquesta xarxa social. Adrián Flos, un jove de Benicarló ha relatat a  través de les xarxes socials el seu pas per l’UCI de l’hospital.

 

«Vaig arribar a pensar que em moria. Sense la vacuna hauria sigut pitjor». Amb aquestes paraules, el veí de Benicarló amb 35 anys, resumeix així la seua experiència després de haver ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital General de Castelló amb una pneumònia bilateral provocada per el coronavirus.

 

Ara, el jove valencià es recupera en el seu domicili, on ha aprofitat per a llançar un missatge de conscienciació sobre la importància de vacunar-se: «Conec a gent que no ha volgut acudir a vacunar-se i que només una persona canvie d’opinió tindré suficient», explica.

 

De fet, aquest dijous ha optat fins i tot per publicar un missatge a través de les xarxes socials que ràpidament s’ha viralitzat. «És preferible passar uns dies de febre per la vacuna que no estar dins d’un Helmet –casc d’oxigen– en una UCI», sentència.

 

Es va vacunar el 16 de juliol

Adrián va rebre la vacuna contra el Covid el passat 16 de juliol i es va contagiar durant la setmana següent. Segons relata, després de confirmar-se el seu positiu i descartar un primer ingrés va acabar a l’Hospital Comarcal de Vinaròs en agreujar-se les dificultats per a respirar. Allí, els metges li van derivar fins a la capital de la Plana, on va quedar ingressat en l’UCI: «Els metges em van dir que tot eixiria bé i van optar per posar-me un Helmet», detalla.

 

Pensava que no eixiria de l’UCI

El pas d’Adrián per l’hospital no va estar exempt de moments difícils: «La primera nit ho vaig passar molt mal i em vaig plantejar que no eixiria d’aquesta i que seria el final», confessa Adrián. El seu estat de salut va millorar fins a poder retirar el Helmet i recuperar a poc a poc una respiració més natural, rebent l’alta a principis d’agost.

 

En aquests moments, encara es troba en ple procés de recuperació. «Encara estic recuperant-me i, de fet, l’altre dia vaig intentar traure al gos i encara em marejava», comenta, alhora que adverteix amb el seu propi cas que això li pot passar a qualsevol: «No tinc cap patologia ni problema de salut i, a més, dedique molt temps a fer ciclisme i fins i tot tenia previst participar ara en una volta».

 

«Cal vacunar-se», conclou Adrián, qui espera ja poder tornar a fer esport i participar en una pròxima carrera ciclista després d’aquest dur esglai en la seua vida a causa de la pandèmia.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.