12.4 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

VIRAL: El missatge d’un veí de Benicarló des de l’UCI dedicat als negacionistes

 

Un missatge en Facebook ha sorprés aquest dijous a alguns seguidors d’aquesta xarxa social. Adrián Flos, un jove de Benicarló ha relatat a  través de les xarxes socials el seu pas per l’UCI de l’hospital.

 

“Vaig arribar a pensar que em moria. Sense la vacuna hauria sigut pitjor”. Amb aquestes paraules, el veí de Benicarló amb 35 anys, resumeix així la seua experiència després de haver ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital General de Castelló amb una pneumònia bilateral provocada per el coronavirus.

 

Ara, el jove valencià es recupera en el seu domicili, on ha aprofitat per a llançar un missatge de conscienciació sobre la importància de vacunar-se: “Conec a gent que no ha volgut acudir a vacunar-se i que només una persona canvie d’opinió tindré suficient”, explica.

 

De fet, aquest dijous ha optat fins i tot per publicar un missatge a través de les xarxes socials que ràpidament s’ha viralitzat. “És preferible passar uns dies de febre per la vacuna que no estar dins d’un Helmet –casc d’oxigen– en una UCI”, sentència.

 

Es va vacunar el 16 de juliol

Adrián va rebre la vacuna contra el Covid el passat 16 de juliol i es va contagiar durant la setmana següent. Segons relata, després de confirmar-se el seu positiu i descartar un primer ingrés va acabar a l’Hospital Comarcal de Vinaròs en agreujar-se les dificultats per a respirar. Allí, els metges li van derivar fins a la capital de la Plana, on va quedar ingressat en l’UCI: “Els metges em van dir que tot eixiria bé i van optar per posar-me un Helmet”, detalla.

 

Pensava que no eixiria de l’UCI

El pas d’Adrián per l’hospital no va estar exempt de moments difícils: “La primera nit ho vaig passar molt mal i em vaig plantejar que no eixiria d’aquesta i que seria el final”, confessa Adrián. El seu estat de salut va millorar fins a poder retirar el Helmet i recuperar a poc a poc una respiració més natural, rebent l’alta a principis d’agost.

 

En aquests moments, encara es troba en ple procés de recuperació. “Encara estic recuperant-me i, de fet, l’altre dia vaig intentar traure al gos i encara em marejava”, comenta, alhora que adverteix amb el seu propi cas que això li pot passar a qualsevol: “No tinc cap patologia ni problema de salut i, a més, dedique molt temps a fer ciclisme i fins i tot tenia previst participar ara en una volta”.

 

“Cal vacunar-se”, conclou Adrián, qui espera ja poder tornar a fer esport i participar en una pròxima carrera ciclista després d’aquest dur esglai en la seua vida a causa de la pandèmia.

Últimes notícies

Localitzen en el Palau de Llíria el quadre de Sorolla ‘La Camusa’, desaparegut en els 70

La Policia ha recuperat el retrat d'Isabel de Borbó pintat per Sorolla, al costat de dos obres de Moreno Carbonero, després de rastrejar la seua procedència a Llíria. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat.

El BOE detalla la Comissió Mixta després de la dana i fixa la seua estrena el 18 de febrer

El BOE publica el Reial decret que crea la Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat Valenciana. La primera reunió està prevista per al 18 de febrer.

Kenneth encara el Benidorm Fest com a favorit amb ‘Els ulls no mentixen’

L'artista arriba al compte arrere del Benidorm Fest com un dels més votats en reproduccions amb 'Els ulls no mentixen', a punt del milió, i promet un directe explosiu.

Detinguts a València un notari i dos advocats per espoli a una octogenària amb alzheimer

La Policia Nacional ha arrestat a València a un notari, dos advocats i altres dos persones pel presumpte espoli del patrimoni d'una dona de 80 anys amb alzheimer. Les operacions van incloure vendes infravalorades, doble assessorament i un intent de suprimir el seu usdefruit.

Avís groc este dijous per ratxes de 80 km/h a Castelló, València i Alacant

Aemet ha establit avís groc per a este dijous per vent de l'oest amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló, València i Alacant, i per onatge en la costa.

El vent de ponent dispara hui les màximes en la Comunitat fins a 24 graus

Ratxes molt fortes de l'oest impulsen un ascens tèrmic fins a valors primaverals. A última hora baixarà la cota de neu i demà s'espera un descens de temperatures.

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.