Mor la tiktoker Kubra Dogan després de caure d’un edifici de 50 metres

 

Kubra Dogan, una coneguda influencer turca, ha mort als 23 anys, després de caure pel terrat d’un edifici de nou pisos i 50 metres d’altura, mentre gravava un vídeo al costat de la seua cosina Helen, de 16 anys, per a la xarxa social ‘Tik Tok‘. Pel que sembla, les dues joves es trobaven ballant damunt de la teulada de l’edifici on viu la seua família a Istanbul quan es va precipitar la seua estructura.

 

La cosina de Kubra Dogan estava gravant el vídeo en el moment en el qual la jove va caure al buit. En les imatges es pot veure a Dogan asseguda en la teulada mentre posa per al vídeo que li estava gravant la seua cosina. Helen es va enfocar a si mateixa i de sobte va girar bruscament la càmera en sentir un soroll d’alta intensitat, i tot seguit, va veure com la seua cosina queia des del nové pis de l’habitatge.

 

Malgrat la ràpida actuació de l’equip mèdic, la jove va morir en l’acte i no es va poder fer res per salvar la seua vida. El seu oncle, Nebi Dogan, ha explicat que els pares de la víctima demandaran a la constructora de l’edifici per deficient qualitat dels materials de la teulada. A més, l’home ha deixat clar que no es rendiran fins que la persona responsable responga per la defunció de la jove davant els tribunals.

Últimes notícies

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.