Mor la tiktoker Kubra Dogan després de caure d’un edifici de 50 metres

 

Kubra Dogan, una coneguda influencer turca, ha mort als 23 anys, després de caure pel terrat d’un edifici de nou pisos i 50 metres d’altura, mentre gravava un vídeo al costat de la seua cosina Helen, de 16 anys, per a la xarxa social ‘Tik Tok‘. Pel que sembla, les dues joves es trobaven ballant damunt de la teulada de l’edifici on viu la seua família a Istanbul quan es va precipitar la seua estructura.

 

La cosina de Kubra Dogan estava gravant el vídeo en el moment en el qual la jove va caure al buit. En les imatges es pot veure a Dogan asseguda en la teulada mentre posa per al vídeo que li estava gravant la seua cosina. Helen es va enfocar a si mateixa i de sobte va girar bruscament la càmera en sentir un soroll d’alta intensitat, i tot seguit, va veure com la seua cosina queia des del nové pis de l’habitatge.

 

Malgrat la ràpida actuació de l’equip mèdic, la jove va morir en l’acte i no es va poder fer res per salvar la seua vida. El seu oncle, Nebi Dogan, ha explicat que els pares de la víctima demandaran a la constructora de l’edifici per deficient qualitat dels materials de la teulada. A més, l’home ha deixat clar que no es rendiran fins que la persona responsable responga per la defunció de la jove davant els tribunals.

Últimes notícies

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.