Mor la tiktoker Kubra Dogan després de caure d’un edifici de 50 metres

 

Kubra Dogan, una coneguda influencer turca, ha mort als 23 anys, després de caure pel terrat d’un edifici de nou pisos i 50 metres d’altura, mentre gravava un vídeo al costat de la seua cosina Helen, de 16 anys, per a la xarxa social ‘Tik Tok‘. Pel que sembla, les dues joves es trobaven ballant damunt de la teulada de l’edifici on viu la seua família a Istanbul quan es va precipitar la seua estructura.

 

La cosina de Kubra Dogan estava gravant el vídeo en el moment en el qual la jove va caure al buit. En les imatges es pot veure a Dogan asseguda en la teulada mentre posa per al vídeo que li estava gravant la seua cosina. Helen es va enfocar a si mateixa i de sobte va girar bruscament la càmera en sentir un soroll d’alta intensitat, i tot seguit, va veure com la seua cosina queia des del nové pis de l’habitatge.

 

Malgrat la ràpida actuació de l’equip mèdic, la jove va morir en l’acte i no es va poder fer res per salvar la seua vida. El seu oncle, Nebi Dogan, ha explicat que els pares de la víctima demandaran a la constructora de l’edifici per deficient qualitat dels materials de la teulada. A més, l’home ha deixat clar que no es rendiran fins que la persona responsable responga per la defunció de la jove davant els tribunals.

Últimes notícies

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.