Mor la tiktoker Kubra Dogan després de caure d’un edifici de 50 metres

 

Kubra Dogan, una coneguda influencer turca, ha mort als 23 anys, després de caure pel terrat d’un edifici de nou pisos i 50 metres d’altura, mentre gravava un vídeo al costat de la seua cosina Helen, de 16 anys, per a la xarxa social ‘Tik Tok‘. Pel que sembla, les dues joves es trobaven ballant damunt de la teulada de l’edifici on viu la seua família a Istanbul quan es va precipitar la seua estructura.

 

La cosina de Kubra Dogan estava gravant el vídeo en el moment en el qual la jove va caure al buit. En les imatges es pot veure a Dogan asseguda en la teulada mentre posa per al vídeo que li estava gravant la seua cosina. Helen es va enfocar a si mateixa i de sobte va girar bruscament la càmera en sentir un soroll d’alta intensitat, i tot seguit, va veure com la seua cosina queia des del nové pis de l’habitatge.

 

Malgrat la ràpida actuació de l’equip mèdic, la jove va morir en l’acte i no es va poder fer res per salvar la seua vida. El seu oncle, Nebi Dogan, ha explicat que els pares de la víctima demandaran a la constructora de l’edifici per deficient qualitat dels materials de la teulada. A més, l’home ha deixat clar que no es rendiran fins que la persona responsable responga per la defunció de la jove davant els tribunals.

Últimes notícies

Tres detinguts a Alcoi per tindre retingudes dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres persones a Alcoi acusades de tindre retingudes durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.

La Generalitat alerta d’un col·lapse judicial si es retiren els reforços en la Comunitat

La Conselleria de Justícia ha reclamat al Ministeri que no elimine 18 mesures de reforç en jutjats valencians per a evitar més retards i congestió.

Sis tigres rescatats en Alemanya arriben a Villena per a començar una nova vida

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs d un camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un gran recinte adaptat a les seues necessitats.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a començar la seua recuperació

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs de camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un recinte de 3.000 metres quadrats per a recuperar-se.

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.