Olga Moreno provoca ‘fàstic’ en les xarxes socials per un vídeo

Fa més d’un any que Rocío Carrasco va decidir tornar a la televisió per a comptar la seua veritat amb la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, tot es va girar en contra d’Antonio David, però també a totes les persones que li envolten.

En aqueix grup s’inclou Olga Moreno, ja que la filla de “la más grande” no la va deixar en molt bon lloc, fent-la còmplice de tot el dolent que li havia fet el seu exmarit.

Malgrat no mantindre ja una relació amb l’exguàrdia civil, les persones que fan costat a Rocío no la deixen tranquil·la, i és que l’empresària manté una estreta relació amb els fills d’aquesta, fins al punt de cuidar-los com els seus propis fills.

Aquesta setmana Olga Moreno s’ha vist embolicada en una nova polèmica. Es tracta d’un vídeo de dos minuts de duració ballant en una discoteca una cançó d’amor, i dos fotos a la platja. No hauria alçat polseguera si en aquest vídeo no haguera aparegut amb David Flores, el fill xicotet de Rocío Carrasco.

Moltes persones ho han interpretat com una nova provocació a la seua mare, fins i tot alguns apunten que la relació entre Olga i David no és sana.

A més, moltes persones que ho han visualitzat pensen que el jove està bojament enamorat de l’exdona del seu pare.

Forts crítiques a Olga Moreno per aquest vídeo amb David Flores


Els missatges en la pròpia publicació d’Olga Moreno es repeteixen: «Pels seus actes els coneixereu», «Que poca vergonya ni educació», «Maldat», «Tot el mal que has fet i continues fent et vindrà per duplicat», «No és el teu fill», «Eres una provocadora”.

David Flores Carrasco i Olga Moreno

Però aquesta polèmica ha anat a més quan ha traspassat les xarxes socials. La mareja fúcsia, com es coneix als seguidors de Rocío Carrasco, han aconseguit fer viral l’etiqueta “Olga Moreno sense escrúpols”, on les crítiques es multipliquen.

Acabe de veure el vídeo d’Olga amb el fill de Rocío Carrasco. Només puc dir que em sent brut del fàstic que m’ha produït veure una cosa així. Pensava que no es podia ser més mala persona, però és que s’ha superat. Cada vegada estic més al costat de Rocío”, diu un molt enfadat. No obstant això, també hi ha qui la defensen.





Jorge Javier ataca a Olga Moreno

El presentador ha donat la seua opinió per una foto que va penjar Olga en el seu perfil d’Instagram, en la imatge es veu clarament a una Olga, despreocupada i feliç, posar al costat de David Flores Carrasco, que li besava en la galta. De fons, es veia l’espectacular vesprejar a la platja on estan gaudint aquests dies.


El passat 23 de juny, en la gala de ‘Supervivientes’, Jorge Javier va ser el primer a opinar sobre la foto en qüestió. «Amb les docuseries he aprés moltíssimes coses, com que les coses no succeeixen de manera casual«, començava dient.

«Ahir, Rocío Carrasco estava en aquesta cadena preparant la seua interpretació en la nit en el Mediafest i li la veia passant-li-ho molt bé… i quina curiositat que ahir la guanyadora de ‘Supervivientes’ de l’any passat penjava una foto en Instagram amb el fill de Rocío Carrasco«.

Pel que el presentador creu que es deu a una estratègia per part de la sevillana. «Lectura de la foto: mentre la mare riu i s’ho passa bé en la tele treballant, jo em quede amb el seu fill, que soc una bona companyia«.

«Com es diu això?«, preguntava Jorge Javier irònic. «Té un nom, en la docuserie ix. És que jo aprenc molt quan veig les coses«, comentava guanyant-se els aplaudiments del públic.

En efecte, al que s’estava referint el presentador era a la suposada violència vicària que encara exerceix Olga Moreno contra David Flores Carrasco.

Últimes notícies

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.