Un periodista descobreix en directe que el mort d’un accident és el seu fill

El periodista brasiler Carlos Alberto Baldassari va acudir dissabte passat a cobrir un accident mortal en la carretera Antonio Machado Sant’Anna, prop de Sao Paulo (el Brasil). Un cotxe havia impactat contra un camió, com a conseqüència havia mort el conductor de l’automòbil.

El periodista va descobrir en el lloc dels fets que el mort era el seu propi fill. Carlos Alberto, que estava emetent en directe per a ‘Balda News’ en Facebook, va interrompre en aqueix mateix instant la transmissió. Minuts després, va tornar a connectar-se per a confirmar que el mort era el seu fill. El jove solia acompanyar-li en les retransmissions.

En la primera retransmissió es pot veure a l’home acostant-se fins al lloc de l’accident. «La nostra Senyora d’Apareguda, quin lleig accident«, va dir en arribar. Després es va acostar més i va tallar la transmissió en aqueix instant: «Aqueixa és la situació ací, continuarem fent un seguiment i tornarem en qualsevol moment, aconseguiré més dades, d’acord? I tornarem en qualsevol moment. La situació és realment molt complicada, tornarem«.

Més tard, quan va reprendre la retransmissió, va explicar el succeït: «Desgraciadament, en aquest món de la informació a vegades cal cobrir esdeveniments que impliquen membres de la família. Per desgràcia, hui és el meu fill«. En una entrevista amb el mitjà’g1′, el periodista va admetre que, quan es dirigia fins al lloc de l’accident, tenia una molt mala intuïció.

Els Bombers i els serveis d’emergència van arribar al lloc dels fets, però no van poder fer res per salvar la vida del jove. Thiago, de 32 anys, deixa a la seua dona embarassada de tres mesos.

Últimes notícies

El jutge del Suprem reclama a Se Acabó la Fiesta tota la comptabilitat de la campanya europea

El magistrat del Tribunal Suprem Julián Sánchez Melgar ha ordenat diverses diligències en la causa per finançament il·legal contra l’eurodiputat Luis Pérez Fernández ‘Alvise’, inclosa la petició de tota la comptabilitat del seu partit a les europees de 2024.

El BBVA Open Internacional de València es trasllada a setembre per a fugir de la calor extrema

El BBVA Open Internacional de València disputarà la seua onzena edició del 13 al 20 de setembre, amb l’objectiu de reduir la calor que patien jugadores i afició i reforçar el seu paper com a referent del tennis femení a la ciutat.

Pérez Llorca reclama més inversions estatals per a Alicante en l’assemblea d’INECA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat en l’assemblea d’INECA que el Consell està corregint el dèficit inversor a Alicante i ha exigit al Govern central més infraestructures i una finançació autonòmica justa.

El Consell exigix que la nova financiació garantisca un fons de nivellació i que els valencians no queden per baix de la mitjana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha reclamat el mateix fons de nivellació que demanava Arcadi España i ha defensat que la Comunitat Valenciana no quede per davall de la mitjana en el nou sistema de finançament autonòmic. També ha anunciat 10 milions més en 2026 per a millorar la retribució dels funcionaris de Justícia i ha criticat la reducció de jutges de reforç per part del Govern dEspanya.

Més de 3.800 porcs senglars retirats en 2026 a la Comunitat per frenar la sobrepoblació

La Generalitat i el col·lectiu de caçadors han retirat més de 3.800 porcs senglars en el que va de 2026 a la Comunitat Valenciana per reduir danys en cultius, riscos en carretera i prevenir la pesta porcina africana.

La gran carpa de Kurios ja il·lumina la Platja de Sant Joan d’Alacant

Cirque du Soleil ha alçat a la Platja de Sant Joan d’Alacant la gran carpa de Kurios, que oferirà funcions fins al 23 d’agost com a cinquena parada de la gira estatal.

Les empreses que treballen amb Centres Tecnològics són més rendibles, segons un estudi

Un estudi de l’Ivie sobre els Centres Tecnològics Fedit indica que per cada euro invertit es generen 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i que les empreses col·laboradores són més rendibles i solvents.

Les empreses que col·laboren amb Centres Tecnològics són més rendibles, segons un estudi

Un estudi de l’Ivie quantifica que cada euro invertit en Centres Tecnològics Fedit genera 11 euros de PIB i 181 llocs de treball per cada milió invertit, i conclou que les empreses que col·laboren amb estos centres són més rendibles i solvents.