13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Un periodista descobreix en directe que el mort d’un accident és el seu fill

El periodista brasiler Carlos Alberto Baldassari va acudir dissabte passat a cobrir un accident mortal en la carretera Antonio Machado Sant’Anna, prop de Sao Paulo (el Brasil). Un cotxe havia impactat contra un camió, com a conseqüència havia mort el conductor de l’automòbil.

El periodista va descobrir en el lloc dels fets que el mort era el seu propi fill. Carlos Alberto, que estava emetent en directe per a ‘Balda News’ en Facebook, va interrompre en aqueix mateix instant la transmissió. Minuts després, va tornar a connectar-se per a confirmar que el mort era el seu fill. El jove solia acompanyar-li en les retransmissions.

En la primera retransmissió es pot veure a l’home acostant-se fins al lloc de l’accident. “La nostra Senyora d’Apareguda, quin lleig accident“, va dir en arribar. Després es va acostar més i va tallar la transmissió en aqueix instant: “Aqueixa és la situació ací, continuarem fent un seguiment i tornarem en qualsevol moment, aconseguiré més dades, d’acord? I tornarem en qualsevol moment. La situació és realment molt complicada, tornarem“.

Més tard, quan va reprendre la retransmissió, va explicar el succeït: “Desgraciadament, en aquest món de la informació a vegades cal cobrir esdeveniments que impliquen membres de la família. Per desgràcia, hui és el meu fill“. En una entrevista amb el mitjà’g1′, el periodista va admetre que, quan es dirigia fins al lloc de l’accident, tenia una molt mala intuïció.

Els Bombers i els serveis d’emergència van arribar al lloc dels fets, però no van poder fer res per salvar la vida del jove. Thiago, de 32 anys, deixa a la seua dona embarassada de tres mesos.

Últimes notícies

El Suprem celebrarà una audiència prèvia del juí contra Ábalos el 6 de febrer

El Suprem celebrarà el 6 de febrer una audiència preliminar per a resoldre nul·litats i altres qüestions prèvies del cas Koldo. La data del juí es perfila per a després de Setmana Santa.

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.

El Consell cessa a Alberto Martín, número 3 d’Interior durant la dana

El Consell ha aprovat este divendres el cessament a petició pròpia d'Alberto Martín, que va ser número 3 d'Interior durant la dana de 2024, i ha designat a Andrés Balfagó com a substitut. Martín està citat a declarar com a testimoni el 6 de febrer en la causa sobre la gestió d'aquell episodi.

L’excap de gabinet de Mazón nega esborrar missatges i diu que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del telèfon usat durant la DANA i que només ho va restaurar abans de retornar-ho. La pericial no va poder recuperar els xats.

UGT, CCOO i SITVAL han aconseguit un acord per al conveni col·lectiu de les ITV

El nou conveni de les ITV valencianes reforça permisos i conciliació, homogeneïtza la classificació professional i avança cap a l'equiparació de condicions.

Conclou sense èxit el rescat dels wasaps de l’excap de gabinet de Mazón

La pericial en el telèfon de José Manuel Cuenca ha acabat sense recuperar els missatges del dia de la DANA. Amb la seua autorització, la jutgessa sol·licitarà les dades a Meta.

Aemet establix l’avís groc en el nord de Castelló per al dissabte per pluja i neu

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc en el nord de Castelló per pluja i neu. En el litoral s'esperen 20 l/m² en una hora i a l'interior 5 cm de neu sobre 1.000 m amb probabilitat baixa.

Dos menors i huit adults arriben en pastera a Benidorm, primera arribada de 2026 a la Comunitat Valenciana

Deu persones, dos d'elles menors, han aconseguit la costa de Benidorm i han sigut ateses en relatiu bon estat. És la primera arribada a la Comunitat Valenciana en 2026.