Anuncios

Un periodista descobreix en directe que el mort d’un accident és el seu fill

El periodista brasiler Carlos Alberto Baldassari va acudir dissabte passat a cobrir un accident mortal en la carretera Antonio Machado Sant’Anna, prop de Sao Paulo (el Brasil). Un cotxe havia impactat contra un camió, com a conseqüència havia mort el conductor de l’automòbil.

El periodista va descobrir en el lloc dels fets que el mort era el seu propi fill. Carlos Alberto, que estava emetent en directe per a ‘Balda News’ en Facebook, va interrompre en aqueix mateix instant la transmissió. Minuts després, va tornar a connectar-se per a confirmar que el mort era el seu fill. El jove solia acompanyar-li en les retransmissions.

Anuncios

En la primera retransmissió es pot veure a l’home acostant-se fins al lloc de l’accident. “La nostra Senyora d’Apareguda, quin lleig accident“, va dir en arribar. Després es va acostar més i va tallar la transmissió en aqueix instant: “Aqueixa és la situació ací, continuarem fent un seguiment i tornarem en qualsevol moment, aconseguiré més dades, d’acord? I tornarem en qualsevol moment. La situació és realment molt complicada, tornarem“.

Més tard, quan va reprendre la retransmissió, va explicar el succeït: “Desgraciadament, en aquest món de la informació a vegades cal cobrir esdeveniments que impliquen membres de la família. Per desgràcia, hui és el meu fill“. En una entrevista amb el mitjà’g1′, el periodista va admetre que, quan es dirigia fins al lloc de l’accident, tenia una molt mala intuïció.

Els Bombers i els serveis d’emergència van arribar al lloc dels fets, però no van poder fer res per salvar la vida del jove. Thiago, de 32 anys, deixa a la seua dona embarassada de tres mesos.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios