Un periodista descobreix en directe que el mort d’un accident és el seu fill

El periodista brasiler Carlos Alberto Baldassari va acudir dissabte passat a cobrir un accident mortal en la carretera Antonio Machado Sant’Anna, prop de Sao Paulo (el Brasil). Un cotxe havia impactat contra un camió, com a conseqüència havia mort el conductor de l’automòbil.

El periodista va descobrir en el lloc dels fets que el mort era el seu propi fill. Carlos Alberto, que estava emetent en directe per a ‘Balda News’ en Facebook, va interrompre en aqueix mateix instant la transmissió. Minuts després, va tornar a connectar-se per a confirmar que el mort era el seu fill. El jove solia acompanyar-li en les retransmissions.

En la primera retransmissió es pot veure a l’home acostant-se fins al lloc de l’accident. “La nostra Senyora d’Apareguda, quin lleig accident“, va dir en arribar. Després es va acostar més i va tallar la transmissió en aqueix instant: “Aqueixa és la situació ací, continuarem fent un seguiment i tornarem en qualsevol moment, aconseguiré més dades, d’acord? I tornarem en qualsevol moment. La situació és realment molt complicada, tornarem“.

Més tard, quan va reprendre la retransmissió, va explicar el succeït: “Desgraciadament, en aquest món de la informació a vegades cal cobrir esdeveniments que impliquen membres de la família. Per desgràcia, hui és el meu fill“. En una entrevista amb el mitjà’g1′, el periodista va admetre que, quan es dirigia fins al lloc de l’accident, tenia una molt mala intuïció.

Els Bombers i els serveis d’emergència van arribar al lloc dels fets, però no van poder fer res per salvar la vida del jove. Thiago, de 32 anys, deixa a la seua dona embarassada de tres mesos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.