Un periodista descobreix en directe que el mort d’un accident és el seu fill

El periodista brasiler Carlos Alberto Baldassari va acudir dissabte passat a cobrir un accident mortal en la carretera Antonio Machado Sant’Anna, prop de Sao Paulo (el Brasil). Un cotxe havia impactat contra un camió, com a conseqüència havia mort el conductor de l’automòbil.

El periodista va descobrir en el lloc dels fets que el mort era el seu propi fill. Carlos Alberto, que estava emetent en directe per a ‘Balda News’ en Facebook, va interrompre en aqueix mateix instant la transmissió. Minuts després, va tornar a connectar-se per a confirmar que el mort era el seu fill. El jove solia acompanyar-li en les retransmissions.

En la primera retransmissió es pot veure a l’home acostant-se fins al lloc de l’accident. «La nostra Senyora d’Apareguda, quin lleig accident«, va dir en arribar. Després es va acostar més i va tallar la transmissió en aqueix instant: «Aqueixa és la situació ací, continuarem fent un seguiment i tornarem en qualsevol moment, aconseguiré més dades, d’acord? I tornarem en qualsevol moment. La situació és realment molt complicada, tornarem«.

Més tard, quan va reprendre la retransmissió, va explicar el succeït: «Desgraciadament, en aquest món de la informació a vegades cal cobrir esdeveniments que impliquen membres de la família. Per desgràcia, hui és el meu fill«. En una entrevista amb el mitjà’g1′, el periodista va admetre que, quan es dirigia fins al lloc de l’accident, tenia una molt mala intuïció.

Els Bombers i els serveis d’emergència van arribar al lloc dels fets, però no van poder fer res per salvar la vida del jove. Thiago, de 32 anys, deixa a la seua dona embarassada de tres mesos.

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.