Un periodista descobreix en directe que el mort d’un accident és el seu fill

El periodista brasiler Carlos Alberto Baldassari va acudir dissabte passat a cobrir un accident mortal en la carretera Antonio Machado Sant’Anna, prop de Sao Paulo (el Brasil). Un cotxe havia impactat contra un camió, com a conseqüència havia mort el conductor de l’automòbil.

El periodista va descobrir en el lloc dels fets que el mort era el seu propi fill. Carlos Alberto, que estava emetent en directe per a ‘Balda News’ en Facebook, va interrompre en aqueix mateix instant la transmissió. Minuts després, va tornar a connectar-se per a confirmar que el mort era el seu fill. El jove solia acompanyar-li en les retransmissions.

En la primera retransmissió es pot veure a l’home acostant-se fins al lloc de l’accident. “La nostra Senyora d’Apareguda, quin lleig accident“, va dir en arribar. Després es va acostar més i va tallar la transmissió en aqueix instant: “Aqueixa és la situació ací, continuarem fent un seguiment i tornarem en qualsevol moment, aconseguiré més dades, d’acord? I tornarem en qualsevol moment. La situació és realment molt complicada, tornarem“.

Més tard, quan va reprendre la retransmissió, va explicar el succeït: “Desgraciadament, en aquest món de la informació a vegades cal cobrir esdeveniments que impliquen membres de la família. Per desgràcia, hui és el meu fill“. En una entrevista amb el mitjà’g1′, el periodista va admetre que, quan es dirigia fins al lloc de l’accident, tenia una molt mala intuïció.

Els Bombers i els serveis d’emergència van arribar al lloc dels fets, però no van poder fer res per salvar la vida del jove. Thiago, de 32 anys, deixa a la seua dona embarassada de tres mesos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.