Anuncien un dia després el pis de l’última família desnonada

 

Dimecres passat 14 de juliol una família amb els seus quatre fills va ser desnonada de la seua casa en el madrileny barri de Vallecas per la comissió judicial i la Policia Nacional. Menys d’un dia després, el 15 de juliol, l’habitatge apareixia a la venda en el portal immobiliari Idealista.

L’anunci ja no es troba disponible després de les denúncies realitzades, entre altres, per la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) de Vallecas, els qui van compartir a través del seu compte de Twitter captures de l’anunci i van reflectir la seua indignació per la publicació d’este i la seua alegria després de desaparéixer. “Ni 24 hores han tardat a pujar l’anunci …ni 20 minuts han tardat a retirar-ho davant les crides”, van afegir.

Tres intents previs de desnonament

 

La família portava set anys en el domicili en baix situat en el número 34 del carrer Sierra Salvada, en el madrileny barri de Vallecas. Abans del desnonament final produït este passat dimecres 14 de juliol va haver-hi altres tres intents de llançament, tots ells fallits.

Malgrat les protestes de prop d’una trentena d’activistes, Manuela, de 35 anys, Jesús, de 33, i els seus quatre fills, de nou, huit, dos i un any, es van quedar al carrer, mentre el domicili apareixia a la venda a les poques hores en el portal immobiliari Idealista.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.