Anuncien un dia després el pis de l’última família desnonada

 

Dimecres passat 14 de juliol una família amb els seus quatre fills va ser desnonada de la seua casa en el madrileny barri de Vallecas per la comissió judicial i la Policia Nacional. Menys d’un dia després, el 15 de juliol, l’habitatge apareixia a la venda en el portal immobiliari Idealista.

L’anunci ja no es troba disponible després de les denúncies realitzades, entre altres, per la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) de Vallecas, els qui van compartir a través del seu compte de Twitter captures de l’anunci i van reflectir la seua indignació per la publicació d’este i la seua alegria després de desaparéixer. “Ni 24 hores han tardat a pujar l’anunci …ni 20 minuts han tardat a retirar-ho davant les crides”, van afegir.

Tres intents previs de desnonament

 

La família portava set anys en el domicili en baix situat en el número 34 del carrer Sierra Salvada, en el madrileny barri de Vallecas. Abans del desnonament final produït este passat dimecres 14 de juliol va haver-hi altres tres intents de llançament, tots ells fallits.

Malgrat les protestes de prop d’una trentena d’activistes, Manuela, de 35 anys, Jesús, de 33, i els seus quatre fills, de nou, huit, dos i un any, es van quedar al carrer, mentre el domicili apareixia a la venda a les poques hores en el portal immobiliari Idealista.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.