7.6 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Anuncien un dia després el pis de l’última família desnonada

 

Dimecres passat 14 de juliol una família amb els seus quatre fills va ser desnonada de la seua casa en el madrileny barri de Vallecas per la comissió judicial i la Policia Nacional. Menys d’un dia després, el 15 de juliol, l’habitatge apareixia a la venda en el portal immobiliari Idealista.

L’anunci ja no es troba disponible després de les denúncies realitzades, entre altres, per la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) de Vallecas, els qui van compartir a través del seu compte de Twitter captures de l’anunci i van reflectir la seua indignació per la publicació d’este i la seua alegria després de desaparéixer. “Ni 24 hores han tardat a pujar l’anunci …ni 20 minuts han tardat a retirar-ho davant les crides”, van afegir.

Tres intents previs de desnonament

 

La família portava set anys en el domicili en baix situat en el número 34 del carrer Sierra Salvada, en el madrileny barri de Vallecas. Abans del desnonament final produït este passat dimecres 14 de juliol va haver-hi altres tres intents de llançament, tots ells fallits.

Malgrat les protestes de prop d’una trentena d’activistes, Manuela, de 35 anys, Jesús, de 33, i els seus quatre fills, de nou, huit, dos i un any, es van quedar al carrer, mentre el domicili apareixia a la venda a les poques hores en el portal immobiliari Idealista.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens després de robar joies i or en un domicili d’Alzira amb impresioning

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 42 anys per sostraure joies i peces d'or en un domicili d'Alzira mitjançant impresioning. Van ser sorpresos amb 266 euros, joies i ferramentes; els efectes es van retornar i el cas va passar al jutjat de Carlet

Detingut un jove a Dénia per extorquir a un home després de consultar una web de contactes

La Policia Nacional ha detingut a Dénia a un jove de 23 anys per presumpta extorsió després d'amenaçar per missatgeria a un home que va visitar pàgines de contactes. La víctima va pagar 3.500 euros abans de denunciar, i el sospitós va ser localitzat a Alacant i lloc a disposició judicial.

L’allau de dades i la IA acceleraran els avanços mèdics

Experts han defés que aprofitar les dades clíniques digitalitzades amb suport de la IA permetrà un salt en investigació mèdica. Demanen accés amb garanties i més col·laboració públic-privada.

Dissabte poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, temperatures estables i possibles ratxes fortes a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb cels poc nuvolosos i termòmetres sense grans variacions. El nord-oest podrà deixar ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló.

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.