Anuncien un dia després el pis de l’última família desnonada

 

Dimecres passat 14 de juliol una família amb els seus quatre fills va ser desnonada de la seua casa en el madrileny barri de Vallecas per la comissió judicial i la Policia Nacional. Menys d’un dia després, el 15 de juliol, l’habitatge apareixia a la venda en el portal immobiliari Idealista.

L’anunci ja no es troba disponible després de les denúncies realitzades, entre altres, per la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) de Vallecas, els qui van compartir a través del seu compte de Twitter captures de l’anunci i van reflectir la seua indignació per la publicació d’este i la seua alegria després de desaparéixer. “Ni 24 hores han tardat a pujar l’anunci …ni 20 minuts han tardat a retirar-ho davant les crides”, van afegir.

Tres intents previs de desnonament

 

La família portava set anys en el domicili en baix situat en el número 34 del carrer Sierra Salvada, en el madrileny barri de Vallecas. Abans del desnonament final produït este passat dimecres 14 de juliol va haver-hi altres tres intents de llançament, tots ells fallits.

Malgrat les protestes de prop d’una trentena d’activistes, Manuela, de 35 anys, Jesús, de 33, i els seus quatre fills, de nou, huit, dos i un any, es van quedar al carrer, mentre el domicili apareixia a la venda a les poques hores en el portal immobiliari Idealista.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.