Pluja de crítiques a C. Tangana per la seua última publicació

tangana

La polèmica foto de C. Tangana | Twitter
 

El cantant C. Tangana ha incendiat les xarxes socials amb la seua última publicació. L‘artista madrileny ha pujat un foto de promoció per al seu nou singles, titulat ‘Yate’. En la imatge, el raper apareix en un iot envoltat de dones en bikini i vestit de bany.

 

Amb un joc de paraules, «YATE digo», i amb una foto envoltat de dones, entre les quals apareixen les actrius Ester Expósito i Hiba Abouk, Antón Álvarez -el vertader nom de l’artista– ha aconseguit en menys de 24 hores més de 7.000 retuits i 34.000 m’agrada. Però en gran part les interaccions són crítiques cap a Tangana.

 

«Vaig pensar que havíem superat ja aquesta etapa de presumir i sexualitzar a dones, però ha vingut Tangana a reafirmar-me que no», comenta una xica en Twitter sobre la foto, en la qual també apareixen les actrius Ester Expósito i Hiba Abouk.

 

La reacció de «El madrileny»

El cantant C. Tangana ha reaccionat davant les acusacions de «masclista» que ha rebut per part de molts internautes. El madrileny ha rigut en un Storie d’Instagram dels qui han arribat fins i tot a comparar-li amb Jesús Gil, i li ha donat la volta a la fotografia amb una nova versió.

 

En aquesta particular adaptació que ha compartit l’artista en la xarxa social, el rostre de les dones del iot tenen la cara de C. Tangana, mentre que el cantant ha canviat la seua cara per la de Zahara en el cartell que ha sigut censurat.

 

Les crítiques han esguitat a alguns rostres coneguts que apareixen en la fotografia, com l’actriu Ester Expósito, a qui han recriminat que es posicione obertament com a feminista en xarxes socials i després aparega en aquesta mena de publicacions.

tangana

María Pombo contra C. Tangana 

Aquest dissabte, la influencer María Pombo també va opinar sobre la polèmica imatge de C. Tangana. «Amb això, concretament, ha caigut en un ‘bàsic’ com molts altres artistes de reggaeton. Un home en un iot i moltes dones al seu voltant com a sinònim d’èxit. Aquesta foto, a mi personalment, em dona peresa», va assegurar en un Storie molt aplaudit en les xarxes socials.

 

Pombo també va fer referència a les dones que apareixen en el iot al costat del cantant. «Crec que molta gent que és ací té un discurs en xarxes molt diferent del que transmet aquesta foto», va concloure la influencer.

 

pombo

Últimes notícies

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.