Pluja de crítiques a C. Tangana per la seua última publicació

tangana

La polèmica foto de C. Tangana | Twitter
 

El cantant C. Tangana ha incendiat les xarxes socials amb la seua última publicació. L‘artista madrileny ha pujat un foto de promoció per al seu nou singles, titulat ‘Yate’. En la imatge, el raper apareix en un iot envoltat de dones en bikini i vestit de bany.

 

Amb un joc de paraules, «YATE digo», i amb una foto envoltat de dones, entre les quals apareixen les actrius Ester Expósito i Hiba Abouk, Antón Álvarez -el vertader nom de l’artista– ha aconseguit en menys de 24 hores més de 7.000 retuits i 34.000 m’agrada. Però en gran part les interaccions són crítiques cap a Tangana.

 

«Vaig pensar que havíem superat ja aquesta etapa de presumir i sexualitzar a dones, però ha vingut Tangana a reafirmar-me que no», comenta una xica en Twitter sobre la foto, en la qual també apareixen les actrius Ester Expósito i Hiba Abouk.

 

La reacció de «El madrileny»

El cantant C. Tangana ha reaccionat davant les acusacions de «masclista» que ha rebut per part de molts internautes. El madrileny ha rigut en un Storie d’Instagram dels qui han arribat fins i tot a comparar-li amb Jesús Gil, i li ha donat la volta a la fotografia amb una nova versió.

 

En aquesta particular adaptació que ha compartit l’artista en la xarxa social, el rostre de les dones del iot tenen la cara de C. Tangana, mentre que el cantant ha canviat la seua cara per la de Zahara en el cartell que ha sigut censurat.

 

Les crítiques han esguitat a alguns rostres coneguts que apareixen en la fotografia, com l’actriu Ester Expósito, a qui han recriminat que es posicione obertament com a feminista en xarxes socials i després aparega en aquesta mena de publicacions.

tangana

María Pombo contra C. Tangana 

Aquest dissabte, la influencer María Pombo també va opinar sobre la polèmica imatge de C. Tangana. «Amb això, concretament, ha caigut en un ‘bàsic’ com molts altres artistes de reggaeton. Un home en un iot i moltes dones al seu voltant com a sinònim d’èxit. Aquesta foto, a mi personalment, em dona peresa», va assegurar en un Storie molt aplaudit en les xarxes socials.

 

Pombo també va fer referència a les dones que apareixen en el iot al costat del cantant. «Crec que molta gent que és ací té un discurs en xarxes molt diferent del que transmet aquesta foto», va concloure la influencer.

 

pombo

Últimes notícies

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.