10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Pluja de crítiques a C. Tangana per la seua última publicació

tangana

La polèmica foto de C. Tangana | Twitter
 

El cantant C. Tangana ha incendiat les xarxes socials amb la seua última publicació. L‘artista madrileny ha pujat un foto de promoció per al seu nou singles, titulat ‘Yate’. En la imatge, el raper apareix en un iot envoltat de dones en bikini i vestit de bany.

 

Amb un joc de paraules, “YATE digo”, i amb una foto envoltat de dones, entre les quals apareixen les actrius Ester Expósito i Hiba Abouk, Antón Álvarez -el vertader nom de l’artista– ha aconseguit en menys de 24 hores més de 7.000 retuits i 34.000 m’agrada. Però en gran part les interaccions són crítiques cap a Tangana.

 

“Vaig pensar que havíem superat ja aquesta etapa de presumir i sexualitzar a dones, però ha vingut Tangana a reafirmar-me que no”, comenta una xica en Twitter sobre la foto, en la qual també apareixen les actrius Ester Expósito i Hiba Abouk.

 

La reacció de “El madrileny”

El cantant C. Tangana ha reaccionat davant les acusacions de “masclista” que ha rebut per part de molts internautes. El madrileny ha rigut en un Storie d’Instagram dels qui han arribat fins i tot a comparar-li amb Jesús Gil, i li ha donat la volta a la fotografia amb una nova versió.

 

En aquesta particular adaptació que ha compartit l’artista en la xarxa social, el rostre de les dones del iot tenen la cara de C. Tangana, mentre que el cantant ha canviat la seua cara per la de Zahara en el cartell que ha sigut censurat.

 

Les crítiques han esguitat a alguns rostres coneguts que apareixen en la fotografia, com l’actriu Ester Expósito, a qui han recriminat que es posicione obertament com a feminista en xarxes socials i després aparega en aquesta mena de publicacions.

tangana

María Pombo contra C. Tangana 

Aquest dissabte, la influencer María Pombo també va opinar sobre la polèmica imatge de C. Tangana. “Amb això, concretament, ha caigut en un ‘bàsic’ com molts altres artistes de reggaeton. Un home en un iot i moltes dones al seu voltant com a sinònim d’èxit. Aquesta foto, a mi personalment, em dona peresa”, va assegurar en un Storie molt aplaudit en les xarxes socials.

 

Pombo també va fer referència a les dones que apareixen en el iot al costat del cantant. “Crec que molta gent que és ací té un discurs en xarxes molt diferent del que transmet aquesta foto”, va concloure la influencer.

 

pombo

Últimes notícies

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga la mort d'un xiquet de 13 anys comesa este dissabte a la vesprada a Sueca, després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.