Pluja de crítiques a C. Tangana per la seua última publicació

tangana

La polèmica foto de C. Tangana | Twitter
 

El cantant C. Tangana ha incendiat les xarxes socials amb la seua última publicació. L‘artista madrileny ha pujat un foto de promoció per al seu nou singles, titulat ‘Yate’. En la imatge, el raper apareix en un iot envoltat de dones en bikini i vestit de bany.

 

Amb un joc de paraules, «YATE digo», i amb una foto envoltat de dones, entre les quals apareixen les actrius Ester Expósito i Hiba Abouk, Antón Álvarez -el vertader nom de l’artista– ha aconseguit en menys de 24 hores més de 7.000 retuits i 34.000 m’agrada. Però en gran part les interaccions són crítiques cap a Tangana.

 

«Vaig pensar que havíem superat ja aquesta etapa de presumir i sexualitzar a dones, però ha vingut Tangana a reafirmar-me que no», comenta una xica en Twitter sobre la foto, en la qual també apareixen les actrius Ester Expósito i Hiba Abouk.

 

La reacció de «El madrileny»

El cantant C. Tangana ha reaccionat davant les acusacions de «masclista» que ha rebut per part de molts internautes. El madrileny ha rigut en un Storie d’Instagram dels qui han arribat fins i tot a comparar-li amb Jesús Gil, i li ha donat la volta a la fotografia amb una nova versió.

 

En aquesta particular adaptació que ha compartit l’artista en la xarxa social, el rostre de les dones del iot tenen la cara de C. Tangana, mentre que el cantant ha canviat la seua cara per la de Zahara en el cartell que ha sigut censurat.

 

Les crítiques han esguitat a alguns rostres coneguts que apareixen en la fotografia, com l’actriu Ester Expósito, a qui han recriminat que es posicione obertament com a feminista en xarxes socials i després aparega en aquesta mena de publicacions.

tangana

María Pombo contra C. Tangana 

Aquest dissabte, la influencer María Pombo també va opinar sobre la polèmica imatge de C. Tangana. «Amb això, concretament, ha caigut en un ‘bàsic’ com molts altres artistes de reggaeton. Un home en un iot i moltes dones al seu voltant com a sinònim d’èxit. Aquesta foto, a mi personalment, em dona peresa», va assegurar en un Storie molt aplaudit en les xarxes socials.

 

Pombo també va fer referència a les dones que apareixen en el iot al costat del cantant. «Crec que molta gent que és ací té un discurs en xarxes molt diferent del que transmet aquesta foto», va concloure la influencer.

 

pombo

Últimes notícies

El pont d’octubre ompli hotels a la Comunitat Valenciana i anima el sector turístic

La Comunitat Valenciana encapçala les preferències per al pont del 12 d’octubre, amb un 85,4 % de places hoteleres ja reservades i un important augment de l’interés per València en portals com Booking.

El PP celebra el discurs de Pérez Llorca i retreu al PSPV i Compromís que no aplaudiren el premi a Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, ha elogiat el discurs de Juanfran Pérez Llorca pel 9 d’Octubre i ha acusat PSPV i Compromís de no aplaudir l’Alta Distinció concedida a la Ciutat Autònoma de Ceuta.

Nou detinguts al Perellonet per integrar una banda de narcotràfic de Gipuzkoa

Nou persones, entre elles un menor, han sigut detingudes al Perellonet acusades de formar part d’una organització de narcotràfic de Gipuzkoa que movia drogues per més de quatre milions d’euros a l’any.

La Plataforma contra el Macrovertedero de Zarra celebra l’arxiu definitiu del projecte

La Direcció General de Qualitat Ambiental ha arxivat per caducitat l’expedient del macroabocador de Zarra i la Plataforma cívica ha decidit desconvocar la manifestació prevista a València el 15 d’octubre.

Les esportistes Marina Cortelles, Lucía Muñoz i Bárbara Pardo reivindiquen el pes del esport femení i minoritari

Les gimnastes Marina Cortelles i Lucía Muñoz i la piragüista Bárbara Pardo han agraït les Distincions de la Generalitat pel 9 d’Octubre i han defensat més visibilitat per a l’esport femení i les disciplines minoritàries.

Esplá reivindica el paper dels premiats del 9 d’Octubre com a “faro i guia” de la societat

El torero alacantí Luis Francisco Esplá, distingit amb l'Alta Distinció de la Generalitat este 9 d’Octubre, assegura que els guardons acosten els premiats al poble i els obliguen a ser guia de la societat. El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat el talent i el compromís de totes les persones i entitats reconegudes enguany.

Pérez Llorca anima a treballar sense soroll per una Comunitat més segura i unida

El president Juanfran Pérez Llorca insta este 9 d’Octubre a treballar sense soroll ni complexos per una Comunitat Valenciana més pròspera, segura i unida, i reclama una nova etapa de consensos, finançament just i defensa serena dels interessos valencians.

Mor un motorista en xocar amb un cotxe a la N-332 a Oliva

Un motorista ha mort en un accident amb un turisme este dijous de vesprada a la N-332, al terme d’Oliva. El conductor del cotxe, un conegut genet britànic que viatjava amb Sira Martínez, ha donat negatiu en alcohol i drogues.