Pluja de crítiques a C. Tangana per la seua última publicació

tangana

La polèmica foto de C. Tangana | Twitter
 

El cantant C. Tangana ha incendiat les xarxes socials amb la seua última publicació. L‘artista madrileny ha pujat un foto de promoció per al seu nou singles, titulat ‘Yate’. En la imatge, el raper apareix en un iot envoltat de dones en bikini i vestit de bany.

 

Amb un joc de paraules, «YATE digo», i amb una foto envoltat de dones, entre les quals apareixen les actrius Ester Expósito i Hiba Abouk, Antón Álvarez -el vertader nom de l’artista– ha aconseguit en menys de 24 hores més de 7.000 retuits i 34.000 m’agrada. Però en gran part les interaccions són crítiques cap a Tangana.

 

«Vaig pensar que havíem superat ja aquesta etapa de presumir i sexualitzar a dones, però ha vingut Tangana a reafirmar-me que no», comenta una xica en Twitter sobre la foto, en la qual també apareixen les actrius Ester Expósito i Hiba Abouk.

 

La reacció de «El madrileny»

El cantant C. Tangana ha reaccionat davant les acusacions de «masclista» que ha rebut per part de molts internautes. El madrileny ha rigut en un Storie d’Instagram dels qui han arribat fins i tot a comparar-li amb Jesús Gil, i li ha donat la volta a la fotografia amb una nova versió.

 

En aquesta particular adaptació que ha compartit l’artista en la xarxa social, el rostre de les dones del iot tenen la cara de C. Tangana, mentre que el cantant ha canviat la seua cara per la de Zahara en el cartell que ha sigut censurat.

 

Les crítiques han esguitat a alguns rostres coneguts que apareixen en la fotografia, com l’actriu Ester Expósito, a qui han recriminat que es posicione obertament com a feminista en xarxes socials i després aparega en aquesta mena de publicacions.

tangana

María Pombo contra C. Tangana 

Aquest dissabte, la influencer María Pombo també va opinar sobre la polèmica imatge de C. Tangana. «Amb això, concretament, ha caigut en un ‘bàsic’ com molts altres artistes de reggaeton. Un home en un iot i moltes dones al seu voltant com a sinònim d’èxit. Aquesta foto, a mi personalment, em dona peresa», va assegurar en un Storie molt aplaudit en les xarxes socials.

 

Pombo també va fer referència a les dones que apareixen en el iot al costat del cantant. «Crec que molta gent que és ací té un discurs en xarxes molt diferent del que transmet aquesta foto», va concloure la influencer.

 

pombo

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.