La polèmica de la vicealcaldessa de València, Sandra Gómez per publicar una foto del part de la Verge

 

La vicealcaldessa de València, Sandra Gómez, ha provocat la polèmica en les xarxes socials després de compartir una imatge del part de la Verge, coincidint amb el dia de Nadal, tant en Instagram com en Twitter, acompanyada del següent missatge:

 

«Fins a Déu va nàixer del cony d’una dona. Que el dia de hui servisca també per a recordar com són d’importants les dones (i perquè recordem nosaltres quant val el nostre cony)».

 

Es tracta d’una imatge explícita a on s’observa a Sant Josep subjectant al xiquet just en el moment en el moment del part. Esta imatge ha provocat un gran número de reaccions d’usuaris que la consideren una falta de respecte als sentiments catòlics.

 

El missatge de Toni Cantó contra Sandra Gómez

La polèmica ha botat a l’àmbit polític i el portaveu de Ciutadans en el territori valencià, Toni Cantó, li ha escrit: «Molt valent Sandra, a vore si ens expliques d’on va eixir Mahoma».

 

Gómez, qui participa activament en les celebracions de la Setmana Santa Marinera de València, ha publicat també el comentari d’un rector mitjançant el qual li anuncia que es demanarà la seua expulsió de l’agrupació a la que pertany i que està pendent d’una declaració institucional de l’arquebisbe de València.

 

«Esta imatge és considerada de mal gust pels catòlics perquè no creiem que l’enllumenament fora així», indica el missatge que, a demés, la convida a reflexionar i a demanar disculpes.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.