La polèmica de la vicealcaldessa de València, Sandra Gómez per publicar una foto del part de la Verge

 

La vicealcaldessa de València, Sandra Gómez, ha provocat la polèmica en les xarxes socials després de compartir una imatge del part de la Verge, coincidint amb el dia de Nadal, tant en Instagram com en Twitter, acompanyada del següent missatge:

 

«Fins a Déu va nàixer del cony d’una dona. Que el dia de hui servisca també per a recordar com són d’importants les dones (i perquè recordem nosaltres quant val el nostre cony)».

 

Es tracta d’una imatge explícita a on s’observa a Sant Josep subjectant al xiquet just en el moment en el moment del part. Esta imatge ha provocat un gran número de reaccions d’usuaris que la consideren una falta de respecte als sentiments catòlics.

 

El missatge de Toni Cantó contra Sandra Gómez

La polèmica ha botat a l’àmbit polític i el portaveu de Ciutadans en el territori valencià, Toni Cantó, li ha escrit: «Molt valent Sandra, a vore si ens expliques d’on va eixir Mahoma».

 

Gómez, qui participa activament en les celebracions de la Setmana Santa Marinera de València, ha publicat també el comentari d’un rector mitjançant el qual li anuncia que es demanarà la seua expulsió de l’agrupació a la que pertany i que està pendent d’una declaració institucional de l’arquebisbe de València.

 

«Esta imatge és considerada de mal gust pels catòlics perquè no creiem que l’enllumenament fora així», indica el missatge que, a demés, la convida a reflexionar i a demanar disculpes.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.