La polèmica de la vicealcaldessa de València, Sandra Gómez per publicar una foto del part de la Verge

 

La vicealcaldessa de València, Sandra Gómez, ha provocat la polèmica en les xarxes socials després de compartir una imatge del part de la Verge, coincidint amb el dia de Nadal, tant en Instagram com en Twitter, acompanyada del següent missatge:

 

«Fins a Déu va nàixer del cony d’una dona. Que el dia de hui servisca també per a recordar com són d’importants les dones (i perquè recordem nosaltres quant val el nostre cony)».

 

Es tracta d’una imatge explícita a on s’observa a Sant Josep subjectant al xiquet just en el moment en el moment del part. Esta imatge ha provocat un gran número de reaccions d’usuaris que la consideren una falta de respecte als sentiments catòlics.

 

El missatge de Toni Cantó contra Sandra Gómez

La polèmica ha botat a l’àmbit polític i el portaveu de Ciutadans en el territori valencià, Toni Cantó, li ha escrit: «Molt valent Sandra, a vore si ens expliques d’on va eixir Mahoma».

 

Gómez, qui participa activament en les celebracions de la Setmana Santa Marinera de València, ha publicat també el comentari d’un rector mitjançant el qual li anuncia que es demanarà la seua expulsió de l’agrupació a la que pertany i que està pendent d’una declaració institucional de l’arquebisbe de València.

 

«Esta imatge és considerada de mal gust pels catòlics perquè no creiem que l’enllumenament fora així», indica el missatge que, a demés, la convida a reflexionar i a demanar disculpes.

 

 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.