12 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

La polèmica de la vicealcaldessa de València, Sandra Gómez per publicar una foto del part de la Verge

 

La vicealcaldessa de València, Sandra Gómez, ha provocat la polèmica en les xarxes socials després de compartir una imatge del part de la Verge, coincidint amb el dia de Nadal, tant en Instagram com en Twitter, acompanyada del següent missatge:

 

«Fins a Déu va nàixer del cony d’una dona. Que el dia de hui servisca també per a recordar com són d’importants les dones (i perquè recordem nosaltres quant val el nostre cony)».

 

Es tracta d’una imatge explícita a on s’observa a Sant Josep subjectant al xiquet just en el moment en el moment del part. Esta imatge ha provocat un gran número de reaccions d’usuaris que la consideren una falta de respecte als sentiments catòlics.

 

El missatge de Toni Cantó contra Sandra Gómez

La polèmica ha botat a l’àmbit polític i el portaveu de Ciutadans en el territori valencià, Toni Cantó, li ha escrit: «Molt valent Sandra, a vore si ens expliques d’on va eixir Mahoma».

 

Gómez, qui participa activament en les celebracions de la Setmana Santa Marinera de València, ha publicat també el comentari d’un rector mitjançant el qual li anuncia que es demanarà la seua expulsió de l’agrupació a la que pertany i que està pendent d’una declaració institucional de l’arquebisbe de València.

 

«Esta imatge és considerada de mal gust pels catòlics perquè no creiem que l’enllumenament fora així», indica el missatge que, a demés, la convida a reflexionar i a demanar disculpes.

 

 

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.