La polèmica de la vicealcaldessa de València, Sandra Gómez per publicar una foto del part de la Verge

 

La vicealcaldessa de València, Sandra Gómez, ha provocat la polèmica en les xarxes socials després de compartir una imatge del part de la Verge, coincidint amb el dia de Nadal, tant en Instagram com en Twitter, acompanyada del següent missatge:

 

«Fins a Déu va nàixer del cony d’una dona. Que el dia de hui servisca també per a recordar com són d’importants les dones (i perquè recordem nosaltres quant val el nostre cony)».

 

Es tracta d’una imatge explícita a on s’observa a Sant Josep subjectant al xiquet just en el moment en el moment del part. Esta imatge ha provocat un gran número de reaccions d’usuaris que la consideren una falta de respecte als sentiments catòlics.

 

El missatge de Toni Cantó contra Sandra Gómez

La polèmica ha botat a l’àmbit polític i el portaveu de Ciutadans en el territori valencià, Toni Cantó, li ha escrit: «Molt valent Sandra, a vore si ens expliques d’on va eixir Mahoma».

 

Gómez, qui participa activament en les celebracions de la Setmana Santa Marinera de València, ha publicat també el comentari d’un rector mitjançant el qual li anuncia que es demanarà la seua expulsió de l’agrupació a la que pertany i que està pendent d’una declaració institucional de l’arquebisbe de València.

 

«Esta imatge és considerada de mal gust pels catòlics perquè no creiem que l’enllumenament fora així», indica el missatge que, a demés, la convida a reflexionar i a demanar disculpes.

 

 

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.