Un policia prepara una sorpresa en gran el dia del seu jura

 

El dia de jura de la Policia Nacional és un dels dies més importants per a moltes persones perquè marca l’inici de la seua carrera professional com a part del cos de seguretat de l’Estat.

El que no s’imaginava Vero, la nóvia d’un d’estos policies a punt d’incorporar-se al cos, és que la jura de la promoció XXXV de l’escala bàsica de la Policia Nacional també es convertiria en un dels dies més feliços de la seua vida i que recordaria per sempre. El seu nóvio i li havia preparat una gran sorpresa que tenia com a destí final la demanada de mà.

Vols casar-te amb mi, Vero?

 

Un altre dels companys de l’atrevit policia acompanyava a Vero a un corredor recreat només per a ella i mentrestant, visiblement nerviosa somreia, recorria l’escenari esperant descobrir que li esperava al final del camí.

Quan esta jove s’adona que és el seu nóvio el que està al final d’este misteriós corredor, comença somriure i amb gestos de ‘no me’l puc creure’ s’acosta a ell, que li espera amb una sorpresa més guardada sota la mànega.

“Jo et mate”, fa broma Vero en reconéixer al seu xic. Ell, sense mediar paraula però si amb un somriure d’orella a orella, espera al fet que ella estiga prou a prop per a agafar un micròfon i declarar el seu amor davant de tothom.

“Perquè no hi ha res que òmpliga tant el meu cor com em sent en estar al teu costat”, comença a expressar el xic. “Perquè no hi ha res que em faça tan feliç que sigues la futura mare dels meus fills (…) Perquè el nostre amor ha saltat totes les tanques, ha superat tots els obstacles i continuarà superant-los, sent d’ací a poc tres cors, perquè el destí ens ha tornat a unir”, prossegueix.

El policia agafa aire, mira a la seua núvia i lentament clava genoll per a acabar de dir: “Perquè el destí ens ha tornat a unir, perquè hui és el dia en què et dic mirant-te als ulls, vols casar-te amb mi, Vero?”.

Ella no s’ho pensa i repeteix entre llàgrimes i riures: “Sí clar que vull, sí!”. Mentrestant, tots els companys del cos aplaudeixen este màgic moment que quedarà per sempre gravat en el cor de la promoció XXXV de la Policia Nacional.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.

Dos menors detinguts pel robatori amb força de cinc ciclomotors a Elx

La Policia ha detingut a Elx a dos menors sense carnet pel suposat robatori amb força de cinc ciclomotors. Els vehicles van ser recuperats i retornats als seus amos.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

El president valencià ha reclamat acords a Extremadura i Aragó per a formar executius de centredreta, en entendre que així ho han expressat les urnes.

Detingut a Gandia per robar un semiremolc frigorífic valorat en 60.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia a l'autor del robatori d'un semiremolc frigorífic sostret a Xeraco. GPS i cambres van portar a una cabina de lloguer i al seu arrest.