17.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Un policia prepara una sorpresa en gran el dia del seu jura

 

El dia de jura de la Policia Nacional és un dels dies més importants per a moltes persones perquè marca l’inici de la seua carrera professional com a part del cos de seguretat de l’Estat.

El que no s’imaginava Vero, la nóvia d’un d’estos policies a punt d’incorporar-se al cos, és que la jura de la promoció XXXV de l’escala bàsica de la Policia Nacional també es convertiria en un dels dies més feliços de la seua vida i que recordaria per sempre. El seu nóvio i li havia preparat una gran sorpresa que tenia com a destí final la demanada de mà.

Vols casar-te amb mi, Vero?

 

Un altre dels companys de l’atrevit policia acompanyava a Vero a un corredor recreat només per a ella i mentrestant, visiblement nerviosa somreia, recorria l’escenari esperant descobrir que li esperava al final del camí.

Quan esta jove s’adona que és el seu nóvio el que està al final d’este misteriós corredor, comença somriure i amb gestos de ‘no me’l puc creure’ s’acosta a ell, que li espera amb una sorpresa més guardada sota la mànega.

“Jo et mate”, fa broma Vero en reconéixer al seu xic. Ell, sense mediar paraula però si amb un somriure d’orella a orella, espera al fet que ella estiga prou a prop per a agafar un micròfon i declarar el seu amor davant de tothom.

“Perquè no hi ha res que òmpliga tant el meu cor com em sent en estar al teu costat”, comença a expressar el xic. “Perquè no hi ha res que em faça tan feliç que sigues la futura mare dels meus fills (…) Perquè el nostre amor ha saltat totes les tanques, ha superat tots els obstacles i continuarà superant-los, sent d’ací a poc tres cors, perquè el destí ens ha tornat a unir”, prossegueix.

El policia agafa aire, mira a la seua núvia i lentament clava genoll per a acabar de dir: “Perquè el destí ens ha tornat a unir, perquè hui és el dia en què et dic mirant-te als ulls, vols casar-te amb mi, Vero?”.

Ella no s’ho pensa i repeteix entre llàgrimes i riures: “Sí clar que vull, sí!”. Mentrestant, tots els companys del cos aplaudeixen este màgic moment que quedarà per sempre gravat en el cor de la promoció XXXV de la Policia Nacional.
 

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.