Ricky Martin víctima d’homofòbia

Pel Dia internacional de l’Orgull centenars de personatges han utilitzat les xarxes socials per a compartir missatges de suport als membres de la comunitat LGBTI+.

Un d’ells, el cantant porto-riqueny Ricky Martin qui ha publicat en el seu compte d’Instagram, una profunda reflexió sobre l’acceptació i el respecte i deixant veure, al seu torn, el seu costat més vulnerable en revelar que ha sigut víctima d’homofòbia per la publicació d’unes fotografies en la seua xarxa social, juntament amb el seu espòs Jwan Yosef. Estes imatges van servir per a un reportatge d’una revista internacional.

Ricky Martin va recórrer a les seues xarxes socials per a parlar des del seu “costat més vulnerable” després que un gran nombre de persones va deixar de seguir al cantant després de publicar una sèrie de fotografies amb el seu espòs Jwan Yosef, amb qui va contraure matrimoni en 2017.

 

En un text que va publicar tant en el seu compte d’Instagram com en Twitter, Ricky Martin conta el que va patir en el seu moment, mentre no feia pública la seua orientació sexual, i va tindre paraules de suport per a tots els que pateixen alguna forma de discriminació per ser els qui són.

Ací estan les fotos que Ricky Martin i el seu espòs Jwan Yosef van fer per a la revista Cap 74024 i que després de ser publicades pel cantant en Instagram, van generar que alguns deixaren de seguir-lo en la xarxa social i que uns altres li escrigueren comentaris ofensius.

 

Missatges de suport

 

Immediatament el cantat va començar a rebre missatges de suport, tant per part de persones molt conegudes, com de seguidors, que van eixir en el seu defensa amb paraules d’alé.
 

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.