Ricky Martin víctima d’homofòbia

Pel Dia internacional de l’Orgull centenars de personatges han utilitzat les xarxes socials per a compartir missatges de suport als membres de la comunitat LGBTI+.

Un d’ells, el cantant porto-riqueny Ricky Martin qui ha publicat en el seu compte d’Instagram, una profunda reflexió sobre l’acceptació i el respecte i deixant veure, al seu torn, el seu costat més vulnerable en revelar que ha sigut víctima d’homofòbia per la publicació d’unes fotografies en la seua xarxa social, juntament amb el seu espòs Jwan Yosef. Estes imatges van servir per a un reportatge d’una revista internacional.

Ricky Martin va recórrer a les seues xarxes socials per a parlar des del seu “costat més vulnerable” després que un gran nombre de persones va deixar de seguir al cantant després de publicar una sèrie de fotografies amb el seu espòs Jwan Yosef, amb qui va contraure matrimoni en 2017.

 

En un text que va publicar tant en el seu compte d’Instagram com en Twitter, Ricky Martin conta el que va patir en el seu moment, mentre no feia pública la seua orientació sexual, i va tindre paraules de suport per a tots els que pateixen alguna forma de discriminació per ser els qui són.

Ací estan les fotos que Ricky Martin i el seu espòs Jwan Yosef van fer per a la revista Cap 74024 i que després de ser publicades pel cantant en Instagram, van generar que alguns deixaren de seguir-lo en la xarxa social i que uns altres li escrigueren comentaris ofensius.

 

Missatges de suport

 

Immediatament el cantat va començar a rebre missatges de suport, tant per part de persones molt conegudes, com de seguidors, que van eixir en el seu defensa amb paraules d’alé.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.