Ricky Martin víctima d’homofòbia

Pel Dia internacional de l’Orgull centenars de personatges han utilitzat les xarxes socials per a compartir missatges de suport als membres de la comunitat LGBTI+.

Un d’ells, el cantant porto-riqueny Ricky Martin qui ha publicat en el seu compte d’Instagram, una profunda reflexió sobre l’acceptació i el respecte i deixant veure, al seu torn, el seu costat més vulnerable en revelar que ha sigut víctima d’homofòbia per la publicació d’unes fotografies en la seua xarxa social, juntament amb el seu espòs Jwan Yosef. Estes imatges van servir per a un reportatge d’una revista internacional.

Ricky Martin va recórrer a les seues xarxes socials per a parlar des del seu “costat més vulnerable” després que un gran nombre de persones va deixar de seguir al cantant després de publicar una sèrie de fotografies amb el seu espòs Jwan Yosef, amb qui va contraure matrimoni en 2017.

 

En un text que va publicar tant en el seu compte d’Instagram com en Twitter, Ricky Martin conta el que va patir en el seu moment, mentre no feia pública la seua orientació sexual, i va tindre paraules de suport per a tots els que pateixen alguna forma de discriminació per ser els qui són.

Ací estan les fotos que Ricky Martin i el seu espòs Jwan Yosef van fer per a la revista Cap 74024 i que després de ser publicades pel cantant en Instagram, van generar que alguns deixaren de seguir-lo en la xarxa social i que uns altres li escrigueren comentaris ofensius.

 

Missatges de suport

 

Immediatament el cantat va començar a rebre missatges de suport, tant per part de persones molt conegudes, com de seguidors, que van eixir en el seu defensa amb paraules d’alé.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.