Ricky Martin víctima d’homofòbia

Pel Dia internacional de l’Orgull centenars de personatges han utilitzat les xarxes socials per a compartir missatges de suport als membres de la comunitat LGBTI+.

Un d’ells, el cantant porto-riqueny Ricky Martin qui ha publicat en el seu compte d’Instagram, una profunda reflexió sobre l’acceptació i el respecte i deixant veure, al seu torn, el seu costat més vulnerable en revelar que ha sigut víctima d’homofòbia per la publicació d’unes fotografies en la seua xarxa social, juntament amb el seu espòs Jwan Yosef. Estes imatges van servir per a un reportatge d’una revista internacional.

Ricky Martin va recórrer a les seues xarxes socials per a parlar des del seu “costat més vulnerable” després que un gran nombre de persones va deixar de seguir al cantant després de publicar una sèrie de fotografies amb el seu espòs Jwan Yosef, amb qui va contraure matrimoni en 2017.

 

En un text que va publicar tant en el seu compte d’Instagram com en Twitter, Ricky Martin conta el que va patir en el seu moment, mentre no feia pública la seua orientació sexual, i va tindre paraules de suport per a tots els que pateixen alguna forma de discriminació per ser els qui són.

Ací estan les fotos que Ricky Martin i el seu espòs Jwan Yosef van fer per a la revista Cap 74024 i que després de ser publicades pel cantant en Instagram, van generar que alguns deixaren de seguir-lo en la xarxa social i que uns altres li escrigueren comentaris ofensius.

 

Missatges de suport

 

Immediatament el cantat va començar a rebre missatges de suport, tant per part de persones molt conegudes, com de seguidors, que van eixir en el seu defensa amb paraules d’alé.
 

Últimes notícies

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.

Compromís qualifica de vergonyosa la proposta d’Educació per a frenar la vaga docent

Compromís rebutja la proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat valencià i la considera insuficient, poc concreta i sense efectes immediats.

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.

Blasco Ibáñez renaix en format inclusiu: un guió inèdit es transforma en audiollibre bilingüe

Audiollibre bilingüe de Blasco Ibáñez amb guió recuperat; un projecte accessible amb música, il·lustracions i format digital EPUB.

Deu moments que expliquen la gesta històrica del València Basket en l’Eurolliga

El València Basket firma una remuntada inèdita davant el Panathinaikos per a ficar-se per primera vegada en una Final a Quatre de l'Eurolliga, en una sèrie carregada de tensió, gestos virals i un ambient elèctric.