16 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Risto Mejide, denunciat: “Em demanen fins a quatre anys de presó”

 

Risto Mejide va sorprendre a tots al començament del programa ‘Todo es verdad’ que va emetre Cuatro la nit d’aquest dijous. El presentador de Mediaset ha confessat que ha rebut una denúncia i no ha dubtat a compartir-la amb la seua audiència.

“Nosaltres pensàvem que féiem bé de defensar que la gent ha de vacunar-se i que és bo per a tota la societat. Que cadascun és lliure de fer el que vulga, però cal pensar en tots”, va començar Risto el programa de ‘Todo es verdad’. I és que Mejide ha sigut denunciat per un delicte d’odi contra les persones antivacunes.
Demanen entre un i quatre anys de presó per a Risto

Risto Mejide va rebre una notificació dels jutjats i la va ancorar als seus televidents: “Això que tinc a les meues mans és una denúncia cap a la meua persona en la qual em demanen entre un i quatre anys de presó“.

La demanda remet a unes declaracions que va realitzar el publicista en les quals opinava sobre les normes que anaven a prendre a Singapur i Àustria contra aquells que no es vacunaren. “Són mesures que pràcticament converteixen als no vacunats en empestats, cosa que a mi em sembla bé. Si decideixes no vacunar-te, allà tu”, reflexionava fa una setmana el presentador.

A raiz d’aqueixes declaracions, Enrique de Diego, director del mitjà de comunicació ‘Rambla Digital’, va denunciar a Risto Mejide per delicte d’odi contra els antivacunes.

 

Risto Mejide dona veu al denunciant: “Per fer el nazi”

 

Després de llançar una pulla a Joaquín Prat, que mostrava la seua contrarietat a les paraules de Risto, Mejide, asseverava: “Tothom mereix un respecte, però no totes les idees el mereixen”. I passava a llegir part de la denúncia en la qual els qualificaven com a “terroristes de la paraula” i “fanàtics talibans de les vacunes”. “No és una novel·la, és una denúncia”, aclaria amb sorna assegurant que en els papers els comparen “amb el nou nazisme”.

Enrique de Diego, director de ‘Rambla Lliure’, signatura la polèmica demanda i va participar en el programa. “Afrontem un genocidi planetari en el qual participa Bill Gates, tota la classe política i la mediàtica.

Ací l’objectiu és eliminar població. Es va començar amb un gerontocidio en les UCIS. Pedro Sánchez, Pablo Casado i Ayuso són uns criminals i uns genocides”, va bramar el convidat sense tallar-se un pèl.

“M’alegre que haja fet vosté aqueixa intervenció perquè m’ho posa tot molt més fàcil”, va ironitzar l’entrevistador somrient. “Nnazi” i “imbècil incapaç d’entendre les relacions causa efecte” van ser algunes de les lindezas que va brindar el convidat al seu amfitrió.

Després d’enfrontar-se dialècticament a diversos dels especialistes que es trobaven en plató i s’escandalitzaven amb el seu discurs aportant dades científiques contrastades, De Diego va valorar: “Estic sentint moltes chorradas en aquest programa. Parlen dels experts i de la ciència amb summa estupidesa”.

 

I no content amb els improperis, va continuar desenvolupant les seues teories. “Totes les dades que donen són mentides, les autoritats menteixen i estem governats per psicòpates. Els pares que vacunen als seus fills són uns criminals que esterilitzen als xiquets”, va argumentar.

De Diego també va atacar amb duresa a la col·laboradora Montse Suárez, advocada de professió: “Vull saludar-la. Que incompetent eres. Fas de jutge sense saber de la missa la meitat”.

 

Risto frena els atacs a Montse Suárez: “No li ho permet”

 

Va ser llavors quan Risto Mejide va intervindre i va tallar al periodista: “Que es fique amb mi i em diga nazi i imbècil, la veritat és que m’és igual. Però que se li falte el respecte d’aqueixa manera a algun dels meus companys no li ho puc permetre. Li agrairia que tractara a la gent amb el mateix respecte que se li tracta a vosté”.

Montse Suárez va voler analitzar la denúncia i va trobar greus errors: “L’advocat que l’ha redactada confon articles del codi penal en el cos de la denúncia. És una persona que insulta i utilitza la justícia de manera injusta”.

L’advocada va assegurar que el lletrat que ha interposat la denúncia té algunes causes pendents amb la justícia i ha sigut condemnat en diverses ocasions.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.