Risto Mejide, denunciat: “Em demanen fins a quatre anys de presó”

 

Risto Mejide va sorprendre a tots al començament del programa ‘Todo es verdad’ que va emetre Cuatro la nit d’aquest dijous. El presentador de Mediaset ha confessat que ha rebut una denúncia i no ha dubtat a compartir-la amb la seua audiència.

«Nosaltres pensàvem que féiem bé de defensar que la gent ha de vacunar-se i que és bo per a tota la societat. Que cadascun és lliure de fer el que vulga, però cal pensar en tots», va començar Risto el programa de ‘Todo es verdad’. I és que Mejide ha sigut denunciat per un delicte d’odi contra les persones antivacunes.
Demanen entre un i quatre anys de presó per a Risto

Risto Mejide va rebre una notificació dels jutjats i la va ancorar als seus televidents: «Això que tinc a les meues mans és una denúncia cap a la meua persona en la qual em demanen entre un i quatre anys de presó«.

La demanda remet a unes declaracions que va realitzar el publicista en les quals opinava sobre les normes que anaven a prendre a Singapur i Àustria contra aquells que no es vacunaren. “Són mesures que pràcticament converteixen als no vacunats en empestats, cosa que a mi em sembla bé. Si decideixes no vacunar-te, allà tu”, reflexionava fa una setmana el presentador.

A raiz d’aqueixes declaracions, Enrique de Diego, director del mitjà de comunicació ‘Rambla Digital’, va denunciar a Risto Mejide per delicte d’odi contra els antivacunes.

 

Risto Mejide dona veu al denunciant: «Per fer el nazi»

 

Després de llançar una pulla a Joaquín Prat, que mostrava la seua contrarietat a les paraules de Risto, Mejide, asseverava: «Tothom mereix un respecte, però no totes les idees el mereixen». I passava a llegir part de la denúncia en la qual els qualificaven com a “terroristes de la paraula” i “fanàtics talibans de les vacunes”. “No és una novel·la, és una denúncia”, aclaria amb sorna assegurant que en els papers els comparen “amb el nou nazisme”.

Enrique de Diego, director de ‘Rambla Lliure’, signatura la polèmica demanda i va participar en el programa. “Afrontem un genocidi planetari en el qual participa Bill Gates, tota la classe política i la mediàtica.

Ací l’objectiu és eliminar població. Es va començar amb un gerontocidio en les UCIS. Pedro Sánchez, Pablo Casado i Ayuso són uns criminals i uns genocides”, va bramar el convidat sense tallar-se un pèl.

“M’alegre que haja fet vosté aqueixa intervenció perquè m’ho posa tot molt més fàcil”, va ironitzar l’entrevistador somrient. “Nnazi” i “imbècil incapaç d’entendre les relacions causa efecte” van ser algunes de les lindezas que va brindar el convidat al seu amfitrió.

Després d’enfrontar-se dialècticament a diversos dels especialistes que es trobaven en plató i s’escandalitzaven amb el seu discurs aportant dades científiques contrastades, De Diego va valorar: “Estic sentint moltes chorradas en aquest programa. Parlen dels experts i de la ciència amb summa estupidesa”.

 

I no content amb els improperis, va continuar desenvolupant les seues teories. “Totes les dades que donen són mentides, les autoritats menteixen i estem governats per psicòpates. Els pares que vacunen als seus fills són uns criminals que esterilitzen als xiquets”, va argumentar.

De Diego també va atacar amb duresa a la col·laboradora Montse Suárez, advocada de professió: «Vull saludar-la. Que incompetent eres. Fas de jutge sense saber de la missa la meitat».

 

Risto frena els atacs a Montse Suárez: «No li ho permet»

 

Va ser llavors quan Risto Mejide va intervindre i va tallar al periodista: «Que es fique amb mi i em diga nazi i imbècil, la veritat és que m’és igual. Però que se li falte el respecte d’aqueixa manera a algun dels meus companys no li ho puc permetre. Li agrairia que tractara a la gent amb el mateix respecte que se li tracta a vosté».

Montse Suárez va voler analitzar la denúncia i va trobar greus errors: «L’advocat que l’ha redactada confon articles del codi penal en el cos de la denúncia. És una persona que insulta i utilitza la justícia de manera injusta».

L’advocada va assegurar que el lletrat que ha interposat la denúncia té algunes causes pendents amb la justícia i ha sigut condemnat en diverses ocasions.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.