Risto Mejide, denunciat: “Em demanen fins a quatre anys de presó”

 

Risto Mejide va sorprendre a tots al començament del programa ‘Todo es verdad’ que va emetre Cuatro la nit d’aquest dijous. El presentador de Mediaset ha confessat que ha rebut una denúncia i no ha dubtat a compartir-la amb la seua audiència.

“Nosaltres pensàvem que féiem bé de defensar que la gent ha de vacunar-se i que és bo per a tota la societat. Que cadascun és lliure de fer el que vulga, però cal pensar en tots”, va començar Risto el programa de ‘Todo es verdad’. I és que Mejide ha sigut denunciat per un delicte d’odi contra les persones antivacunes.
Demanen entre un i quatre anys de presó per a Risto

Risto Mejide va rebre una notificació dels jutjats i la va ancorar als seus televidents: “Això que tinc a les meues mans és una denúncia cap a la meua persona en la qual em demanen entre un i quatre anys de presó“.

La demanda remet a unes declaracions que va realitzar el publicista en les quals opinava sobre les normes que anaven a prendre a Singapur i Àustria contra aquells que no es vacunaren. “Són mesures que pràcticament converteixen als no vacunats en empestats, cosa que a mi em sembla bé. Si decideixes no vacunar-te, allà tu”, reflexionava fa una setmana el presentador.

A raiz d’aqueixes declaracions, Enrique de Diego, director del mitjà de comunicació ‘Rambla Digital’, va denunciar a Risto Mejide per delicte d’odi contra els antivacunes.

 

Risto Mejide dona veu al denunciant: “Per fer el nazi”

 

Després de llançar una pulla a Joaquín Prat, que mostrava la seua contrarietat a les paraules de Risto, Mejide, asseverava: “Tothom mereix un respecte, però no totes les idees el mereixen”. I passava a llegir part de la denúncia en la qual els qualificaven com a “terroristes de la paraula” i “fanàtics talibans de les vacunes”. “No és una novel·la, és una denúncia”, aclaria amb sorna assegurant que en els papers els comparen “amb el nou nazisme”.

Enrique de Diego, director de ‘Rambla Lliure’, signatura la polèmica demanda i va participar en el programa. “Afrontem un genocidi planetari en el qual participa Bill Gates, tota la classe política i la mediàtica.

Ací l’objectiu és eliminar població. Es va començar amb un gerontocidio en les UCIS. Pedro Sánchez, Pablo Casado i Ayuso són uns criminals i uns genocides”, va bramar el convidat sense tallar-se un pèl.

“M’alegre que haja fet vosté aqueixa intervenció perquè m’ho posa tot molt més fàcil”, va ironitzar l’entrevistador somrient. “Nnazi” i “imbècil incapaç d’entendre les relacions causa efecte” van ser algunes de les lindezas que va brindar el convidat al seu amfitrió.

Després d’enfrontar-se dialècticament a diversos dels especialistes que es trobaven en plató i s’escandalitzaven amb el seu discurs aportant dades científiques contrastades, De Diego va valorar: “Estic sentint moltes chorradas en aquest programa. Parlen dels experts i de la ciència amb summa estupidesa”.

 

I no content amb els improperis, va continuar desenvolupant les seues teories. “Totes les dades que donen són mentides, les autoritats menteixen i estem governats per psicòpates. Els pares que vacunen als seus fills són uns criminals que esterilitzen als xiquets”, va argumentar.

De Diego també va atacar amb duresa a la col·laboradora Montse Suárez, advocada de professió: “Vull saludar-la. Que incompetent eres. Fas de jutge sense saber de la missa la meitat”.

 

Risto frena els atacs a Montse Suárez: “No li ho permet”

 

Va ser llavors quan Risto Mejide va intervindre i va tallar al periodista: “Que es fique amb mi i em diga nazi i imbècil, la veritat és que m’és igual. Però que se li falte el respecte d’aqueixa manera a algun dels meus companys no li ho puc permetre. Li agrairia que tractara a la gent amb el mateix respecte que se li tracta a vosté”.

Montse Suárez va voler analitzar la denúncia i va trobar greus errors: “L’advocat que l’ha redactada confon articles del codi penal en el cos de la denúncia. És una persona que insulta i utilitza la justícia de manera injusta”.

L’advocada va assegurar que el lletrat que ha interposat la denúncia té algunes causes pendents amb la justícia i ha sigut condemnat en diverses ocasions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.