17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Risto Mejide, denunciat: “Em demanen fins a quatre anys de presó”

 

Risto Mejide va sorprendre a tots al començament del programa ‘Todo es verdad’ que va emetre Cuatro la nit d’aquest dijous. El presentador de Mediaset ha confessat que ha rebut una denúncia i no ha dubtat a compartir-la amb la seua audiència.

“Nosaltres pensàvem que féiem bé de defensar que la gent ha de vacunar-se i que és bo per a tota la societat. Que cadascun és lliure de fer el que vulga, però cal pensar en tots”, va començar Risto el programa de ‘Todo es verdad’. I és que Mejide ha sigut denunciat per un delicte d’odi contra les persones antivacunes.
Demanen entre un i quatre anys de presó per a Risto

Risto Mejide va rebre una notificació dels jutjats i la va ancorar als seus televidents: “Això que tinc a les meues mans és una denúncia cap a la meua persona en la qual em demanen entre un i quatre anys de presó“.

La demanda remet a unes declaracions que va realitzar el publicista en les quals opinava sobre les normes que anaven a prendre a Singapur i Àustria contra aquells que no es vacunaren. “Són mesures que pràcticament converteixen als no vacunats en empestats, cosa que a mi em sembla bé. Si decideixes no vacunar-te, allà tu”, reflexionava fa una setmana el presentador.

A raiz d’aqueixes declaracions, Enrique de Diego, director del mitjà de comunicació ‘Rambla Digital’, va denunciar a Risto Mejide per delicte d’odi contra els antivacunes.

 

Risto Mejide dona veu al denunciant: “Per fer el nazi”

 

Després de llançar una pulla a Joaquín Prat, que mostrava la seua contrarietat a les paraules de Risto, Mejide, asseverava: “Tothom mereix un respecte, però no totes les idees el mereixen”. I passava a llegir part de la denúncia en la qual els qualificaven com a “terroristes de la paraula” i “fanàtics talibans de les vacunes”. “No és una novel·la, és una denúncia”, aclaria amb sorna assegurant que en els papers els comparen “amb el nou nazisme”.

Enrique de Diego, director de ‘Rambla Lliure’, signatura la polèmica demanda i va participar en el programa. “Afrontem un genocidi planetari en el qual participa Bill Gates, tota la classe política i la mediàtica.

Ací l’objectiu és eliminar població. Es va començar amb un gerontocidio en les UCIS. Pedro Sánchez, Pablo Casado i Ayuso són uns criminals i uns genocides”, va bramar el convidat sense tallar-se un pèl.

“M’alegre que haja fet vosté aqueixa intervenció perquè m’ho posa tot molt més fàcil”, va ironitzar l’entrevistador somrient. “Nnazi” i “imbècil incapaç d’entendre les relacions causa efecte” van ser algunes de les lindezas que va brindar el convidat al seu amfitrió.

Després d’enfrontar-se dialècticament a diversos dels especialistes que es trobaven en plató i s’escandalitzaven amb el seu discurs aportant dades científiques contrastades, De Diego va valorar: “Estic sentint moltes chorradas en aquest programa. Parlen dels experts i de la ciència amb summa estupidesa”.

 

I no content amb els improperis, va continuar desenvolupant les seues teories. “Totes les dades que donen són mentides, les autoritats menteixen i estem governats per psicòpates. Els pares que vacunen als seus fills són uns criminals que esterilitzen als xiquets”, va argumentar.

De Diego també va atacar amb duresa a la col·laboradora Montse Suárez, advocada de professió: “Vull saludar-la. Que incompetent eres. Fas de jutge sense saber de la missa la meitat”.

 

Risto frena els atacs a Montse Suárez: “No li ho permet”

 

Va ser llavors quan Risto Mejide va intervindre i va tallar al periodista: “Que es fique amb mi i em diga nazi i imbècil, la veritat és que m’és igual. Però que se li falte el respecte d’aqueixa manera a algun dels meus companys no li ho puc permetre. Li agrairia que tractara a la gent amb el mateix respecte que se li tracta a vosté”.

Montse Suárez va voler analitzar la denúncia i va trobar greus errors: “L’advocat que l’ha redactada confon articles del codi penal en el cos de la denúncia. És una persona que insulta i utilitza la justícia de manera injusta”.

L’advocada va assegurar que el lletrat que ha interposat la denúncia té algunes causes pendents amb la justícia i ha sigut condemnat en diverses ocasions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.