La influencer Teresa Andrés Gonzalvo anuncia que està promesa lluint un espectacular anell

Aquest estiu ha sigut el de les propostes de matrimoni i el de l’amor. És el cas de la influencer valenciana Teresa Andrés Gonzalvo, que s’ha compromés amb la seua parella Ignacio Ayllón, un profesor d’educació infantil alacantí, després de deu anys de relació.

 

La demanada de mà va ser d’allò més especial. Ignacio, la parella sentimental de Teresa, va organitzar un pícnic sota un capvespre a l’illa de Formentera. Tot semblava que anava a ser una vetlada més del seu viatge a l’illa pitiusa fins que el jove alacantí es va acatxar. La influencer, que va gravar tot el moment i l’ha compartit amb els seus seguidors en xarxes socials, no va deixar de plorar des del moment en el qual Ignacio li va formular la coneguda pregunta.

 

L’anell triat per Ignacio per a l’ocasió pertany a la signatura Joieries Suarez i es tracta d’una peça d’or blanc de 18 quirats amb una maragda. Teresa lluïa aqueixa mateixa nit un vestit del mateix color que la peça. 

 

Després de la demanada de mà, la parella es va anar a sopar a un restaurant d’allò més romàntic, Durant la vetlada, Ignacio li va mostrar a Teresa un cofre en el qual havia guardat un xicotet diari relatant els seus pensaments. «Va escriure cada dia com se sentia des que va decidir demanar-me’l», compte la jove.

 

L’endemà, la parella es va despertar per a desdejunar a l’hotel en el qual s’allotjaven i Teresa Andrés es va trobar amb un detall d’allò més significatiu per a ella. La seua parella, havia col·locat en la paret tots els bitllets de tren Alacant-València des de desembre de 2010, data en la qual van començar a conéixer-se.

Ignacio Ayllón vivia a Alacant i Teresa a València fins que l’any passat, després de la pandèmia van començar a conviure. Fins al moment no se sap quan serà la data de l’enllaç, encara que els influencers ja han avançat que estan buscant lloc on donar-se el ‘Sí que vull’. 

 

L’endemà, es van despertar per a desdejunar a l’hotel en el qual s’allotjaven i Teresa es va trobar amb un detall que guardarà per sempre. Ignacio havia col·locat en la paret tots els bitllets de tren Alacant-València des de 2010, quan van començar a conéixer-se. Ignacio vivia a Alacant i Teresa en la capital del Túria fins que fa uns anys van començar a conviure.

 

Últimes notícies

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.