La influencer Teresa Andrés Gonzalvo anuncia que està promesa lluint un espectacular anell

Aquest estiu ha sigut el de les propostes de matrimoni i el de l’amor. És el cas de la influencer valenciana Teresa Andrés Gonzalvo, que s’ha compromés amb la seua parella Ignacio Ayllón, un profesor d’educació infantil alacantí, després de deu anys de relació.

 

La demanada de mà va ser d’allò més especial. Ignacio, la parella sentimental de Teresa, va organitzar un pícnic sota un capvespre a l’illa de Formentera. Tot semblava que anava a ser una vetlada més del seu viatge a l’illa pitiusa fins que el jove alacantí es va acatxar. La influencer, que va gravar tot el moment i l’ha compartit amb els seus seguidors en xarxes socials, no va deixar de plorar des del moment en el qual Ignacio li va formular la coneguda pregunta.

 

L’anell triat per Ignacio per a l’ocasió pertany a la signatura Joieries Suarez i es tracta d’una peça d’or blanc de 18 quirats amb una maragda. Teresa lluïa aqueixa mateixa nit un vestit del mateix color que la peça. 

 

Després de la demanada de mà, la parella es va anar a sopar a un restaurant d’allò més romàntic, Durant la vetlada, Ignacio li va mostrar a Teresa un cofre en el qual havia guardat un xicotet diari relatant els seus pensaments. «Va escriure cada dia com se sentia des que va decidir demanar-me’l», compte la jove.

 

L’endemà, la parella es va despertar per a desdejunar a l’hotel en el qual s’allotjaven i Teresa Andrés es va trobar amb un detall d’allò més significatiu per a ella. La seua parella, havia col·locat en la paret tots els bitllets de tren Alacant-València des de desembre de 2010, data en la qual van començar a conéixer-se.

Ignacio Ayllón vivia a Alacant i Teresa a València fins que l’any passat, després de la pandèmia van començar a conviure. Fins al moment no se sap quan serà la data de l’enllaç, encara que els influencers ja han avançat que estan buscant lloc on donar-se el ‘Sí que vull’. 

 

L’endemà, es van despertar per a desdejunar a l’hotel en el qual s’allotjaven i Teresa es va trobar amb un detall que guardarà per sempre. Ignacio havia col·locat en la paret tots els bitllets de tren Alacant-València des de 2010, quan van començar a conéixer-se. Ignacio vivia a Alacant i Teresa en la capital del Túria fins que fa uns anys van començar a conviure.

 

Últimes notícies

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.