La influencer Teresa Andrés Gonzalvo anuncia que està promesa lluint un espectacular anell

Aquest estiu ha sigut el de les propostes de matrimoni i el de l’amor. És el cas de la influencer valenciana Teresa Andrés Gonzalvo, que s’ha compromés amb la seua parella Ignacio Ayllón, un profesor d’educació infantil alacantí, després de deu anys de relació.

 

La demanada de mà va ser d’allò més especial. Ignacio, la parella sentimental de Teresa, va organitzar un pícnic sota un capvespre a l’illa de Formentera. Tot semblava que anava a ser una vetlada més del seu viatge a l’illa pitiusa fins que el jove alacantí es va acatxar. La influencer, que va gravar tot el moment i l’ha compartit amb els seus seguidors en xarxes socials, no va deixar de plorar des del moment en el qual Ignacio li va formular la coneguda pregunta.

 

L’anell triat per Ignacio per a l’ocasió pertany a la signatura Joieries Suarez i es tracta d’una peça d’or blanc de 18 quirats amb una maragda. Teresa lluïa aqueixa mateixa nit un vestit del mateix color que la peça. 

 

Després de la demanada de mà, la parella es va anar a sopar a un restaurant d’allò més romàntic, Durant la vetlada, Ignacio li va mostrar a Teresa un cofre en el qual havia guardat un xicotet diari relatant els seus pensaments. «Va escriure cada dia com se sentia des que va decidir demanar-me’l», compte la jove.

 

L’endemà, la parella es va despertar per a desdejunar a l’hotel en el qual s’allotjaven i Teresa Andrés es va trobar amb un detall d’allò més significatiu per a ella. La seua parella, havia col·locat en la paret tots els bitllets de tren Alacant-València des de desembre de 2010, data en la qual van començar a conéixer-se.

Ignacio Ayllón vivia a Alacant i Teresa a València fins que l’any passat, després de la pandèmia van començar a conviure. Fins al moment no se sap quan serà la data de l’enllaç, encara que els influencers ja han avançat que estan buscant lloc on donar-se el ‘Sí que vull’. 

 

L’endemà, es van despertar per a desdejunar a l’hotel en el qual s’allotjaven i Teresa es va trobar amb un detall que guardarà per sempre. Ignacio havia col·locat en la paret tots els bitllets de tren Alacant-València des de 2010, quan van començar a conéixer-se. Ignacio vivia a Alacant i Teresa en la capital del Túria fins que fa uns anys van començar a conviure.

 

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.