La influencer Teresa Andrés Gonzalvo anuncia que està promesa lluint un espectacular anell

Aquest estiu ha sigut el de les propostes de matrimoni i el de l’amor. És el cas de la influencer valenciana Teresa Andrés Gonzalvo, que s’ha compromés amb la seua parella Ignacio Ayllón, un profesor d’educació infantil alacantí, després de deu anys de relació.

 

La demanada de mà va ser d’allò més especial. Ignacio, la parella sentimental de Teresa, va organitzar un pícnic sota un capvespre a l’illa de Formentera. Tot semblava que anava a ser una vetlada més del seu viatge a l’illa pitiusa fins que el jove alacantí es va acatxar. La influencer, que va gravar tot el moment i l’ha compartit amb els seus seguidors en xarxes socials, no va deixar de plorar des del moment en el qual Ignacio li va formular la coneguda pregunta.

 

L’anell triat per Ignacio per a l’ocasió pertany a la signatura Joieries Suarez i es tracta d’una peça d’or blanc de 18 quirats amb una maragda. Teresa lluïa aqueixa mateixa nit un vestit del mateix color que la peça. 

 

Després de la demanada de mà, la parella es va anar a sopar a un restaurant d’allò més romàntic, Durant la vetlada, Ignacio li va mostrar a Teresa un cofre en el qual havia guardat un xicotet diari relatant els seus pensaments. «Va escriure cada dia com se sentia des que va decidir demanar-me’l», compte la jove.

 

L’endemà, la parella es va despertar per a desdejunar a l’hotel en el qual s’allotjaven i Teresa Andrés es va trobar amb un detall d’allò més significatiu per a ella. La seua parella, havia col·locat en la paret tots els bitllets de tren Alacant-València des de desembre de 2010, data en la qual van començar a conéixer-se.

Ignacio Ayllón vivia a Alacant i Teresa a València fins que l’any passat, després de la pandèmia van començar a conviure. Fins al moment no se sap quan serà la data de l’enllaç, encara que els influencers ja han avançat que estan buscant lloc on donar-se el ‘Sí que vull’. 

 

L’endemà, es van despertar per a desdejunar a l’hotel en el qual s’allotjaven i Teresa es va trobar amb un detall que guardarà per sempre. Ignacio havia col·locat en la paret tots els bitllets de tren Alacant-València des de 2010, quan van començar a conéixer-se. Ignacio vivia a Alacant i Teresa en la capital del Túria fins que fa uns anys van començar a conviure.

 

Últimes notícies

Naix a València el primer centre mediterrani d’intel·ligència climàtica d’Europa

La Generalitat ha anunciat la creació del primer Centre Mediterrani d’Intel·ligència Climàtica d’Europa, amb seu a València, per a millorar la previsió i la resposta davant fenòmens meteorològics extrems a tota la conca mediterrània.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant Manuel Villar assegura que el govern municipal del PP ha oferit transparència i col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar (PP), assegura que el govern local ha entregat tota la informació sobre la promoció de Les Naus i acusa l’esquerra de donar lliçons de transparència mentre critica la gestió del cas d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d Alacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb la comissió que investiga possibles irregularitats en l adjudicació de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de Sant Joan i ha criticat l actuació de l Ajuntament d Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar (PP), assegura que el govern municipal ha facilitat tota la informació sobre la promoció de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoy per un cas d’expedient disciplinari a una funcionària.

Villar defensa que el govern del PP en Alacant ha sigut transparent amb el cas Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, insistix que el govern del PP està col·laborant amb la comissió que investiga possibles irregularitats en la promoció de vivendes públiques Les Naus a la Platja de San Juan i critica la gestió del cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.