La influencer Teresa Andrés Gonzalvo anuncia que està promesa lluint un espectacular anell

Aquest estiu ha sigut el de les propostes de matrimoni i el de l’amor. És el cas de la influencer valenciana Teresa Andrés Gonzalvo, que s’ha compromés amb la seua parella Ignacio Ayllón, un profesor d’educació infantil alacantí, després de deu anys de relació.

 

La demanada de mà va ser d’allò més especial. Ignacio, la parella sentimental de Teresa, va organitzar un pícnic sota un capvespre a l’illa de Formentera. Tot semblava que anava a ser una vetlada més del seu viatge a l’illa pitiusa fins que el jove alacantí es va acatxar. La influencer, que va gravar tot el moment i l’ha compartit amb els seus seguidors en xarxes socials, no va deixar de plorar des del moment en el qual Ignacio li va formular la coneguda pregunta.

 

L’anell triat per Ignacio per a l’ocasió pertany a la signatura Joieries Suarez i es tracta d’una peça d’or blanc de 18 quirats amb una maragda. Teresa lluïa aqueixa mateixa nit un vestit del mateix color que la peça. 

 

Després de la demanada de mà, la parella es va anar a sopar a un restaurant d’allò més romàntic, Durant la vetlada, Ignacio li va mostrar a Teresa un cofre en el qual havia guardat un xicotet diari relatant els seus pensaments. «Va escriure cada dia com se sentia des que va decidir demanar-me’l», compte la jove.

 

L’endemà, la parella es va despertar per a desdejunar a l’hotel en el qual s’allotjaven i Teresa Andrés es va trobar amb un detall d’allò més significatiu per a ella. La seua parella, havia col·locat en la paret tots els bitllets de tren Alacant-València des de desembre de 2010, data en la qual van començar a conéixer-se.

Ignacio Ayllón vivia a Alacant i Teresa a València fins que l’any passat, després de la pandèmia van començar a conviure. Fins al moment no se sap quan serà la data de l’enllaç, encara que els influencers ja han avançat que estan buscant lloc on donar-se el ‘Sí que vull’. 

 

L’endemà, es van despertar per a desdejunar a l’hotel en el qual s’allotjaven i Teresa es va trobar amb un detall que guardarà per sempre. Ignacio havia col·locat en la paret tots els bitllets de tren Alacant-València des de 2010, quan van començar a conéixer-se. Ignacio vivia a Alacant i Teresa en la capital del Túria fins que fa uns anys van començar a conviure.

 

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.