23.1 C
València
Dimarts, 14 octubre, 2025

El terrible i pertorbador repte de TikTok: el dia Internacional de la Violació

 

El 24 d’abril totes les persones del sexe femení han d’estar alerta i anar amb molta cura per culpa d’un nou repte que, ha sorgit en les xarxes socials, i que és directament una aberració.

Un grup d’usuaris de la xarxa social TikTok ha decidit fer del F24 d’abril el Dia Internacional de la Violació als Estats Units. Una cosa així ha causat una grandíssima commoció en l’opinió pública, que es pregunta com a alguns usuaris se’ls ha pogut ocórrer una cosa tan absolutament dantesca.

La idea no ha saltat fronteres, ja que ràpidament ha sigut atallada. A més, la mateixa concepció de fer un repte per a violar dones és sens dubte una idea dantesca que ha generat més crítiques que, evidentment, suports.

No obstant això, sota l’Etiqueta #April24th2021 s’ha començat a fer viral la idea d’este dantesc repte. Encara que bona part dels usuaris consideren que esta iniciativa és una broma sense gràcia, uns altres demanen precaució perquè algú pot considerar que això pot ser veritat.

En qualsevol cas, és banalitzar un acte profundament perillós i nociu per a qualsevol persona que el pateix i també per a la societat. Motiu pel qual és una cosa penada pràcticament tothom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Ferran Torrent renúncia al Premi dels Lletres Valencianes per la deriva amb el valencià del Consell

L'escriptor comunica per carta a Carlos Mazón que renúncia al Premi dels Lletres Valencianes. Argumenta una deriva institucional menys respectuosa amb el valencià.

Restablixen la circulació ferroviària entre València i Barcelona des de les 20.00 després de la dana Alice

Adif reobri hui a les 20.00 la línia del Corredor Mediterrani entre València i Barcelona, danyada per la dana Alice. La circulació es reprendrà amb limitacions en un tram crític.

Pradas recorre per segona vegada per a tancar la seua imputació per la DANA

La exconsellera apel·la l'acte que va rebutjar l'arxivament de la causa per la gestió de la DANA del 29 d'octubre. Al·lega falta de nexe causal i força major.

Mazón obrirà les compareixences de la comissió de la DANA i Sánchez les tancarà

El president valencià serà el primer a acudir a la comissió del Congrés sobre la DANA, previsiblement a la fi de novembre. Pedro Sánchez compareixerà al final del calendari, amb Feijóo i diversos ministres també citats.

Obrin juí oral contra Francis Puig per subvencions i fixen fiances

El Jutjat d'Instrucció 4 de València obri juí oral contra Francis Puig i Juan Enrique Adell per presumptes irregularitats en ajudes públiques. Es fixen fiances i s'exclou el frau de subvencions per aplicació de la norma més favorable.

Iberflora aposta per espècies resistents al foc i solucions per a estalviar aigua

Iberflora obri amb un enfocament més verd i pràctic: plantes adaptades al clima mediterrani, substrats i fertilitzants sostenibles, i envasos que conserven flors sense aigua. A més, creix la presència internacional i el programa professional amb demostracions i passarel·la floral.

Cambrer insistix que el Cecopi no va tractar el Pedrís abans del Es-Alert

La vicepresidenta del Consell defén que l'avís del 29-O es va llançar per la preocupació per la presa de Forata, no per un debat sobre el barranc de Poio. Evita valorar decisions judicials i remitent la polèmica a la instrucció.

El Consell demana a Aemet millorar els avisos després de les imprecisions amb la dana Alice

El Consell reclama a Aemet revisar i ajustar els seus protocols després de la dana Alice, en considerar que les imprecisions i canvis d'avisos van condicionar la prevenció. Demana missatges més coherents per a anticipar decisions de Protecció Civil.