El terrible i pertorbador repte de TikTok: el dia Internacional de la Violació

 

El 24 d’abril totes les persones del sexe femení han d’estar alerta i anar amb molta cura per culpa d’un nou repte que, ha sorgit en les xarxes socials, i que és directament una aberració.

Un grup d’usuaris de la xarxa social TikTok ha decidit fer del F24 d’abril el Dia Internacional de la Violació als Estats Units. Una cosa així ha causat una grandíssima commoció en l’opinió pública, que es pregunta com a alguns usuaris se’ls ha pogut ocórrer una cosa tan absolutament dantesca.

La idea no ha saltat fronteres, ja que ràpidament ha sigut atallada. A més, la mateixa concepció de fer un repte per a violar dones és sens dubte una idea dantesca que ha generat més crítiques que, evidentment, suports.

No obstant això, sota l’Etiqueta #April24th2021 s’ha començat a fer viral la idea d’este dantesc repte. Encara que bona part dels usuaris consideren que esta iniciativa és una broma sense gràcia, uns altres demanen precaució perquè algú pot considerar que això pot ser veritat.

En qualsevol cas, és banalitzar un acte profundament perillós i nociu per a qualsevol persona que el pateix i també per a la societat. Motiu pel qual és una cosa penada pràcticament tothom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.