El terrible i pertorbador repte de TikTok: el dia Internacional de la Violació

 

El 24 d’abril totes les persones del sexe femení han d’estar alerta i anar amb molta cura per culpa d’un nou repte que, ha sorgit en les xarxes socials, i que és directament una aberració.

Un grup d’usuaris de la xarxa social TikTok ha decidit fer del F24 d’abril el Dia Internacional de la Violació als Estats Units. Una cosa així ha causat una grandíssima commoció en l’opinió pública, que es pregunta com a alguns usuaris se’ls ha pogut ocórrer una cosa tan absolutament dantesca.

La idea no ha saltat fronteres, ja que ràpidament ha sigut atallada. A més, la mateixa concepció de fer un repte per a violar dones és sens dubte una idea dantesca que ha generat més crítiques que, evidentment, suports.

No obstant això, sota l’Etiqueta #April24th2021 s’ha començat a fer viral la idea d’este dantesc repte. Encara que bona part dels usuaris consideren que esta iniciativa és una broma sense gràcia, uns altres demanen precaució perquè algú pot considerar que això pot ser veritat.

En qualsevol cas, és banalitzar un acte profundament perillós i nociu per a qualsevol persona que el pateix i també per a la societat. Motiu pel qual és una cosa penada pràcticament tothom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.