Un tren acaba aturat entre Benicàssim i Orpesa més d’una hora sense llum ni ventilació

 

L’intercity 1402 va realitzar ahir diumenge la ruta Alacant-Barcelona Sants, no obstant això cap a les 22h de la nit la locomotora es va detindre entre les estacions de Benicàssim i Orpesa. La parada, segons Renfe de 180 minuts, va suposar tot un calvari per als passatgers d’un tren que anava ple.

 

En ple agost i enmig de l’onada de calor el tren va quedar parat, sense corrent i sense ventilació en terra de ningú. La temperatura dels vagons va pujar i també els ànims dels passatgers, que durant aqueixes 3 hores van denunciar la situació en les xarxes.

Segons els propis passatgers, la situació en plena pandèmia i amb altes temperatures era bastant tibant, fins que després de nombroses protestes, la tripulació va decidir obrir manualment les portes perquè els vagons es ventilaren fins a l’arribada de la locomotora. Una situació similar va ocórrer amb el subministrament de begudes.

Els passatgers, que van aconseguir arribar a l’estació de Benicàssim, encara van haver d’esperar a una solució per a arribar amb prop de 3 hores de retard a l’estació de Barcelona-Sants.

 

Últimes notícies

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.