Un tren acaba aturat entre Benicàssim i Orpesa més d’una hora sense llum ni ventilació

 

L’intercity 1402 va realitzar ahir diumenge la ruta Alacant-Barcelona Sants, no obstant això cap a les 22h de la nit la locomotora es va detindre entre les estacions de Benicàssim i Orpesa. La parada, segons Renfe de 180 minuts, va suposar tot un calvari per als passatgers d’un tren que anava ple.

 

En ple agost i enmig de l’onada de calor el tren va quedar parat, sense corrent i sense ventilació en terra de ningú. La temperatura dels vagons va pujar i també els ànims dels passatgers, que durant aqueixes 3 hores van denunciar la situació en les xarxes.

Segons els propis passatgers, la situació en plena pandèmia i amb altes temperatures era bastant tibant, fins que després de nombroses protestes, la tripulació va decidir obrir manualment les portes perquè els vagons es ventilaren fins a l’arribada de la locomotora. Una situació similar va ocórrer amb el subministrament de begudes.

Els passatgers, que van aconseguir arribar a l’estació de Benicàssim, encara van haver d’esperar a una solució per a arribar amb prop de 3 hores de retard a l’estació de Barcelona-Sants.

 

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.