Un tren acaba aturat entre Benicàssim i Orpesa més d’una hora sense llum ni ventilació

 

L’intercity 1402 va realitzar ahir diumenge la ruta Alacant-Barcelona Sants, no obstant això cap a les 22h de la nit la locomotora es va detindre entre les estacions de Benicàssim i Orpesa. La parada, segons Renfe de 180 minuts, va suposar tot un calvari per als passatgers d’un tren que anava ple.

 

En ple agost i enmig de l’onada de calor el tren va quedar parat, sense corrent i sense ventilació en terra de ningú. La temperatura dels vagons va pujar i també els ànims dels passatgers, que durant aqueixes 3 hores van denunciar la situació en les xarxes.

Segons els propis passatgers, la situació en plena pandèmia i amb altes temperatures era bastant tibant, fins que després de nombroses protestes, la tripulació va decidir obrir manualment les portes perquè els vagons es ventilaren fins a l’arribada de la locomotora. Una situació similar va ocórrer amb el subministrament de begudes.

Els passatgers, que van aconseguir arribar a l’estació de Benicàssim, encara van haver d’esperar a una solució per a arribar amb prop de 3 hores de retard a l’estació de Barcelona-Sants.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.