Un tren acaba aturat entre Benicàssim i Orpesa més d’una hora sense llum ni ventilació

 

L’intercity 1402 va realitzar ahir diumenge la ruta Alacant-Barcelona Sants, no obstant això cap a les 22h de la nit la locomotora es va detindre entre les estacions de Benicàssim i Orpesa. La parada, segons Renfe de 180 minuts, va suposar tot un calvari per als passatgers d’un tren que anava ple.

 

En ple agost i enmig de l’onada de calor el tren va quedar parat, sense corrent i sense ventilació en terra de ningú. La temperatura dels vagons va pujar i també els ànims dels passatgers, que durant aqueixes 3 hores van denunciar la situació en les xarxes.

Segons els propis passatgers, la situació en plena pandèmia i amb altes temperatures era bastant tibant, fins que després de nombroses protestes, la tripulació va decidir obrir manualment les portes perquè els vagons es ventilaren fins a l’arribada de la locomotora. Una situació similar va ocórrer amb el subministrament de begudes.

Els passatgers, que van aconseguir arribar a l’estació de Benicàssim, encara van haver d’esperar a una solució per a arribar amb prop de 3 hores de retard a l’estació de Barcelona-Sants.

 

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.