Un tren acaba aturat entre Benicàssim i Orpesa més d’una hora sense llum ni ventilació

 

L’intercity 1402 va realitzar ahir diumenge la ruta Alacant-Barcelona Sants, no obstant això cap a les 22h de la nit la locomotora es va detindre entre les estacions de Benicàssim i Orpesa. La parada, segons Renfe de 180 minuts, va suposar tot un calvari per als passatgers d’un tren que anava ple.

 

En ple agost i enmig de l’onada de calor el tren va quedar parat, sense corrent i sense ventilació en terra de ningú. La temperatura dels vagons va pujar i també els ànims dels passatgers, que durant aqueixes 3 hores van denunciar la situació en les xarxes.

Segons els propis passatgers, la situació en plena pandèmia i amb altes temperatures era bastant tibant, fins que després de nombroses protestes, la tripulació va decidir obrir manualment les portes perquè els vagons es ventilaren fins a l’arribada de la locomotora. Una situació similar va ocórrer amb el subministrament de begudes.

Els passatgers, que van aconseguir arribar a l’estació de Benicàssim, encara van haver d’esperar a una solució per a arribar amb prop de 3 hores de retard a l’estació de Barcelona-Sants.

 

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.