11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Vídeo: Un cotxe cau al mar quan circulava a 200 km/h

Un cotxe cau a l'aigua quan circulava a 200 km/h en Mallorca

El conductor va ser rescatat per tres ciclistes | Guàrdia Civil

 

El diumenge 9 de febrer un conductor, que anava a 200 quilòmetres per hora pel passeig de vianants de Llucmajor (Mallorca), va caure al mar. L’ocupant del cotxe va  haver de ser rescatat per tres ciclistes que s’encontraven en eixe moment en el lloc de l’accident.

 

Els ciclistes es van tirar ràpidament a l’aigua per ajudar a la víctima a eixir del cotxe, i els tres van patir després episodies d’hipotèrmia. El conductor va caure al mar després de perdre el control del vehicle. A demés, en el rescat també van participar la Policia Local, la Guàrdia Civil i els Bombers de Palma, Llucmajor i el Consell de Mallorca, segons explica ‘Información’. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.