WhatsApp permetrà editar els missatges de text una vegada enviats

WhatsApp està desenvolupant una nova característica que permetrà als usuaris de l’aplicació editar els seus missatges de text una vegada els hagen enviats, la qual cosa els evitarà haver d’eliminar-los per a reescriure’ls.

La nova funció permetrà als usuaris de WhatsApp editar els seus missatges, en cas d’haver-se equivocat d’alguna forma en redactar-los. La novetat apareixerà en un submenú amb opcions per al missatge en qüestió, juntament amb unes altres ja disponibles, com a informació i copiar.

La creació d’aquesta propietat es porta discutint des de l’any 2017, en el qual es va llançar la idea. Així i tot, Whatsapp la va acabar descartant solament uns dies després. Aquesta nova funció apareixerà en forma de submenú, que donarà diferents opcions que es poden aplicar en un missatge concret.

A més, en aquest apartat també apareixerien opcions que ja es troben disponibles, com el botó per a conéixer més informació i el que s’utilitza per a copiar. Actualment es troba en fase de desenvolupament, i una vegada completada estarà disponible per a Android, iOS i l’aplicació de l’escriptori.

Es desconeix si existirà un termini de temps determinat per a poder fer l’edició del missatge després del seu enviament. Es descarta que s’introduïsca un historial d’edició dels missatges per a comprovar versions anteriors d’aquest.

No obstant això, reconeix que els plans de WhatsApp poden canviar de cara al seu desplegament definitiu.

Whatsapp també es troba testant altres característiques. Una d’elles és la possibilitat de reaccionar als missatges amb emojis en diferents tonalitats de pell.

Aquesta funció estaria disponible en les emoticones de polze cap amunt i en el de les dos mans juntes.

Últimes notícies

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.