WhatsApp permetrà editar els missatges de text una vegada enviats

WhatsApp està desenvolupant una nova característica que permetrà als usuaris de l’aplicació editar els seus missatges de text una vegada els hagen enviats, la qual cosa els evitarà haver d’eliminar-los per a reescriure’ls.

La nova funció permetrà als usuaris de WhatsApp editar els seus missatges, en cas d’haver-se equivocat d’alguna forma en redactar-los. La novetat apareixerà en un submenú amb opcions per al missatge en qüestió, juntament amb unes altres ja disponibles, com a informació i copiar.

La creació d’aquesta propietat es porta discutint des de l’any 2017, en el qual es va llançar la idea. Així i tot, Whatsapp la va acabar descartant solament uns dies després. Aquesta nova funció apareixerà en forma de submenú, que donarà diferents opcions que es poden aplicar en un missatge concret.

A més, en aquest apartat també apareixerien opcions que ja es troben disponibles, com el botó per a conéixer més informació i el que s’utilitza per a copiar. Actualment es troba en fase de desenvolupament, i una vegada completada estarà disponible per a Android, iOS i l’aplicació de l’escriptori.

Es desconeix si existirà un termini de temps determinat per a poder fer l’edició del missatge després del seu enviament. Es descarta que s’introduïsca un historial d’edició dels missatges per a comprovar versions anteriors d’aquest.

No obstant això, reconeix que els plans de WhatsApp poden canviar de cara al seu desplegament definitiu.

Whatsapp també es troba testant altres característiques. Una d’elles és la possibilitat de reaccionar als missatges amb emojis en diferents tonalitats de pell.

Aquesta funció estaria disponible en les emoticones de polze cap amunt i en el de les dos mans juntes.

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.