Vox amenaça amb deixar el govern d’Almassora si el PP no expulsa els trànsfugues

CASTELLÓ – La presidenta de Vox a Castelló, Llanos Masó, ha alertat que la seva formació abandonarà el govern d’Almassora si el PP no expulsa els regidors Vicente Martínez-Galí i José Martínez Gozálvez, que han anunciat la seva baixa com a afiliats del partit i han demanat passar al grup de no adscrits.

Masó ha indicat que “hem demanat als dos regidors que entreguin l’acta per coherència i respecte als votants”, afegint que, si no ho fan, no governaran amb “dos trànsfugues”. Així, espera que el PP mantingui l’acord de govern signat amb Vox.

Després d’una roda de premsa, Masó ha manifestat que no creu que sigui complicat buscar suport en els plens sense els regidors trànsfugues, afirmant que la situació a l’equip de govern d’Almassora és “complexa”. A més, ha lamentat que l’alcaldessa no s’hagi reunit amb ella per discutir la qüestió, tot i que té la impressió que “no hi ha coses més importants que l’estabilitat d’un govern municipal”.

Masó ha volgut aclarir la situació com més aviat millor, recordant que el dilluns hi ha ple a l’Ajuntament. La seva portaveu, Elena Gonzaléz, ha de decidir si continuarà liderant l’acord de govern o passarà a l’oposició.

La presidenta de Vox ha admès haver comès un “error” en designar aquests dos regidors, tot i que els seus objectius es mantenen centrats en complir amb el pacte de govern. A més, el portaveu de Compromís en la Diputació, David Guardiola, ha demanat al PP que assumeixi la seva responsabilitat per garantir la governabilitat del municipi, criticant la situació caòtica.

Guardiola ha referit que Vox aprofitarà la situació per fer xantatge a l’Ajuntament, denunciant la irresponsabilitat del PP que ha permès que els trànsfugues vulnerin els interessos d’Almassora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.