Vox amenaça amb deixar el govern d’Almassora si el PP no expulsa els trànsfugues

CASTELLÓ – La presidenta de Vox a Castelló, Llanos Masó, ha alertat que la seva formació abandonarà el govern d’Almassora si el PP no expulsa els regidors Vicente Martínez-Galí i José Martínez Gozálvez, que han anunciat la seva baixa com a afiliats del partit i han demanat passar al grup de no adscrits.

Masó ha indicat que «hem demanat als dos regidors que entreguin l’acta per coherència i respecte als votants», afegint que, si no ho fan, no governaran amb «dos trànsfugues». Així, espera que el PP mantingui l’acord de govern signat amb Vox.

Després d’una roda de premsa, Masó ha manifestat que no creu que sigui complicat buscar suport en els plens sense els regidors trànsfugues, afirmant que la situació a l’equip de govern d’Almassora és «complexa». A més, ha lamentat que l’alcaldessa no s’hagi reunit amb ella per discutir la qüestió, tot i que té la impressió que «no hi ha coses més importants que l’estabilitat d’un govern municipal».

Masó ha volgut aclarir la situació com més aviat millor, recordant que el dilluns hi ha ple a l’Ajuntament. La seva portaveu, Elena Gonzaléz, ha de decidir si continuarà liderant l’acord de govern o passarà a l’oposició.

La presidenta de Vox ha admès haver comès un «error» en designar aquests dos regidors, tot i que els seus objectius es mantenen centrats en complir amb el pacte de govern. A més, el portaveu de Compromís en la Diputació, David Guardiola, ha demanat al PP que assumeixi la seva responsabilitat per garantir la governabilitat del municipi, criticant la situació caòtica.

Guardiola ha referit que Vox aprofitarà la situació per fer xantatge a l’Ajuntament, denunciant la irresponsabilitat del PP que ha permès que els trànsfugues vulnerin els interessos d’Almassora.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.