Xina llança una investigació ‘antidumping’ sobre les importacions de carn de porc de la UE

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El Ministeri de Comerç de la República Popular Xina, a instàncies de l’Associació de Ramaderia de Xina, ha anunciat l’obertura d’una investigació ‘antidumping’ respecte de les importacions de carn de porc i subproductes porcins rellevants amb origen a la Unió Europea.

En un comunicat, el Ministeri xinés ha confirmat l’inici a partir del dilluns de la seua investigació, després d’avaluar les proves aportades pel sol·licitant. La investigació de Pequín “normalment hauria de finalitzar abans del 17 de juny del 2025”, encara que podrà ampliar-se 6 mesos en circumstàncies especials.

En concret, les autoritats xineses han indicat que el període d’investigació per ‘dúmping’ abasta de l’1 de gener del 2023 al 31 de desembre del 2023, mentre que el període d’investigació de dany a la indústria correspon a l’interval comprès entre l’1 de gener del 2020 al 31 de desembre del 2023.

En este sentit, el Ministeri de Comerç de Xina ha indicat que l’àmbit d’investigació comprèn les “importacions de carn de porc i subproductes de porc rellevants originàries de la UE”.

Així, aplica a productes elaborats del sacrifici de porcs, inclosa la carn de porc fresca, refrigerada o congelada; despulls de porc comestibles frescs, refrigerats o congelats; greix de porc fresca, refrigerada, congelada, seca, fumada, salada o adobada i greix de porc sense carn magra que no haja sigut fosa ni extreta per altres mètodes; budells i estómacs de porc, frescs, refrigerats, congelats, secs, fumats, salats o adobats, enters o en trossos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investigat per circular amb moto a 192 km/h en la CV-339 de Llíria, limitada a 70

La Guàrdia Civil de València investiga a un motorista detectat a 192 km/h en la CV-339, limitada a 70. L'excés de 122 km/h es tracta com a delicte de seguretat viària

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.