Xina llança una investigació ‘antidumping’ sobre les importacions de carn de porc de la UE

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El Ministeri de Comerç de la República Popular Xina, a instàncies de l’Associació de Ramaderia de Xina, ha anunciat l’obertura d’una investigació ‘antidumping’ respecte de les importacions de carn de porc i subproductes porcins rellevants amb origen a la Unió Europea.

En un comunicat, el Ministeri xinés ha confirmat l’inici a partir del dilluns de la seua investigació, després d’avaluar les proves aportades pel sol·licitant. La investigació de Pequín «normalment hauria de finalitzar abans del 17 de juny del 2025», encara que podrà ampliar-se 6 mesos en circumstàncies especials.

En concret, les autoritats xineses han indicat que el període d’investigació per ‘dúmping’ abasta de l’1 de gener del 2023 al 31 de desembre del 2023, mentre que el període d’investigació de dany a la indústria correspon a l’interval comprès entre l’1 de gener del 2020 al 31 de desembre del 2023.

En este sentit, el Ministeri de Comerç de Xina ha indicat que l’àmbit d’investigació comprèn les «importacions de carn de porc i subproductes de porc rellevants originàries de la UE».

Així, aplica a productes elaborats del sacrifici de porcs, inclosa la carn de porc fresca, refrigerada o congelada; despulls de porc comestibles frescs, refrigerats o congelats; greix de porc fresca, refrigerada, congelada, seca, fumada, salada o adobada i greix de porc sense carn magra que no haja sigut fosa ni extreta per altres mètodes; budells i estómacs de porc, frescs, refrigerats, congelats, secs, fumats, salats o adobats, enters o en trossos.

Últimes notícies

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.