Xina llança una investigació ‘antidumping’ sobre les importacions de carn de porc de la UE

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El Ministeri de Comerç de la República Popular Xina, a instàncies de l’Associació de Ramaderia de Xina, ha anunciat l’obertura d’una investigació ‘antidumping’ respecte de les importacions de carn de porc i subproductes porcins rellevants amb origen a la Unió Europea.

En un comunicat, el Ministeri xinés ha confirmat l’inici a partir del dilluns de la seua investigació, després d’avaluar les proves aportades pel sol·licitant. La investigació de Pequín “normalment hauria de finalitzar abans del 17 de juny del 2025”, encara que podrà ampliar-se 6 mesos en circumstàncies especials.

En concret, les autoritats xineses han indicat que el període d’investigació per ‘dúmping’ abasta de l’1 de gener del 2023 al 31 de desembre del 2023, mentre que el període d’investigació de dany a la indústria correspon a l’interval comprès entre l’1 de gener del 2020 al 31 de desembre del 2023.

En este sentit, el Ministeri de Comerç de Xina ha indicat que l’àmbit d’investigació comprèn les “importacions de carn de porc i subproductes de porc rellevants originàries de la UE”.

Així, aplica a productes elaborats del sacrifici de porcs, inclosa la carn de porc fresca, refrigerada o congelada; despulls de porc comestibles frescs, refrigerats o congelats; greix de porc fresca, refrigerada, congelada, seca, fumada, salada o adobada i greix de porc sense carn magra que no haja sigut fosa ni extreta per altres mètodes; budells i estómacs de porc, frescs, refrigerats, congelats, secs, fumats, salats o adobats, enters o en trossos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.