17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Xina llança una investigació ‘antidumping’ sobre les importacions de carn de porc de la UE

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El Ministeri de Comerç de la República Popular Xina, a instàncies de l’Associació de Ramaderia de Xina, ha anunciat l’obertura d’una investigació ‘antidumping’ respecte de les importacions de carn de porc i subproductes porcins rellevants amb origen a la Unió Europea.

En un comunicat, el Ministeri xinés ha confirmat l’inici a partir del dilluns de la seua investigació, després d’avaluar les proves aportades pel sol·licitant. La investigació de Pequín “normalment hauria de finalitzar abans del 17 de juny del 2025”, encara que podrà ampliar-se 6 mesos en circumstàncies especials.

En concret, les autoritats xineses han indicat que el període d’investigació per ‘dúmping’ abasta de l’1 de gener del 2023 al 31 de desembre del 2023, mentre que el període d’investigació de dany a la indústria correspon a l’interval comprès entre l’1 de gener del 2020 al 31 de desembre del 2023.

En este sentit, el Ministeri de Comerç de Xina ha indicat que l’àmbit d’investigació comprèn les “importacions de carn de porc i subproductes de porc rellevants originàries de la UE”.

Així, aplica a productes elaborats del sacrifici de porcs, inclosa la carn de porc fresca, refrigerada o congelada; despulls de porc comestibles frescs, refrigerats o congelats; greix de porc fresca, refrigerada, congelada, seca, fumada, salada o adobada i greix de porc sense carn magra que no haja sigut fosa ni extreta per altres mètodes; budells i estómacs de porc, frescs, refrigerats, congelats, secs, fumats, salats o adobats, enters o en trossos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en les vivendes socials de Miguel Hernández, a Alacant. El vent i un brasero han afavorit la propagació i l'ajuntament ha activat ajuda residencial.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i 7 borrasques

Aemet fixa el final de l'episodi de ponent per al divendres 20, amb l'entrada d'un anticicló. Fins llavors seguiran els avisos i el risc de danys.

Dèsset detinguts per estar sense papers en dos operatius a Almoradí i Callosa de Segura

Dèsset persones han sigut detingudes per infringir la Llei d'Estrangeria en controls en locals d'oci d'Almoradí i Callosa de Segura. A més, un home va ser arrestat per una orde europea de detenció vinculada a un delicte de drogues.

El Castelló torna al lideratge de Segona més de 33 anys després

El Castelló és líder en solitari de Segona després del 2-0 a l'Esportiu i l'ensopegada del Racing a Eibar. Suma 48 punts i es mesurarà al Racing en dos jornades.

Nacho Pérez, de 17 anys, es va convertir en el futbolista més jove del Llevant en Primera

El lateral de 17 anys va debutar en Primera amb el Llevant com a titular en el derbi davant el València, que va acabar 0-2. La seua aparició fixa un nou rècord del club.

Demanen 8 anys de presó per a dos germans per vendre droga en una fruiteria de Torrevieja

La Fiscalia sol·licita 8 anys de presó per a dos germans i 5 per a un tercer per tràfic de drogues; el juí està assenyalat en l'Audiència d'Alacant amb seu a Elx.

La Generalitat completarà a la primavera totes les obres locals després de la dana

Vicente Martínez Mus ha avançat que a la primavera conclourà el 100% de les obres locals després de la dana, i que el Consell anirà a la comissió amb una postura reivindicativa i de lleialtat institucional. A més, negocia amb València una nova estació d'autobusos amb dos ubicacions.

El València firma la seua tercera porteria a zero fora i iguala la marca de 23-24

El València va guanyar 0-2 el derbi enfront del Llevant i va encadenar la seua tercera porteria a zero com a visitant del curs, un registre que iguala la seua millor marca recent.