Mastodon
23.4 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

Una xiqueta, de 2 anys, i una xica, de 24, ferides en ser atropellades en Castelló

Avinguda de l'Alcora en Castelló

Les dos han sigut atropellades a l’hora d’entrar a escola | Google Maps

Una xica, de 24 anys, i una menor, de 2, han resultat ferides este dijous a primer hora, després de ser atropellades per un cotxe en Castelló, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Els fets s’han produït a les 9 del matí, a l’hora d’entrar a escola, en l’avinguda d’Alcora de la ciutat. Ràpidament, el CICU ha mobilitzat a dos ambulàncies, una del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els servicis mèdics han assistit a la xica per politraumatisme i a la xiqueta, amb ferides superficials. Una volta estabilitzades, les dos han sigut traslladades a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre detinguts per la mort a tirs d’un firaire a Alcalá de Henares

La Policia Nacional ha arrestat a quatre hòmens per l'homicidi d'un firaire a Alcalá de Henares. Dos van ser capturats a la província de València i dos a Madrid.

Mazón centrarà el seu discurs de Política General a exigir més suport estatal per a la recuperació postdana

Mazón enfocarà el Debat de Política General a reclamar més implicació i coordinació de l'Estat en la reconstrucció després de la DANA. També buscarà consensos sobre finançament, infraestructures, aigua i servicis públics.

La contaminació microbiològica en l’Albufera de València es modera i no suposa risc sanitari

Quasi un any després de la DANA, les anàlisis situen la contaminació microbiològica en l'Albufera de València en nivells molt moderats. No hi ha risc sanitari i es manté la vigilància científica.

La jutgessa de la DANA demana a À Punt i a Emergències tot el gravat en el Cecopi

La magistrada que instruïx la causa penal per la DANA a València reclama a À Punt, Emergències i a la productora el material audiovisual de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre.

La jutgessa de la DANA requerix a À Punt, Emergències i la productora totes les gravacions del Cecopi

La magistrada que investiga la DANA a València demana a À Punt, a l'àrea d'Emergències i a la productora el material íntegre d'imatge i so de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. L'orde seguix a les declaracions del conseller i a la petició de diverses acusacions per a incorporar les gravacions a la causa.

Salvador Navarro (CEV) s’absenta del cim del diàleg social per una indisposició

El president de la CEV no ha acudit a la reunió de la Mesa de Diàleg Social al Palau per una indisposició. La seua absència coincidix amb l'obertura del procés electoral de la patronal, que celebrarà eleccions el 6 de novembre.

Polo, president de la CHJ, afronta el seu testimoniatge a Catarroja entre crits i exigències de responsabilitats

El president de la CHJ va arribar al jutjat de Catarroja entre esbroncs i acusacions de familiars de víctimes. Declararà com a testimoni per la gestió de la DANA i la rambla de Poio

L’últim cap de setmana d’estiu porta ruixats i alts i baixos tèrmics en la Comunitat Valenciana

El dissabte s'esperen ruixats en la mitat nord a la vesprada i el diumenge podran estendre's a la resta. Les màximes baixen hui i tendiran a mantindre's o pujar després.