Un xoc entre dos camions obliga a tallar l’A-3 a Caudete de las Fuentes

Una col·lisió entre dos camions en l'A-3, a l'altura de Caudete de las Fuentes ha obligat des de primera hora de la vesprada a tallar l'autovia, oberta per a turismes des de les 16.30 hores. L'accident ha provocat retencions de fins a sis quilòmetres, segons ha informat el Centre de Gestió de Tràfic. 

El sinistre s'ha produït sobre les dotze del migdia, quan els camions han col·lisionat en el quilòmetre 270 de l'autovia, en direcció a Madrid.

La col·lisió ha provocat el tancament de la A-3 i el desviament del tràfic per l'antiga N-3. Posteriorment, l'autovia s'ha reobert per als turismes, mentre que els camions continuen el seu desviament.

A dos quarts de cinc de la vesprada continuen les retencions d'entre quatre i cinc quilòmetres, des del quilòmetre 270 fins al 275, que van fluctuant, assenyalen des de Tràfic. Efectius de bombers del parc de Requena  s'han mobilitzat fins al punt de l'accident per a col·laborar amb els serveis sanitaris i dur a terme la neteja de la calçada, segons el Consorci Provincial.

  

 

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.