9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Un xoc entre dos camions obliga a tallar l’A-3 a Caudete de las Fuentes

Una col·lisió entre dos camions en l'A-3, a l'altura de Caudete de las Fuentes ha obligat des de primera hora de la vesprada a tallar l'autovia, oberta per a turismes des de les 16.30 hores. L'accident ha provocat retencions de fins a sis quilòmetres, segons ha informat el Centre de Gestió de Tràfic. 

El sinistre s'ha produït sobre les dotze del migdia, quan els camions han col·lisionat en el quilòmetre 270 de l'autovia, en direcció a Madrid.

La col·lisió ha provocat el tancament de la A-3 i el desviament del tràfic per l'antiga N-3. Posteriorment, l'autovia s'ha reobert per als turismes, mentre que els camions continuen el seu desviament.

A dos quarts de cinc de la vesprada continuen les retencions d'entre quatre i cinc quilòmetres, des del quilòmetre 270 fins al 275, que van fluctuant, assenyalen des de Tràfic. Efectius de bombers del parc de Requena  s'han mobilitzat fins al punt de l'accident per a col·laborar amb els serveis sanitaris i dur a terme la neteja de la calçada, segons el Consorci Provincial.

  

 

Últimes notícies

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.