13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Un xoc entre dos camions obliga a tallar l’A-3 a Caudete de las Fuentes

Una col·lisió entre dos camions en l'A-3, a l'altura de Caudete de las Fuentes ha obligat des de primera hora de la vesprada a tallar l'autovia, oberta per a turismes des de les 16.30 hores. L'accident ha provocat retencions de fins a sis quilòmetres, segons ha informat el Centre de Gestió de Tràfic. 

El sinistre s'ha produït sobre les dotze del migdia, quan els camions han col·lisionat en el quilòmetre 270 de l'autovia, en direcció a Madrid.

La col·lisió ha provocat el tancament de la A-3 i el desviament del tràfic per l'antiga N-3. Posteriorment, l'autovia s'ha reobert per als turismes, mentre que els camions continuen el seu desviament.

A dos quarts de cinc de la vesprada continuen les retencions d'entre quatre i cinc quilòmetres, des del quilòmetre 270 fins al 275, que van fluctuant, assenyalen des de Tràfic. Efectius de bombers del parc de Requena  s'han mobilitzat fins al punt de l'accident per a col·laborar amb els serveis sanitaris i dur a terme la neteja de la calçada, segons el Consorci Provincial.

  

 

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.