Un xoc entre dos camions obliga a tallar l’A-3 a Caudete de las Fuentes

Una col·lisió entre dos camions en l'A-3, a l'altura de Caudete de las Fuentes ha obligat des de primera hora de la vesprada a tallar l'autovia, oberta per a turismes des de les 16.30 hores. L'accident ha provocat retencions de fins a sis quilòmetres, segons ha informat el Centre de Gestió de Tràfic. 

El sinistre s'ha produït sobre les dotze del migdia, quan els camions han col·lisionat en el quilòmetre 270 de l'autovia, en direcció a Madrid.

La col·lisió ha provocat el tancament de la A-3 i el desviament del tràfic per l'antiga N-3. Posteriorment, l'autovia s'ha reobert per als turismes, mentre que els camions continuen el seu desviament.

A dos quarts de cinc de la vesprada continuen les retencions d'entre quatre i cinc quilòmetres, des del quilòmetre 270 fins al 275, que van fluctuant, assenyalen des de Tràfic. Efectius de bombers del parc de Requena  s'han mobilitzat fins al punt de l'accident per a col·laborar amb els serveis sanitaris i dur a terme la neteja de la calçada, segons el Consorci Provincial.

  

 

Últimes notícies

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.
FILMOTECA D'ESTIU