Detenen un vehicle a Elx que transportava un gall de baralla malferit

La Policia Local d’Elx va interceptar en la matinada del dissabte 7 de maig un vehicle que transportava un gall de baralla malferit. Una patrulla del cos de seguretat municipal es va trobar amb un vehicle en l’avinguda de la Llibertat que, en advertir de la presència policial, va realitzar una maniobra evasiva per a esquivar-la. Encara que finalment es va detindre a petició dels agents.

Els policies, els qui van preguntar als ocupants de l’automòbil per la seua reacció, es van adonar en aqueix moment de l’existència d’un animal dins d’una caixa a l’interior de l’habitacle. Dins d’aquesta, es trobava un gall viu amb evidents lesions i sang recent en el plomatge i en el propi recipient.

En ser preguntats novament pel motiu de trobar a l’ocell en aquest estat, qui es va identificar com el propietari va donar una resposta poc convincent, procedint a la intervenció d’animal per al seu trasllat a la Protectora d’Animals i Plantes d’Alacant, situada en la partida de Bacarot.

En dies posteriors, el veterinari de l’entitat va emetre un informe assenyalant que les lesions i mutilacions del gall corresponien amb les d’un destinat a baralles.

Per tals motius, els agents van comparéixer davant l’autoritat competent per a donar compte d’un possible delicte de maltractament animal, que contempla penes de privació de llibertat de tres mesos a un any i la inhabilitació especial de la tinença, la comercialització i el desenvolupament de professions relacionades amb la fauna.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.