Detenen un vehicle a Elx que transportava un gall de baralla malferit

La Policia Local d’Elx va interceptar en la matinada del dissabte 7 de maig un vehicle que transportava un gall de baralla malferit. Una patrulla del cos de seguretat municipal es va trobar amb un vehicle en l’avinguda de la Llibertat que, en advertir de la presència policial, va realitzar una maniobra evasiva per a esquivar-la. Encara que finalment es va detindre a petició dels agents.

Els policies, els qui van preguntar als ocupants de l’automòbil per la seua reacció, es van adonar en aqueix moment de l’existència d’un animal dins d’una caixa a l’interior de l’habitacle. Dins d’aquesta, es trobava un gall viu amb evidents lesions i sang recent en el plomatge i en el propi recipient.

En ser preguntats novament pel motiu de trobar a l’ocell en aquest estat, qui es va identificar com el propietari va donar una resposta poc convincent, procedint a la intervenció d’animal per al seu trasllat a la Protectora d’Animals i Plantes d’Alacant, situada en la partida de Bacarot.

En dies posteriors, el veterinari de l’entitat va emetre un informe assenyalant que les lesions i mutilacions del gall corresponien amb les d’un destinat a baralles.

Per tals motius, els agents van comparéixer davant l’autoritat competent per a donar compte d’un possible delicte de maltractament animal, que contempla penes de privació de llibertat de tres mesos a un any i la inhabilitació especial de la tinença, la comercialització i el desenvolupament de professions relacionades amb la fauna.

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.