Rescaten a un home que va caure des de 20 metres en una zona rural de Nàquera

Els bombers rescaten un home que va patir una caiguda d’uns vint metres d’altura en un terraplén d’una zona rural de Nàquera ahir dissabte.

L’avís es va rebre a les 19.23 h i fins allí el Consorci hi va mobilitzar un dispositiu de rescat amb Grup de Rescat en Altura GERA, que hi va acudir amb helicòpter de rescat de la Generalitat. També es van mobilitzar bombers de Moncada, comandament de bombers de Sagunt i unitats de bombers forestals de GVA-Sgise.

En estar prop de l’ocàs, l’helicòpter es va haver de retirar després de dipositar en el terreny al GERA, i tot el procés de rescat va continuar via terrestre, malgrat ser una zona de molt difícil accés.

Els bombers hi van immobilitzar l’home, que s’hi havia lesionat en la caiguda, i el van ubicar en llitera de rescat per poder traslladar-lo.

Prop de les dotze de la matinada, els efectius el van transferir a l’ambulància desplaçada a la zona, i el dispositiu de rescat dels bombers es va desmobilitzar finalment a les 00.30 h.

No és l’únic rescat en el qual va intervindre ahir el GERA, ja que al migdia també es va haver de rescatar un home desorientat a la zona de la Murta a Alzira, i de matí a un gos caigut al riu Albiol a Xàtiva.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.