Zara ofereix als seus clients la possibilitat d’aconseguir els pantalons texans perfectes per a cada cos

Imagen de archivo de una tienda Zara.

Imatge d’arxiu d’una tenda Zara. | Imatge: Cedida.

 

Una de les peces de roba imprescindibles a qualsevol armari és sens dubte el pantaló texà. Aquesta peça és una de les més vestides diàriament al món, per la seua comoditat i pel fet d’oferir infinitats de combinacions i estilismes. No és estrany que una mateixa persona tingui més de 5 o 10 parells de pantalons únicament texans. Tot i això, moltes vegades és realment difícil trobar el que millor queda segons cada cos.

 

A les tendes ja no podem confiar que una mateixa talla quedi igual, i els patrons són tan diferents que pot ser que un tipus de pantaló no quedi bé a tot el món. Tot i això, sempre estem disposats a trobar «EL pantaló texà». Ja fa temps, la firma Zara del grup tèxtil Inditex va proposar una opció per tal de poder trobar l’estil de pantaló desitjat.

 

Los dos tipos de pantalones vaqueros disponibles en Zara, según el largo

Els dos tipus de pantalons texans disponibles a Zara, segons el llarg | Imatge de: Zara.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.