Zelenski espera que les polítiques dels EUA sobre Ucraïna es mantinguen després de les presidencials

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El president d’Ucraïna, Volodímir Zelenski, ha expressat que espera que la política exterior dels EUA sobre Ucraïna es mantinga després de les presidencials del mes de novembre i ha ressaltat la importància que el “dictador” Vladímir Putin “ho sàpiga”.

“Tot depén completament del poble nord-americà, no d’una única persona. Putin sempre compta amb dividir la gent, dividir els nord-americans, els països europeus”, ha puntualitzat.

“Si el dictador rus no és aturat a Ucraïna, anirà endavant i, després, els EUA hauran de defensar els països de l’OTAN que formaven part de la URSS”, ha aclarit, segons ha recollit un comunicat de la Presidència.

Així s’ha pronunciat durant una visita a la Fundació Presidencial Ronald Reagan a Washington, on se celebrarà la cimera de l’OTAN. Zelenski ha aprofitat per a agrair als seus aliats l’increment dels enviaments de sistemes de defensa aèria i cinc sistemes addicionals Patriot.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.