Zelenski espera que les polítiques dels EUA sobre Ucraïna es mantinguen després de les presidencials

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El president d’Ucraïna, Volodímir Zelenski, ha expressat que espera que la política exterior dels EUA sobre Ucraïna es mantinga després de les presidencials del mes de novembre i ha ressaltat la importància que el «dictador» Vladímir Putin «ho sàpiga».

«Tot depén completament del poble nord-americà, no d’una única persona. Putin sempre compta amb dividir la gent, dividir els nord-americans, els països europeus», ha puntualitzat.

«Si el dictador rus no és aturat a Ucraïna, anirà endavant i, després, els EUA hauran de defensar els països de l’OTAN que formaven part de la URSS», ha aclarit, segons ha recollit un comunicat de la Presidència.

Així s’ha pronunciat durant una visita a la Fundació Presidencial Ronald Reagan a Washington, on se celebrarà la cimera de l’OTAN. Zelenski ha aprofitat per a agrair als seus aliats l’increment dels enviaments de sistemes de defensa aèria i cinc sistemes addicionals Patriot.

Últimes notícies

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.