16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

‘Zorra’ es converteix en la tercera cançó més viral del món en Spotify

Després de l’èxit del Benidorm Fest 2024, la cançó de Nebulossa que representarà a Espanya en Eurovisió s’ha situat com la tercera més viral del món en la plataforma de música de Spotify.

De fet, ‘Zorra’ ha guanyat adeptes després de guanyar el concurs del Benidorm Fest i és la més escoltada també a escala nacional. Segons les dades publicades per Spotify, fins al dimarts, la cançó portava 3,3 milions de reproduccions en la plataforma de ‘streaming’.

D’altra banda, en Youtube, l’actuació del grup alacantí Nebulossa de la final del festival de Benidorm acumula més de 2,5 milions de reproduccions, superant en més d’1 milió a Blanca Paloma, guanyadora del Benidorm Fest 2023.

No obstant això, cap de les dues actuacions supera, de moment, la de la cantant Chanel que continua liderant les dades de Youtube amb 3,6 milions de visites.

Últimes notícies

El nou model oncològic prioritza un tracte humà i integral i reforça l’autonomia del pacient

L'Associació Contra el Càncer València ha presentat un model centrat en la persona que impulsa decisions informades, espais humanitzats i la cura dels professionals. La iniciativa es recolza en acompanyament a centres, una Xarxa de Pacients amb Veu i servicis gratuïts ampliats.

La Fe realitza deu trasplantaments en 24 hores amb tres òrgans cardíacs

La Fe ha encadenat deu trasplantaments de diferents òrgans en un dia, amb tres cardíacs. L'operativa va mobilitzar a més de cent professionals i va minimitzar la isquèmia freda.

Confiscats 242 quilos de cocaïna i 51 detinguts en una macrooperació a València, Castelló, Madrid i Conca

La Policia Nacional ha detingut a 51 persones i ha intervingut prop de 242 quilos de cocaïna en 39 registres. La xarxa operava per nivells, amb caletas i magatzems en diversos municipis.

El València Basket guarda silencie sobre el seu viatge a Israel per seguretat

El València Basket emprén este dimecres el seu viatge per a jugar el dijous davant el Hapoel Tel Aviv sense difondre detalls per motius de seguretat. L'expedició operarà amb protocols reforçats d'Eurolliga.

Avís groc en gran part de la Comunitat este dijous per ratxes de 80 km/h

Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc a València, l'interior d'Alacant i àrees de l'interior sud de Castelló per vent de l'oest i sud-oest amb ratxes de fins a 80 km/h. En la costa d'Alacant també hi haurà avís per fenòmens costaners i mar alterada.

Gener excepcional a Alacant: 20 dies de pluja, quasi la mitat d’un any

Alacant ha tancat un gener excepcional per nombre de dies de pluja: 20 de 31. Encara que els acumulats han sigut baixos, la distribució sostinguda ha sigut positiva.

El temps advers, Adamuz i el canvi del Benidorm Fest refreden l’ocupació hotelera al gener

L'ocupació mitjana de gener cau 3,3 punts per la mala meteorologia, els efectes de l'accident de Adamuz i el trasllat del Benidorm Fest a febrer. Benidorm, la Costa Blanca, València i Castelló mostren ajustos desiguals, amb la capital valenciana a l'alça.

La Universitat de València destinarà 40 milions a ampliar la Facultat de Ciències Biològiques

La UV invertirà 40 milions en un nou edifici de 17.000 m² i sis plantes a Burjassot per a reordenar Biològiques i respondre a l'alta demanda. La inauguració està prevista per a 2029.