13.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Més atropellaments a senglars en l’última setmana en Castelló

Imatge d’arxiu d’un porc senglar  | Twitter 

 

ACTUALITZAT 20/11/2019 12.30 hores. Esta última setmana, en les comarques de Castelló, diferents porcs senglars han sigut atropellats. Els fets s’han produït en algunes carreteres de cinc localitats del nord del territori valencià.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, estos últims dies diferents conductors han vist i atropellat alguns d’estos animals en la carretera CV-149, que unix Benicàssim amb la ciutat de Castelló de la Plana. Asseguren que fa pocs dies, de nit, «vam vore creuar a una manada d’uns 10 senglars d’un tamany no massa gran. No ens va passar res perquè no anàvem ràpid, però vam arribar a pegar-li amb el cotxe a un», ha explicat. Això sí, este testimoni també relata que hi havia algun d’estos exemplars morts al costat de la carretera.

 

En esta zona, segons expliquen alguns conductors, els animals acostumen a baixar des del Parc Natural del Desert de Les Palmes fins a les zones humides que hi han entre Benicàssim i Castelló, per tal d’alimentar-se i beure.

 

Altres incidents

A més d’estos incidents, el passat diumenge es van produir altres atropellaments a senglars, tots ells en menys de 24 hores. El primer en la CV-10, cap a les 18.50 hores, en la localitat de Vilanova d’Alcolea, en la comarca de la Plana Alta. Més tard, cap a les 20.40 hores, es produïa un altre, en este cas en el quilòmetre 374 de l’AP-7 (autopista del Mediterrani), just a l’altura de la localitat de Santa Magdalena de Polpís, en la comarca del Baix Maestrat. I l’últim va passar cap a la mitjanit en una via secundària molt pròxima a la localitat de Sant Jordi, també en la comarca del Baix Maestrat.

  

Ja en el passat mes d’octubre es van produir diferents atropellaments a porcs senglars en altres poblacions pròximes. Segons indica Trànsit, enguany s’ha incrementat un 30% la xifra per esta classe d’accidents en les carreteres de les comarques de Castelló. Tot i els fets, no hi ha hagut que lamentar danys materials ni cap persona ha resultat ferida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

Pérez Llorca ha defés que la Comunitat continua recuperant-se de la pitjor catàstrofe de la seua història i ha promés fets i recursos fins a culminar la reconstrucció. Ha demanat cooperació entre administracions, estabilitat institucional i mesures per a vivenda, ocupació, fiscalitat i servicis públics.

Indonèsia espera estendre la busca de tres espanyols desapareguts després d’un naufragi

Les autoritats preveuen mantindre l'operatiu més enllà del sèptim dia legal en reforçar-lo amb més mitjans, sonar i un radi de 34,96 milles nàutiques.

Indonèsia espera estendre la busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi en Komodo

Les autoritats van indicar que confien a prolongar l'operatiu de rescat més enllà del mínim legal. L'àrea es va ampliar i en la sèptima jornada s'usarà sonar.