Més atropellaments a senglars en l’última setmana en Castelló

Imatge d’arxiu d’un porc senglar  | Twitter 

 

ACTUALITZAT 20/11/2019 12.30 hores. Esta última setmana, en les comarques de Castelló, diferents porcs senglars han sigut atropellats. Els fets s’han produït en algunes carreteres de cinc localitats del nord del territori valencià.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, estos últims dies diferents conductors han vist i atropellat alguns d’estos animals en la carretera CV-149, que unix Benicàssim amb la ciutat de Castelló de la Plana. Asseguren que fa pocs dies, de nit, «vam vore creuar a una manada d’uns 10 senglars d’un tamany no massa gran. No ens va passar res perquè no anàvem ràpid, però vam arribar a pegar-li amb el cotxe a un», ha explicat. Això sí, este testimoni també relata que hi havia algun d’estos exemplars morts al costat de la carretera.

 

En esta zona, segons expliquen alguns conductors, els animals acostumen a baixar des del Parc Natural del Desert de Les Palmes fins a les zones humides que hi han entre Benicàssim i Castelló, per tal d’alimentar-se i beure.

 

Altres incidents

A més d’estos incidents, el passat diumenge es van produir altres atropellaments a senglars, tots ells en menys de 24 hores. El primer en la CV-10, cap a les 18.50 hores, en la localitat de Vilanova d’Alcolea, en la comarca de la Plana Alta. Més tard, cap a les 20.40 hores, es produïa un altre, en este cas en el quilòmetre 374 de l’AP-7 (autopista del Mediterrani), just a l’altura de la localitat de Santa Magdalena de Polpís, en la comarca del Baix Maestrat. I l’últim va passar cap a la mitjanit en una via secundària molt pròxima a la localitat de Sant Jordi, també en la comarca del Baix Maestrat.

  

Ja en el passat mes d’octubre es van produir diferents atropellaments a porcs senglars en altres poblacions pròximes. Segons indica Trànsit, enguany s’ha incrementat un 30% la xifra per esta classe d’accidents en les carreteres de les comarques de Castelló. Tot i els fets, no hi ha hagut que lamentar danys materials ni cap persona ha resultat ferida.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.