Més atropellaments a senglars en l’última setmana en Castelló

Imatge d’arxiu d’un porc senglar  | Twitter 

 

ACTUALITZAT 20/11/2019 12.30 hores. Esta última setmana, en les comarques de Castelló, diferents porcs senglars han sigut atropellats. Els fets s’han produït en algunes carreteres de cinc localitats del nord del territori valencià.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, estos últims dies diferents conductors han vist i atropellat alguns d’estos animals en la carretera CV-149, que unix Benicàssim amb la ciutat de Castelló de la Plana. Asseguren que fa pocs dies, de nit, «vam vore creuar a una manada d’uns 10 senglars d’un tamany no massa gran. No ens va passar res perquè no anàvem ràpid, però vam arribar a pegar-li amb el cotxe a un», ha explicat. Això sí, este testimoni també relata que hi havia algun d’estos exemplars morts al costat de la carretera.

 

En esta zona, segons expliquen alguns conductors, els animals acostumen a baixar des del Parc Natural del Desert de Les Palmes fins a les zones humides que hi han entre Benicàssim i Castelló, per tal d’alimentar-se i beure.

 

Altres incidents

A més d’estos incidents, el passat diumenge es van produir altres atropellaments a senglars, tots ells en menys de 24 hores. El primer en la CV-10, cap a les 18.50 hores, en la localitat de Vilanova d’Alcolea, en la comarca de la Plana Alta. Més tard, cap a les 20.40 hores, es produïa un altre, en este cas en el quilòmetre 374 de l’AP-7 (autopista del Mediterrani), just a l’altura de la localitat de Santa Magdalena de Polpís, en la comarca del Baix Maestrat. I l’últim va passar cap a la mitjanit en una via secundària molt pròxima a la localitat de Sant Jordi, també en la comarca del Baix Maestrat.

  

Ja en el passat mes d’octubre es van produir diferents atropellaments a porcs senglars en altres poblacions pròximes. Segons indica Trànsit, enguany s’ha incrementat un 30% la xifra per esta classe d’accidents en les carreteres de les comarques de Castelló. Tot i els fets, no hi ha hagut que lamentar danys materials ni cap persona ha resultat ferida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.

Pérez Llorca responsabilitza l’Ajuntament de Villena de la retallada en seguretat del MUVI

El president Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que la reducció del 70 % del pressupost de seguretat del Museu de Villena és decisió municipal i ha traslladat la solidaritat de la Generalitat al poble per la pèrdua del seu llegat.

Harvey Elliott aposta per tornar el València CF a Europa amb gana i motivació

Harvey Elliott, nou migpunt del València CF cedit pel Liverpool, s'ha marcat el repte d'ajudar l'equip a tornar a Europa i ha fixat entre deu i vint gols o assistències com a exigència personal per a esta temporada.

Etta Eyong rebutja ofertes milionàries i continua al Levante malgrat l’interés del Valencia

El director esportiu del Levante, Héctor Rodas, ha explicat que el club ha rebut ofertes econòmicament molt potents per Etta Eyong, inclosos contactes del Valencia CF, però el davanter camerunés ha decidit quedar-se i lluitar per la permanència.

El Levante recorrerà a la FIFA per a inscriure Akieme fora de termini

El Levante ha anunciat que presentarà un recurs davant la FIFA per a intentar validar la cessió de Sergio Akieme, rebutjada per LaLiga per arribar fora de termini.

Carlos Álvarez deixa el Llevant rumb al Club América de Mèxic

El director esportiu del Llevant ha confirmat que el traspàs de Carlos Álvarez al Club América de Mèxic està tancat i pendent només d’uns últims detalls contractuals. El migcampista andalús tanca així una etapa de 105 partits, 14 gols i 14 assistències amb el club granota.