Més atropellaments a senglars en l’última setmana en Castelló

Imatge d’arxiu d’un porc senglar  | Twitter 

 

ACTUALITZAT 20/11/2019 12.30 hores. Esta última setmana, en les comarques de Castelló, diferents porcs senglars han sigut atropellats. Els fets s’han produït en algunes carreteres de cinc localitats del nord del territori valencià.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, estos últims dies diferents conductors han vist i atropellat alguns d’estos animals en la carretera CV-149, que unix Benicàssim amb la ciutat de Castelló de la Plana. Asseguren que fa pocs dies, de nit, «vam vore creuar a una manada d’uns 10 senglars d’un tamany no massa gran. No ens va passar res perquè no anàvem ràpid, però vam arribar a pegar-li amb el cotxe a un», ha explicat. Això sí, este testimoni també relata que hi havia algun d’estos exemplars morts al costat de la carretera.

 

En esta zona, segons expliquen alguns conductors, els animals acostumen a baixar des del Parc Natural del Desert de Les Palmes fins a les zones humides que hi han entre Benicàssim i Castelló, per tal d’alimentar-se i beure.

 

Altres incidents

A més d’estos incidents, el passat diumenge es van produir altres atropellaments a senglars, tots ells en menys de 24 hores. El primer en la CV-10, cap a les 18.50 hores, en la localitat de Vilanova d’Alcolea, en la comarca de la Plana Alta. Més tard, cap a les 20.40 hores, es produïa un altre, en este cas en el quilòmetre 374 de l’AP-7 (autopista del Mediterrani), just a l’altura de la localitat de Santa Magdalena de Polpís, en la comarca del Baix Maestrat. I l’últim va passar cap a la mitjanit en una via secundària molt pròxima a la localitat de Sant Jordi, també en la comarca del Baix Maestrat.

  

Ja en el passat mes d’octubre es van produir diferents atropellaments a porcs senglars en altres poblacions pròximes. Segons indica Trànsit, enguany s’ha incrementat un 30% la xifra per esta classe d’accidents en les carreteres de les comarques de Castelló. Tot i els fets, no hi ha hagut que lamentar danys materials ni cap persona ha resultat ferida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.