MADRID, 29 (EUROPA PRESS)
Iberdrola va patir a principis del mes de maig un ciberatac que ha afectat dades de més de 600.000 clients de l’elèctrica a Espanya.
En concret, l’energètica va detectar el passat 7 de maig un accés no autoritzat a les bases de dades de clients ocasionat a través d’un proveïdor, informen a Europa Press fonts de la companyia.
Iberdrola ha indicat que va posar en coneixement el fet «de forma immediata» davant de l’Agència de Protecció i Dades i que ha cursat la pertinent denúncia davant de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat. Alhora, ha remès una comunicació als clients afectats informant-los de l’incident.
L’incident, que va ser esmenat de forma immediata, va afectar les següents dades: nom, cognoms, nombre de DNI i dades de contacte. No es va accedir a dades bancàries.







