Mastodon
26 C
València
Dissabte, 13 setembre, 2025

Moren dos dones de 55 i 64 anys ofegades a la platges de Piles i Xeraco

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

Dos dones de 55 i 64 anys han mort ofegades este divendres a les platges de Piles i Xeraco, respectivament, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

En el primer cas, els fets han ocorregut a les 11.20 hores, quan s’ha alertat al CICU que membres del servei de socorrisme havien tret de l’aigua inconscient a una banyista i que l’estaven reanimant.

El CICU ha mobilitzat una unitat del SAMU i una unitat de SVB. L’equip mèdic del SAMU ha realitzat a la dona, de 55 anys, la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de suport vital avançat, però no hi ha hagut resposta i han confirmat la seua defunció.

En el cas de Xeraco, ha ocorregut sobre les 14.00 hores i fins al lloc s’ha mobilitzat una unitat del SAMU. Socorristes del servei de platges han iniciat la reanimació cardiopulmonar bàsica a la banyista, de 64 anys, fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Una vegada en el lloc, l’equip mèdic del SAMU ha continuat amb la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de recuperació, sense èxit, per la qual cosa han confirmat la seua defunció.

Les autòpsies que es practicaran a tots dos cossos revelaran les causes dels respectius ofegaments, han apuntat les mateixes fonts.

Últimes notícies

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.

Desenes de milers marxen per València per a exigir l’embargament d’armes a Israel

Una marxa va recórrer el centre de València per a reclamar l'embargament d'armes a Israel i la ruptura de relacions amb eixe país. Els organitzadors parlen de desenes de milers d'assistents i demanen protecció per a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.

Barcelona-València: baixa de Lamine Yamal i estrena en l’Estadi Johan Cruyff

El Barça tanca la quarta jornada davant el València sense Lamine Yamal i en un escenari inèdit: l'Estadi Johan Cruyff, amb aforament reduït i horari de 21.00 CET.