Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil d’Alacant ha localitzat este diumenge de matí el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense que presentara signes de violència ni indicis de criminalitat, segons han informat fonts del cos.

L’avís ha arribat al voltant de les 8.30 hores a través d’una telefonada al telèfon d’emergències 112. La crida alertava de la presència d’una persona immòbil en una hamaca situada en una zona de platja del municipi de La Vila Joiosa.

Quan els agents s’han desplaçat fins al lloc indicat han trobat l’home, de 45 anys i nacionalitat espanyola, que ja estava mort. Segons les mateixes fonts, no s’han apreciat signes externs de violència ni indicis que feren pensar en la participació de terceres persones.

Sense indicis de criminalitat

Davant l’absència de lesions visibles o senyals que apuntaren a una agressió, la investigació s’ha orientat inicialment a aclarir una possible mort sobtada. No obstant això, les autoritats han recalcat que serà l’examen forense el que determinarà amb exactitud què ha passat.

Després de les primeres diligències en la mateixa platja, el cos de l’home ha sigut traslladat a l’Institut Anatòmic Forense. En este centre se li practicarà l’autòpsia, que haurà d’aclarir la causa concreta de la mort i si hi ha algun factor mèdic previ que la puga explicar.

Mentres es realitzen estes proves, la Guàrdia Civil ha arreplegat la informació disponible sobre les circumstàncies en què s’ha produït el succés i sobre l’última activitat de la víctima. Estes dades serviran per a completar l’atestat i confirmar que no hi ha indicis de delicte.

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.