Moren 15 persones per un atac d’Israel contra un edifici d’habitatges al nord de la Franja de Gaza

MADRID, 26 (EUROPA PRESS)

Almenys quinze persones han mort i desenes més han resultat ferides com a conseqüència d’un atac aeri de les forces de l’Exèrcit d’Israel sobre un edifici residencial situat a Beit Lahia, al nord de la Franja de Gaza.

L’atac ha sigut llançat durant la passada nit, segons ha explicat hui dimecres la cadena de televisió Al Yazira. Desenes de persones es trobaven a l’edifici, han informat mitjans palestins.

La localitat de Beit Lahia, propera a la frontera amb Israel, ha sigut escenari en les últimes setmanes d’amplis atacs de les forces israelianes, que també han desplegat àmpliament infanteria sobre el terreny.

D’altra banda, al llarg de la jornada s’han registrat més atacs de l’Exèrcit d’Israel sobre els barris de Tel al Hawa, Zeitun i Sabra, situats a ciutat de Gaza, així com a la ciutat de Jan Yunis i als campaments de desplaçats de Bureij i Nuseirat.

Mentrestant continua l’operació terrestre a gran escala de les forces israelianes sobre Rafah. En les últimes hores l’Exèrcit ha assegurat haver abatut a un milicià de Hamás, a qui s’ha assenyalat com a encarregat de fer arribar armes a través del pas fronterer que unix la ciutat amb Egipte.

Últimes notícies

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.