Vueling reforça la seua operativa a França durant els Jocs Olímpics de París des d’Alacant

BARCELONA, 25 (EUROPA PRESS)

Vueling (grup IAG) ha reforçat la seua operativa cap als dos principals aeroports de París (Orly i Charles de Gaulle) amb motiu dels Jocs Olímpics i afegirà 30 freqüències setmanals durant juliol i agost, un 15 per cent més que en el mateix període del 2023. Entre elles, tres més des d’Alacant amb el que oferix 17 freqüències setmanals.

En concret, ha reforçat els vols a París des de set aeroports: Barcelona, Sevilla, Bilbao, Màlaga, Alacant, Santiago i Astúries, ha informat la companyia en un comunicat este dijous.

D’esta manera, operarà més de 200 freqüències setmanals durant juliol i agost entre els diferents aeroports espanyols i la seu dels Jocs.

La ruta Sevilla-Charles de Gaulle s’ha vist reforçada amb sis freqüències addicionals, fins a les 13 setmanals, al mateix temps que l’aeroport de Bilbao també ha vist incrementades les seues freqüències cap a París Charles de Gaulle amb tres vols addicionals (10 en total a la setmana).

“Els aeroports de Màlaga i Alacant han sumat tres freqüències setmanals cap a París, arribant a les 19 i 17 freqüències setmanals respectivament. D’altra banda, Vueling ha incorporat una freqüència setmanal addicional als aeroports de Santiago i Astúries, resultant en un total de cinc i quatre freqüències setmanals respectivament durant juliol i agost cap a París-Orly”, ha afegit la companyia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mouriño vol guanyar al Barcelona per a retallar la distància en la taula

Mouriño fixa com a objectiu derrotar al líder Barcelona al Camp Nou per a reduir els 10 punts de diferència. El pla passa pel contraatac i l'eficàcia, amb l'uruguaià recuperat i una defensa més sòlida.

La jutgessa de la DANA manté la testifical i no espera al TSJ sobre Mazón

La magistrada ha rebutjat ajornar la declaració d'un alt càrrec del Consell malgrat que el TSJCV ha de decidir sobre la imputació del expresident Carlos Mazón. La defensa d'Emilio Argüeso va demanar suspendre-la, però el jutjat seguix amb les diligències.

Els taxis paralitzen 24 hores el servici en la Comunitat amb marxa a València i protesta davant la Generalitat

El taxi ha detingut la seua activitat des de les 06.00 amb excepcions per a urgències i trasllats hospitalaris. Reclama equilibri enfront de les VTC mentres la Generalitat ultima un decret.

Detinguts tres menors de 14 i 15 anys per la violació d’una menor de 16 a València

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d'una jove de 16 a València. També estan investigats per gravar i difondre les imatges; queden en llibertat vigilada amb prohibició d'acostar-se.

El MARQ presenta al MAN la investigació de la major necròpoli bizantina a Rojales

El MAN ha acollit la presentació dels avanços del MARQ sobre la major necròpoli bizantina peninsular a Rojales. La investigació es relaciona amb ritu cristià primerenc, mobilitat oriental i rastre de 'yersina pestis'.

La Comunitat Valenciana, segona exportadora de fruites i hortalisses amb el 28% del total

La Comunitat Valenciana va ser la segona comunitat exportadora de fruites i hortalisses en 2025 amb el 28%, en vendre 3,3 milions de tones per 4.790 milions. Espanya va retallar el volum un 4% però va elevar el valor un 4%, amb Europa com a principal destí.

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.