Anuncios

Detingut per tractar d’estafar al seu banc 67.280€ que havia gastat en locals d’apostes a Elx

ALACANT, 31 (EUROPA PRESS)

La Policia Nacional ha detingut un home a Elx per presumptament intentar estafar 67.280 euros al seu banc. Els agents van descobrir que gastava grans quantitats de diners en apostes i, per a recuperar les pèrdues, va tractar d’estafar a la seua entitat bancària.

Anuncios

Els investigadors van rebre denúncia en la qual la presumpta víctima afirmava haver patit una estafa, que consistia en multitud de càrrecs realitzats usant la seua targeta de crèdit que, segons manifestava, desconeixia com havien ocorregut els fets, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Concretament, denunciava un total de 184 càrrecs bancaris que sumaven un elevat perjuí econòmic. Les perquisicions dutes a terme van conduir als dos establiments en els quals pel que sembla s’havien produït els càrrecs. Tots dos van resultar ser salons de joc i apostes de la localitat il·licitana.

Els agents van realitzar diferents gestions indagatories per a poder arribar a la conclusió ferma que el denunciant no havia sigut víctima d’una estafa, sinó que va ser el mateix denunciant qui va realitzar en persona dits càrrecs. Això era el que es visualitzava en les imatges per part la Policia Nacional i estava d’acord amb un testimoni.

Pel que sembla, el denunciant va estar, durant els mesos en els quals es van produir els càrrecs, acudint assíduament als locals de joc, en els quals passava llargues jornades en el seu interior, apostant i arribant a gastar fins a 20.000 euros en un únic dia. En ocasions, l’home acudia als establiments amb menjar per a portar, per a consumir-la a l’interior del local i no haver de deixar d’apostar durant les 13 o 14 hores que podia romandre a l’interior sense interrupció.

Una vegada realitzades els esbrinaments i després de comprovar que aquest individu havia tractat de reclamar l’import a la seua entitat bancària al·ludint al frau del que deia haver sigut víctima, els agents van procedir a la seua detenció pels delictes d’estafa i simulació de delicte.

El detingut va resultar ser un home, de nacionalitat noruega i de 54 anys d’edat. Tot l’actuat ja es troba a la disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.
Anuncios