Alemanya, Itàlia, Polònia, Portugal i Dinamarca/Suècia opten a l’Euro Femenina 2029

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

Alemanya, Itàlia, Polònia, Portugal així com la candidatura escandinava de Dinamarca i Suècia són les possibles candidates a albergar l’Eurocopa Femenina del 2029, competició que prendrà el relleu de l’EURO 2025 que tindrà lloc el pròxim any a Suïssa i en la qual Anglaterra defensarà el tron assolit el 2022.

La UEFA ha confirmat aquest dijous que ha rebut l’interès de cinc possibles candidatures per a albergar l’edició del 2029 de la UEFA Women’s EURO, sent la data límit per a demanar ser seu el passat 24 de setembre.

Per a l’ens europeu del futbol, que cinc canidaturas tinguen intenció d’albergar l’EURO 2029 subratlla el creixement del futbol femení en diferents regions d’Europa i l'”ampli interès” en les competicions nacionals de la UEFA.

Alemanya, Itàlia, Polònia i Portugal van declarar el seu interès a acollir l’edició del 2029 de la competició insígnia de la UEFA, així com les federacions de futbol de Dinamarca i Suècia, que van declarar la seua intenció de presentar-se en una candidatura conjunta, en una decisió que es prendrà al desembre del 2025.

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.