Divendres amb boires en zones altes i precipitacions febles durant la primera meitat del dia

VALÈNCIA, 15 (EUROPA PRESS)

La Comunitat Valenciana viurà un divendres marcat per cels molt nuvolosos, amb boires en zones altes, que s’alçaran el migdia. A més, s’esperen precipitacions febles o moderades especialment en la primera meitat del dia, menys probables i més aïllades al sud d’Alacant.

Durant la jornada, bufarà un vent moderat del nord-est, amb intervals d’est en l’hores centrals del dia, que disminuirà a fluix de nord a sud al litoral; mentre que a l’interior, es registrarà un vent fluix de component est, ocasionalment moderat a la meitat sud, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

Quant a les temperatures, les mínimes es mantindran amb pocs canvis, excepte alguns ascensos a l’extrem sud d’Alacant; i les màximes experimentaran un descens a la meitat nord i continuaran amb pocs canvis en la resta.

En concret, a la província de Castelló, els termòmetres anotaran 19º de màxima a Castelló de la Plana, 18º a la Vall d’Uixó i Vinaròs, i 12º a Morella, mentre que les mínimes oscil·laran entre els 8º a Morella i els 13º a Vinaròs, la Vall d’Uixó i la capital.

A Valencia, el mercuri aconseguirà els 20º de màxima a Gandia i València, 18º a Ontinyent i 14º a Requena. Per la seua banda, les mínimes se situaran entre els 10º de Requena, els 12º d’Ontinyent, i els 16º de Gandia i València.

Finalment, a Alacant, s’esperen màximes de 22º a Alacant, 21º a Elx, 20º a Dénia, 19º a Oriola i 17º a Alcoi. Les mínimes seran de 11º a Alcoi, 14º a Elx, 15º a Oriola i 16º a Alacant i Dénia.

Últimes notícies

València tanca parcs, suspén activitats i cancel·la els concerts de Vivers per l’ona de calor extrema

L’Ajuntament de València ha activat mesures excepcionals per l’alerta roja per calor, amb tancament de parcs, suspensió d’activitats i obertura de refugis climàtics.

València tanca parcs, suspén concerts i activa refugis climàtics per l’ona de calor extrema

València ha activat el Cecopal per l’alerta roja per calor, ha tancat parcs, cementeris i parcs infantils, ha cancel·lat els concerts de Vivers i ha obert refugis climàtics, a més d’adoptar restriccions en mercats, obres i activitats esportives.

L’Estat dona llum verda a les obres principals del barranc de la Saleta amb 132 milions

El Consell de Ministres ha autoritzat el contracte de 132,1 milions per a les obres de defensa davant inundacions al tram principal del barranc de la Saleta, entre Aldaia i la Via Verda, dins d’un pla que superarà els 150 milions d’inversió total.

Tres policies locals ferits en un operatiu contra la venda ambulant a Torrevieja

Tres agents de la Policia Local de Torrevieja han resultat ferits, un d’ells de consideració, en una intervenció contra la venda ambulant al passeig marítim, que ha acabat amb un manter detingut i un altre acusat d’agredir dos policies amb una defensa reglamentària.

Dos talents valencians brillen a ‘Kurios’, l’espectacle del Cirque du Soleil a Alacant

‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Cirque du Soleil ha arribat a Alacant amb un repartiment de 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll, que viu l’estrena a la seua ciutat com un somni complit.

Dos artistes valencians triomfen en l’espectacle ‘Kurios’ del Circ del Sol a Alacant

L’espectacle ‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Circ del Sol ha arribat a Alacant amb 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll.

Quaranta anys de Valencia Basket en l’elit: èxits, fugues i un futur obert a l’Eurolliga

El Valencia Basket complix 40 anys en el punt més alt de la seua història, amb títols, nou pavelló i negociacions per ser franquícia d’Eurolliga, però també amb fugues de talents com a revers del seu èxit.

Quaranta anys del Valencia Basket al cim: èxits, eixides sonades i nou Roig Arena

El Valencia Basket complix 40 anys consolidat en l elit europea, amb el nou Roig Arena, títols històrics i una forta projecció internacional, però també amb eixides importants fruit del seu èxit.