Mazón veu ‘sorprenent’ que el Govern ‘ho va fer tot bé’ en la dana i que ‘només es dedique a culpar als altres’

CASTELLÓ, 27 (EUROPA PRESS)-

El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, ha assegurat este dimecres que «és sorprenent, per no dir una altra cosa, que ara, de sobte, el Govern ho va fer tot bé, que no assumisca cap fallada, ni faça autocrítica, i només s’haja dedicat a tirar la culpa als altres».

Mazón ha respost així davant dels mitjans de comunicació de Castelló al president del Govern, Pedro Sánchez, que, en la seua compareixença al Congrés dels Diputats, ha apuntat a alguns responsables, en referència a la Generalitat Valenciana, que, al seu juí, «no van estar a l’altura» en la gestió de la dana i que per tant, «hauran d’assumir la culpa».

«És sorprenent, per no dir una altra cosa, que ara, de sobte, el Govern ho va fer tot bé, que no admeta cap error, ni cap possible fallada i que diga que el sistema va funcionar perfectament i als dos minuts reconega que cal repensar tot el sistema de resposta», ha apuntat el cap del Consell, per a qui «és una contradicció, per no dir una altra cosa, i és sorprenent que no s’haja assumit cap fallada, que no es faça cap tipus d’autocrítica i només s’hagen dedicat a tirar la culpa als altres».

Així mateix, Mazón ha indicat que també és «sorprenent» que s’hagen anunciat ajudes «quan tots sabem que part d’estes són préstecs a retornar amb interessos». «Això és més que el ‘si volen alguna cosa que ho demanen», és el ‘si volen alguna cosa, que ho paguen i ho retornen amb interessos'».

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.