La incidència de la grip puja un 70% i aconseguix un pic amb 374 casos a la Comunitat Valenciana

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

La incidència de la grip ha crescut un 70,37 per cent en l’última setmana a la Comunitat Valenciana aconseguit el pic en el que va de temporada amb 374 casos per cada 100.000 habitants.

Per la seua banda, la covid ha registrat un lleuger creixement de quatre punts fins als 42,6 casos, mentre que el virus respiratori sincitial (VRS) seguix una setmana més la seua corba descendent en baixar un 32,97% fins als 61,6%

Així, es desprèn de l’últim del Butlletí del Sistema de Vigilància d’Infeccions Respiratòries Agudes (IRA) de la Comunitat Valenciana (SIVIRA CV), que analitza la quarta setmana de l’any, del 20 al 26 de gener. D’esta manera, la incidència del conjunt de malalties respiratòries analitzades s’eleva a 1.184,6 casos, un 5,62% més que la setmana anterior, enfront dels 804,2 casos de mitjana nacional.

Per la seua banda, la incidència de casos greus que requerixen d’ingrés hospitalari han pujat fins als 21,3 casos –enfront dels 19,7 de la setmana anterior–, i es troben per damunt dels 20,4 de mitjana nacional.

Últimes notícies

Bombers de València s’uneixen a l’extinció dels grans incendis de Madrid i Àvila

Un equip especialitzat de Bombers de València, amb sis efectius i tres vehicles, s’ha desplaçat este dissabte a Madrid per a reforçar el dispositiu contra els incendis forestals que afecten la regió i la província veïna d’Àvila.

Tyrik, el príncep d’Ilercavònia, en valencià cult i natural

Les propostes, projectes o aportacions a la normativa del...

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.